Autor |
Wiadomość |
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2014-03-18, 11:21
|
|
|
mocwiatru napisał/a: | Co do tego że jeśli stać itd.
To kupiłem nalewki zimówki, w śniegu radzą sobie lepiej niż nowe Pirelli SottoZero. |
Nalewki to można zakładać do ciągnika rolniczego a nie do auta, na dodatek ciężkiego i mocnego.
Są pewne granice, jak mnie nie stać na utrzymanie A8 to kupuję poloneza.
Pozwalam, możecie jeździć po mnie jak po burej suce - zdania nie zmienię. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-18, 20:16
|
|
|
labas napisał/a: | Nalewki to można zakładać do ciągnika rolniczego a nie do auta, na dodatek ciężkiego i mocnego. |
zgadzam sie z opinia labasa, niby te nalewki sa lepszej generacji itp. ale wykonczyl bym sie psychicznie mylsac przy wyprzedzaniu czy mi czasem bierznik nie spadnie...
a do siebie kupilem uzywki DUNLOP WINTERSPORT M2 z bierznikiem ok 7,5-8mm magazynowane w Niemczech za 800pln komplet. Minus taki ze z 2009 roku, ale mimo to wole te ori oponki niz nalewki... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:41
|
|
|
labas napisał/a: | Nalewki to można zakładać do ciągnika rolniczego a nie do auta, na dodatek ciężkiego i mocnego. | z tym sie zgodze, już lepiej używane jak nalewki
labas napisał/a: | jak mnie nie stać na utrzymanie A8 to kupuję poloneza | tego komentować mi sie już nie chce, aczkolwiek w kwestii zakupu opon czy części takich jak z układu kierowniczego mógłbym się do tego przychylić ponieważ dotyczy także bezpieczeństwa osób postronnych |
_________________
|
|
|
|
|
mocwiatru
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 13 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 2014-03-19, 00:06
|
|
|
Mam do was pytanie, mieliście kontakt z nalewkami? Nie mówię o nalewkach z przed 10 czy 20lat. Czy tylko kiedyś coś komuś i tak gadacie?
Nalewek używam również w Sporcie, większość osób jeździ na nalewkach i jakoś nikomu się nie odkleił bieżnik, opona nie pękła czy coś podobnego.
Na markgumie jedynie kiedyś zrobił mi się bąbel po mocnym uderzeniu na cięciu, w dodatku bokiem opony. Według mnie lepiej kupić nalewkę dobrej jakości niż chińską oponę w tej samej cenie. Podobno nalewki zimowe nie trzymają się na mokrym asfalcie, mam porównanie jak już wspomniałem do SottoZero i zachowuje się tak samo, pomimo tego że w nalewce jest większy bieżnik.
Znajomy jeździ w Imprezie również na nalewce i po 2 zimach opona ma takie same własności jak kiedyś.
Dobrym przykładem są też opony Profil Tornado, które są około 100zł tańsze na sztuce od Toyo R1R, nalewki lepiej zachowują się na wodzie oraz syfie od droższego konkurenta. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-19, 04:27
|
|
|
Labas dobrze prawi-nalewki to sa dobre do rolnictwa lub palenia gumy a nie do jazdy A8. Guzik mnie obchodzi generacja tak jak i chinski szajs. Nie stac na nowe to szukaj ladnych uzywek a takich pod dostatkiem jest. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-19, 09:38
|
|
|
Ktoś ma doświadczenie z Nankang NS 2 ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-19, 12:18
|
|
|
dice111, kilku kolegów moich ma takie opony ładnie się układa na feldze, na suchym przyczepność fajna, jedynie na mokrym są strasznie śliskie moi kumple biorą je bo bardzo ładnie się układają na feldze w naciągu i mają strasznie dużo rozmiarów opon nietypowych |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-19, 20:19
|
|
|
Ja mam 2 sezonowe doświadczenie, tylko z sv2-zima. I co mogę powiedzieć...dla mnie dobre opony. Na śniegu bajka, na asfalcie też dobrze sobie radzą, nie są głośne, nie są twarde po sezonie, nadmiernej ścieralności też nie zauważyłem |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-22, 14:58
|
|
|
mocwiatru napisał/a: | Mam do was pytanie, mieliście kontakt z nalewkami? Nie mówię o nalewkach z przed 10 czy 20lat. Czy tylko kiedyś coś komuś i tak gadacie? |
W osobówkach nigdy ale we flotach ciężarówek którymi zarządzałem wielokrotnie i właścicielom firm zawsze mówiłem, że to szajs straszny nie warty pieniędzy - lepiej używek dobrych poszukać niż kupować nalewki czy nacinanki. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-22, 18:51
|
|
|
Ja mam z przodu jakieś markowe zimowe z tyłu te nalewane
bo nie było wtedy już innych opon a trzeba było coś dać
i może zabrzmi to śmiesznie ale te nalewane lepiej się spisują
Tylko na lato zdecydowanie odradzam |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-03-22, 21:34
|
|
|
pepi napisał/a: | Ja mam z przodu jakieś markowe zimowe z tyłu te nalewane |
A co na to torsen? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-23, 07:20
|
|
|
nic a co ma mieć jak są w tym samym rozmiarze |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-03-23, 22:16
|
|
|
pepi napisał/a: | nic a co ma mieć jak są w tym samym rozmiarze |
wybity taki sam rozmiar na oponach nie daje 100% pewności, że obwód będzie taki sam.
Producenci mają "widełki", według których oznaczają opony. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-24, 18:38
|
|
|
no tak ale opony i tak różnie się zużywają na osiach co nie |
|
|
|
|
|
|
|
|