Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB ] Problem z czujnikami zużycia klocków  
Autor Wiadomość
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-03-20, 15:14   [D2 02 4.2PB ] Problem z czujnikami zużycia klocków

Problem polega na tym ze pomimo nowych klockow z sensorami lampka od zuzycia swieci sie dalej.... A8 kupilem w grudniu ubr i moze raz na dwa tygopdnie przy ktoryms odpaleniu z kolei zaswiecala mi sie lampka zuzycia klockow. mimo to ze klocki byly nowe.... az od ostsnich trzech dni siweci sie na stale. sprawdzilem miernikiem czy sensor moze niejest gdzies przerwany ale wszytysko wyglada ok... wiec moje pytanie gdzie szukac przyczyny...? moze ktos mial podobnie... wiem ze moge pogrzebac przy liczniku i zrobic zwarcie do masy kabelka w niebieskiej wtyczce ale wolalbym zeby to wszysko mi dzialalo:) w moich poprzednich a6 po zalozeniu same znikaly a ja wiem ze chyba problem bedzie dalej niz klocki...
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-03-20, 15:27   

a jakiej firmy masz te klocki? w pracy dostaliśmy nowe craftery i jest ten sam problem pomimo że nowe i heble też nówki po ostrym hamowaniu się zapala kontrolka i po jakimś czasie gaśnie, heble działają dobrze ale w serwisie powiedzieli że to wina jakości hamulców. moze jest to samo u Ciebie
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-20, 15:47   

DoRuS, mazur6662

z tego co wiem w modelu D3 obowiazuje odpowiednia procedura wymiany klockow hamulcowych. "odpowiedniosc" tej procedury polega na tym, ze trzeba do tego uzyc VAS lub inne urzadzenie kontroli elektronicznej. zmieniajac "jedynie" klocki bez wyzerowania parametrow moze sie objawiac swieceniem kontroli "niskiej" grubosci okladzin na dece rozdzielczej.
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-03-20, 16:02   

niemam pojecia jakiej firmy bo kupilem z nowymi klockami i tarczami... dopiero po zakupie jakis miesiac wsiadam rano do auta i sie lampka zapala zgasilem i ponownie odpalilem i "lampka" znika... i tak 3 do 4 razy na miesiac... az do ostanich kilku dni. wczoraj rozebralem klocki i wygladaja jak nowe... w sumie to na nich zrobilem niecale 2000 mil! sprawdzilem opornosc klocka wyszla blisko 0 ohma, nawet zwarlem wtyczke od sensorow i dalej nic.... wtyczki tez przeczyscilem... sprawdze jutro jeszcze raz...
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-03-20, 16:12   

and808 z tego co nasz kolega pisze wynika że lampka nie zawsze się świeci. zapala sie i gaśnie także to nie jest raczej związane z niewłaściwym montażem. jestem pewien na 90% że to wina klocków, i założe się że po ostrym lub częstym hamowaniu ta kontrolka koledze się zapala. taki urok chińszczyzny :/
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-20, 16:17   

http://www.audipages.com/...rakesensor.html , http://www.audipages.com/...ensorshort.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2011-03-20, 16:19   

jak dla mnie czujnik świateł hamowania. Podepnij vaga i sprawdz błędy w abs.
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-03-20, 17:54   

mazur6662, wlasnie ze nigdy mi sie niezapalila podczas jazdy nigdy tylko i wylacznie przy odpaleniu i wrzuceniu biegu.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-20, 18:37   

przemoR888 napisał/a:
błędy w abs

jak byś miał coś z czujnikiem to miał byś czerwony wykrzyknik na komputerze , a tobie DoRuS, o ile dobrze rozumiem świeci się tobie na pomarańczowo :?:
Możliwe że masz przełamany kabel przełamany od klocków który idzie od zacisku pod maskę . (jak się tobie zaświeci znowu błąd to poruszaj kablami od czujników klocków )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-20, 20:55   

Sprawdz wtyczki i gniazda przy kolach. Tam na 100% jest usterka. Jesli zapala sie po wrzuceniu biegu to bardzo dobrze, oznacza to ze uklad jest otwarty. Wyczysc dokladnie gniazda, lubia sniedzieć ....
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-03-20, 21:45   

mdamian, taakk wlanise i chodzi o pomaranczowa kontrolke, sprawdze jutro dokladnie te klocki i kabelki co od nich ida... Zgadalem sie z kolesiem ktory mial kiedys cos podobnego... okazalo sie ze byla gdzies przerwa miedzy zegarami a wtyczkami. rozwiazal to tak ze pogrzebal cos przy wtyczce przy zegarach zwarl kabel od czojnikow do masy tyle ze to rozwiazanie pozbawilo go takiej opcji:) bo szukania gdzie jest kabel uszkodzony to tez zmudna praca... najwyzej pociagne nowa linie i zrobie nowa instalacje :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-20, 21:56   

DoRuS napisał/a:
szukania gdzie jest kabel uszkodzony to tez zmudna praca

w cale nie , wystarczy miernik , rozłączyć czujnik i sprawdzić który przewód ma przerwę w obwodzie . Podłącz waga to będziesz wiedział przy którym kole szukać .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2011-03-20, 22:23   

a u mnie był czujnik i świeciła się kontrolka od klocków ta pomarańczowa.
P.S. Poza tym szybciej podpiąc vaga i sprawdzić błędy jak pruć połowę instalacji w aucie i sprawdzać czy przewody mają przejście. No przynajmniej ja mam takie zdanie. I do tej pory myślałem że komputer min. jest po to aby szybciej diagnozować usterkę, ale jak ktoś ma czas i lubi iśc na piechotę to powodzenia ;-)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-21, 00:00   

przemoR888 napisał/a:
szybciej podpiąc vaga i sprawdzić błędy jak pruć połowę instalacji w aucie i sprawdzać czy przewody mają przejście. No przynajmniej ja mam takie zdanie. I do tej pory myślałem że komputer min. jest po to aby szybciej diagnozować usterkę, ale jak ktoś ma czas i lubi iśc na piechotę to powodzenia

ale ty chyba kolego nie do końca czytasz posty , albo nie rozumiesz tego co czytasz .
pisałem żeby podpiął Vaga i będzie wiedzieć gdzie szukać ,.

przemoR888 napisał/a:
a u mnie był czujnik i świeciła się kontrolka od klocków ta pomarańczowa.

tak i jeszcze duże czerwone kółko z wykrzyknikiem niżej na mmi
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-21, 09:16   

Kolego DoRuS jak chcesz bardzo szybko sprawdzić gdzie jest przyczyna to odepnij wtyczki od klocków i z mostkuj we wtyczce przewody,nie bój się że coś się stanie bo właśnie tak wygląda ten czujnik że jest zamknięty obieg jak go przerwiesz to zaczynają świecić kontrolki.Masz w tedy jasność czy wina leży po stronie klocków czy instalacji elektrycznej,u mnie w ósemce też tak miałem po wymianie i po takiej metodzie okazało się że nie łączy w samej kostce od klocków i po co pruć zaraz całą instalację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.