Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Rozrząd: ori czy zamiennik?  
Autor Wiadomość
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-04, 18:13   [D2 97 4.2PB/LPG ] Rozrząd: ori czy zamiennik?

Cześć!
Czy któryś z Was przekonał sie co do przewagi części oryginalnych VAG z ASO nad zamiennikami z hurtowni- chodzi o kompletny rozrząd. Znane mi sa przypadki wytarcia sie łożysk rolek po 20tkm (Zestawy INA).
Jaki jest koszt rozrządu z pompa wody w ASO do D2 preFL 4.2 299HP?
_________________
Tomek
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-04, 18:16   

Zawsze kupowałem najlepszy zamiennik i nie było problemu. INA z conti. Do rozrządu oczywiście uszczelniacze,co druga wymiane też sruby i koło napedzające pasek rozrządu(dośc istotna a pomijana rzecz) kwota wynosiła wraz z osprzetem 1800-2000
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-04, 18:21   

brac caly zestaw conti z wzmacnianym paskiem , zadnej iny czy ruville bym nie bral to to nawet kartonu nie ma
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-04, 18:36   

Do ABZ nie ma zestawu Conti , ja od siebie polecam Conti INA Hepu . Sprzedawałem i sprzedaje takie zestawy. Mam do nich zaufanie.
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-04, 18:56   

Każdy ufa w to co sprzedaje. 😉
Cena zestawu u ciebie, z pompa?
_________________
Tomek
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-04, 18:57   

Nie mam wyjścia - gdyż to i tak jest najlepsza opcja z możliwych , są jeszcze gorsze
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-01-04, 19:30   

Dyć Ruville to pakowacz wiec i tam może byc INA.
Patrzac po ostatniej wymianie rozrzadu, który miał mały nalot, ale minelo 5 lat - rolki tragedia.
Teraz niestety jest tak, że nawet pompy wody z ASO sie rozciekaja, nie ma reguły - jak trafisz tak masz.
Z paskami CONTI tez jest różnie, a leci i Meksyk.
Z zamiennikow w sumie i tak Ci nic innego lepszego nie zostaje niz INA, CONTI, HEPU i WAHLER.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-01-04, 19:52   

Jako, że dotknęła mnie tragedia zerwania paska przy TDI to teraz pasek kupuje ori bo jest nadzwyczaj grubszy od zamiennika (nie ważne jakiego) rolki INA pompa HEPU (choć w jednym przypadku poszla ruville-a i jak na razie nic się nie dzieje) .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-04, 20:08   

paski same się nie zrywają zazwyczaj w 99% jest przyczyna inna :]
 
 
Mc_Abra 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-01-04, 22:54   

co do części ori to mogę powiedzieć na przykładzie jednej firmy motoryzacyjnej z okolic, że mają np. dwie linie produkcyjne tych samych części,
oryginalne na pierwszy montaż i oryginalne do autoryzowanych serwisów/dealerów części itp.
Linie te różnią się nieco... jakość części różni się nieco także...
_________________
Gość when was the last time you just went for a drive?
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-04, 23:10   

preston81 napisał/a:
brac caly zestaw conti z wzmacnianym paskiem , zadnej iny czy ruville bym nie bral to to nawet kartonu nie ma


Jaki to jest wzmacniane?
_________________
Tomek
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-04, 23:43   

Tak jak Michał napisał i nie kombinuj <faktycznie> conti,ina hepu
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-01-05, 00:59   

pepi napisał/a:
paski same się nie zrywają zazwyczaj w 99% jest przyczyna inna


Przyczyna jeśli była to nie znaleziona (ale to raczej pasek), nowy zestaw (po remoncie TDI) śmiga, a jak się zerwie to już ch...
Jak porównasz pasek ori z zamiennikiem to oczy Ci się troszkę otworzą.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-05, 06:49   

W istocie coś w tym na pewno było-kolegi zona śmiga peugeotem 206sw 1.4 hdi. Tam jest spooory interwał na wymiane rozrządu no i po 10latach chciał to zrobić. Kupił nowy dobry ale jak zobaczył tamten od nowości to się do dziś zastanawia czy warto to ruszac bo stary jeszcze oryginalny pasek wyglada nadal o wiele lepiej jak ten nowy zamiennik. (interwał czasowy w tym aucie to 10lat dla OE)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-05, 07:31   

nie masz foto tego zerwanego paska ? chodzi mi o miejsce zerwania ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.