Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Nierówna praca silnika 2.8  
Autor Wiadomość
ŁYDKA 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-06-16, 17:57   [D2 ALL ] Nierówna praca silnika 2.8

Witam posiadam Audi A8 2,8 bez quattro, 193km ma proble jedna z uszczelek pod klawiatura przeciekała nalał sie olej do swiec i silnik zaczął się telepać jak traktor poradzili mi wymienić,świece kable wysokiego napięcia uszczelki pod klawiatura przy okazji wymieniłem rozrząd i co po wymiane jest tak samo telepie sie jak traktor! Był na komputerze pokazuje sporadyczny bład przepływomierza i nic więcej ciśnienie na garach jest ok cewka daje dobry prad na kable jeszcze jedno świece po przejechaniu 500km wygladaja tak jakby przejechały z 100000 km zostalo mi jeszcze do zrobienia diagnostyka samego silnika a potem chyba juz kupno i wymiana motoru:/ moze ktoś z Was miał taki problem albo wie co jest grane i jak sie z tym uporać z góry dziekuje za pomoc i porady Pozdrawiam Sebo[/b] moj mail sebastianjons@wp.pl badz gg: 2711111
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-06-16, 18:19   

A jaki błąd ci wywaliło na kompie. Może wtedy będziemy coś mogli ci podpowiedzieć. Bo tak jak teraz to możemy wróżyć z fusów. Przyczyn może być bardzo wiele.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
ŁYDKA 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-06-16, 21:15   

jak narazie to pokazało sporadyczny błąd przepływomierza ale to był taki ogólny skan auta pod kompem a podobno jest jeszcze jakaś diagnostyka samego silnika ja sie na tym kompletnie nie znam a jak narazie od 2 miesiecy nikt nie jest mi w stanie pomóc dopiero w piątek jadena ta diagnostykę silnika...

[ Dodano: 2010-06-26, 09:21 ]
a wiec na kompie nic nie pokazuje a moje auto pali chyba najwięciej na osiedlu zatankowałem za 170 zl na shell i zrobiłem 140 km i rezerwa sie zaswieciła i w dalszym ciagu silnik sie telepie jak traktor moze z Was wie co dolega mojemu silnikowi prosze o jakas porade podpowiedz?! Pozdrawiam
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-07-02, 00:28   

kompresję sprawdzić
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
NATANIEL 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: GA / czasem SBI
Wysłany: 2010-07-02, 09:35   

Skoro świece po 500 km wyglądają jak po przejechaniu 100 tys. km, to wszystko wskazuje na kiepskie spalanie w komorze cylindrów (paliwo na pewno dochodzi, bo inaczej świece nie byłyby "zarzygane" paliwem i nie tworzyłby się na nich nagar).

Łącząc razem wszystkie wykonane przez Ciebie naprawy wnioskuję, że:
- albo wymiana kabli i świec wpłynęła na pogorszenie zapłonu (osobiście miałem kiedyś przypadek, że po wymianie kabli - niby nie najgorszego producenta - iskra zamiast na świecę, spierniczała mi na blok silnika :shock: - kable miały takie metalowe osłonki na kopułkach i dopiero po ich usunięciu, wszystko wróciło do normy - po prostu kable były do du...!!! ), mogliście też nieprawidłowo podłączyć kable (może zamieniliście kable na którymś z cylindrów - radzę sprawdzić wszystko dokładnie, choć nie jestem pewien, czy silnik V6 w ogóle wówczas da się uruchomić),

- albo przy wymianie rozrządu mechanik/lub ty sam osobiście (bo nie wiem, kto dokonywał wymiany) omyłkowo ustawiliście rozrząd np. o 1 ząbek do przodu lub do tyłu... silnik będzie pracował, ale zawory będą otwierać się w niewłaściwych położeniach tłoka, co także skutkować będzie złą pracą silnika, prawdopodobnie także spadkiem mocy; przestawienie rozrządu o większą ilość ząbków skutkowałoby natomiast totalną demolką - tłoki uderzające w zawory... brrrr... :shock:

Oczywiście przyjmuję, że pierwsza usterka (czyli wyciek oleju spod uszczelki) został usunięty prawidłowo :-P

Ps. Nagar masz na wszystkich świecach? (wszystkie świece źle wyglądają, czy problem dotyczy tylko któregoś z cylindrów?) Bo to także pewna wskazówka...
_________________
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"

Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.