Autor |
Wiadomość |
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-21, 22:40 [D2 ALL
] Odpalanie z pilota...
|
|
|
Zbliżają się coraz zimniejsze poranki a ja niestety w swojej wersji nie mam webasto i średnio przyjemne jest poranne skrobanie...
Pomysłałem sobie zatem o pewnym wynalazku, który spotkałem wczoraj u kolegi.
Odpalanie auta z pilota.
Na Alle, znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/alarm-z...1256079747.html
U kolegi chodzi fajnie - ale obawiam się noszenia "pęczka" pilotów itp., poza tym to znów jakaś ingerencja w elektronikę...
Co o tym sądzicie ? |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-21, 23:00
|
|
|
znajdź takie bez alarmu i tego wszystkiego zbędnego to tez może się zainteresuje |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-10-22, 05:44
|
|
|
A nie lepiej zainwestować w webasto , za tysiaka można już założyć chyba i masz spokój z pilotami i ciepełko . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-23, 00:04
|
|
|
to ja chcę webasto na LPG :-D |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-24, 20:10
|
|
|
Idzie zima i odgrzewam "kotleta" - bo przeanalizowałem temat Webasta i jeśli chciałbym tak, żeby było w wersji z odpalaniem z pilota, to pewnie ze 3,5 tyś by wyszło.
Trochę jednak dużo i dlatego znów wraca dylemat odpalania z Pilota.
Może od tamtego momentu ktoś się skusił i zamontował ? |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-24, 20:32
|
|
|
Już zrobione - poprawione...
A ja czekam na ewentualne sugestie w. tematu. |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
|
|
|
SPAM-tomkom1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-24, 20:48
|
|
|
djdemon_pl, wylaczanie wszelkich immo itp wchodzi w gre wiec raczej ryzykowna zabawa.Pozatym musialbys wlasnie nawet wlasne zabezpieczenia deaktywowac...wiec srednio bezpieczne w Polsce.Koles ma.nie uzywa. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-24, 21:19
|
|
|
tomkom1, mam świadomość tego co piszesz i jest to jeden z elementów, który mnie zniechęca, choć z drugiej strony jak mają zabrać to zabiorą auto.
A z drugiej strony ładowanie kasy w Webasto w kwocie 4000 to lekka przesada. |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
SPAM-tomkom1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-24, 21:29
|
|
|
[b]djdemon_, koles o ktorym mowilem jest z sochaczewa o ile ci to pomoze... :-) :-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-11-25, 20:46
|
|
|
mdamian napisał/a: | Panowie jest też możliwe odpalanie vebasta z telefonu komórkowego .
Taka impreza od 6500zł do 7000zł
Opisywali to w Auto świecie |
Oczywiście że jest taki model Webasto - mam taki w swoim S8...
pełna obsługa z pilota oraz telefonu komórkowego włącznie z pełnym programowaniem :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
sznink
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 41 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2010-11-26, 01:06
|
|
|
Ja zabieram się do tematu odpalania webasto przy pomocy telefonu GSM.
Przedstawię to, co udało mi się do tej pory ustalić:
I. Moduł zdalnego sterowania
1. Rozwiązania fabryczne
- Zazwyczaj stosuje się uruchamiane przy pomocy modułu Telestart (zasięg do 1000m), cena do 500zł.
- Moduł uruchamiania przez GSM nazywa się w Webasto ,,Thermo Call'':
http://www.ogrzewanie-pos...hermo-call.html
Cena pewnie jest zaporowa, jak to wcześniej koledzy podawali.
2. Rozwiązanie niefabryczne
- Można znaleźć rozwiązania, które mogą być wykorzystywane do tego celu np:
http://allegro.pl/alarm-p...1279228931.html
Kontaktowałem się z tym zakładem, który zajmuje się produkcją tego typu urządzeń i może nawet dokonać pewnych modyfikacji (proszę nie traktować tego jako reklamy, umieściłem ten link jako przykład - jeszcze niczego tam nie kupowałem). Cena gotowego rozwiązania może być mniejsza niż 300 zł (a więc mniej niż Telestart :-) )
II. Sterowanie webasto (D2)
1. Modele ze sterowaniem analogowym (przed 1999) podajemy na jeden z pinów +12V na czas, przez który ma działać webasto.
2. Modele po 1999 sterowanie cyfrowe (po CAN). Udało mi się ustalić, że niekiedy podanie +12V uruchamia webasto, ale nie zawsze to tak działa (w zależności od ustawień - być może da się to zmienić vagiem). Ponadto sygnał sterujący cyfrowy, jaki jest wysyłany do webasto różni się od sygnału W-BUS, które stosuje się w nowszych modelach Telestart T91, T100 (więc odpada użycie takiego modułu - w A8 D2 był inny moduł z takim dużym srebrnym pilotem z antenką - ciężko znaleźć na Allegro). |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-11-26, 10:56
|
|
|
I właśnie mój zestaw wygląda tak:
1. Agregat Tele Thermo Top
2. Zestaw sterowania Telestart T-100HTM
3. Zestaw zdalnego sterowania ThermoCall TC1.1 (wersja PL)
Jestem z niego baaaaardzo zadowolony i polecić mogę każdemu :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
bart_zaw
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 Lift
Wiek: 42 Dołączył: 01 Sie 2010 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-26, 15:16
|
|
|
Ponieważ temat uruchamiania silnika na pilota już od dłuższego czasu chodzi mi po głownie to mam pytanko czy ktoś takie urządzenie ma i korzysta?
i drugie do kogoś kto lepiej zna elektrykę w D2 czy jest możliwość uruchomienia silnika bez obchodzenia immo. Pytam dlatego że trochę to dziwne że można w Audi turbo-benzynach podłączyć turbo timer który po wyjęciu kluczyka podtrzymuje pracę silnika. Z tym usunięciem immo może nie było by tragedii jeżeli będzie zablokowana kierownica (mechaniczna blokada zwalniana kluczykiem). |
|
|
|
|
|
|
|
|