Autor |
Wiadomość |
Rybson8888
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateo
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2009-07-02, 20:43 [D2 ALL
] problem z odpaleniem, licznik nie działa
|
|
|
chodzi o to ze jak przekrecam kluczyk to kontrolki mi sie nie pala i nie chce odpalic wszystko inne dziala rozrusznik kreci . sprawdzilem bezpieczniki sa wporzadku nie wiem o co chodzi jak ktos mial podobna sytuacje to prosze o jakies porady .pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-03, 10:54
|
|
|
Spróbuj zdjąć zegary i poprawić wszystkie kostki w licznikach / wyjąć i wpiąć / ..........kiedyś mi się wysunęła jedna z nich i miałem taki sam objaw jak ty........ma to coś wspólnego z immobilajzerem. |
|
|
|
|
|
|
|
mietek.
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2009-07-06, 21:39
|
|
|
Podepnę się pod temat.
Nie wiem dla czego ale immobilizer nie zawsze pozwala odpalić auto.Tzn.muszę kilka razy przekręcić kluczykiem w stacyjce zanim odpali.
Czy w stacyjce są jakieś styki które mogły się poluzować czy może dzieje się coś w kompie? |
|
|
|
|
quecksilber
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: ppp
Jeżdzę: a8
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 17 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2009-07-07, 07:31
|
|
|
jeżeli nie palą się kontrolki to problem może byc jak juz napisał kolega w kostkach licznika natomiast problem z immo jest często spotykany w a8 do 99 roku trzeba zekranować kabelki immobilajzera bo są słabo izolowane i jest przebicie. |
|
|
|
|
|
|
|
anders42
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 16 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2009-08-12, 16:13
|
|
|
Mam ten sam problem z immo, czy ktos to juz naprawiał? W jaki sposób ma te kabelki zekranizować i gdzie one się znajduja? Chciałbym to sam zrobic a nie prowadzić do jakiś mechaników którzy będą wymyslać nie wiadomo co. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-08-12, 17:17
|
|
|
anders42 napisał/a: | Mam ten sam problem z immo, czy ktos to juz naprawiał? W jaki sposób ma te kabelki zekranizować i gdzie one się znajduja? Chciałbym to sam zrobic a nie prowadzić do jakiś mechaników którzy będą wymyslać nie wiadomo co. | W obudowie stacyjki jest wtyczka , trzeba zdjąć kierownice. Na zdjęciu widać wtyczkę - czasami pomaga popryskanie "kontaktem" wtyczki.
wtyczka immob..jpg
|
|
Plik ściągnięto 306 raz(y) 42,39 KB |
|
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
anders42
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 16 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2009-08-14, 08:09
|
|
|
W jaki sposób mam zdjąć kierownice? Chodzi mi o to czy przez przypadek mozna odpalic poduszke (czy jest jakieś ryzyko) i w jaki sposób to zrobic żeby nie było jakis problemów. Jeżeli popryskanie wtyczki nie pomoże to co jeszcze można zrobić? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-08-14, 08:33
|
|
|
Odłączyć akumulator, nacisnąć kilka razy pedał hamulca (światło stop), odczekać około 15 minut i można działać. Poduszka nie powinna odpalić. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-08-14, 09:34
|
|
|
zdejmowałem bez odłączania akumulatora , nie można włączać zapłonu - to jest ważne |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-08-14, 15:34
|
|
|
Z włączaniem zapłonu to niech ręka boska broni! Ja w D3 odpinałem aku za kazdym razem - bez problemu. Z tego co pamiętam to w Audi jest SRS, więc poduchy gazowe reagują na podgrzanie ładunku.
Tu jest troszkę informacji: http://airbag.com.pl/systemy/artykul.htm |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-04-18, 10:54
|
|
|
też mnie ostatnio denerwuje i gaśnie przy odpalaniu (okradnie się bank wkłada się worki z kasą do bagażnika, szybko się chce zmykać a on gaśnie :mrgreen: ) jak ściągnę kierownicę popsikam kontaketem wtyczke to co jeszcze mogę zrobić za jednm razem?? jak te kabelki poekranować? |
|
|
|
|
|