Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-04-05, 16:28 [D2 ALL
] Problem z Servotronic
|
|
|
Koledzy nareszcie udało mi się uruchomić servo w moim aucie ale jest jeden problem , servotronic mianowicie sie nie reguluje ,działa zawsze tak samo , czy przy parkowaniu i przy predkości 70-80km/h, dodam jeszcze tylko ze mam problem z ABS , bład 00301 , czy może mieć to wpływ na prace servotronica . |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-06, 19:57
|
|
|
Do wymiany masz pompę ABS, być może błąd ten wpływa na pracę servotronica bo jak u siebie nie miałem abs'u zakodowanego to miałem takie wrażenie, że 80km/h było wspomaganie za lekkie a teraz jest fajne twarde. |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-06, 20:12
|
|
|
A weź podmień przekaźnik albo rozłącz wtyczkę przy maglu i się przejedź. Powinna chodzić z oporem, przy większych prędkościach. |
_________________
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-06, 20:38
|
|
|
przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości
reguluje zaworek w maglu do którego jest podpięta hydraulika
która z tego co wiem nie jest sterowana niczym elektrycznym
po prostu pompa ma dawać ciśnienie i już
więc w teorii nawet kompletne wyrzucenie ABSu tudzież tylnych kół
nie powinno powodować jakichkolwiek zmian w pracy stronica |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-04-06, 20:50
|
|
|
Po wyjęciu przekaźnika wspomagania zanika , myśle ze może by jeszcze sprawdzić pompe , przy porannym odpaleniu , przy skrecie kół wydaje z siebie bardzo dziwne dzwięki , po przejechaniu paru metrów juz nic nie slychać |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-06, 21:12
|
|
|
maciu napisał/a: | przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości |
Zgadza się i ten sygnał jest brany z szarej kostki licznika pin nr 9 kabelek niebiesko biały
U mnie po odpaleniu jest cichutko aż do momenty wyjechania na kostkę, potem jest tak jakby delikatny jęk ale to wina pompy. Lekko się kręci ale z delikatnym jękiem ze strony pompy.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-04-08, 16:14
|
|
|
A jak zwiększysz obroty na postoju to kierownica chodzi lżej? U mnie jak padł zaworek to wspomaganie chodziło ciężko ale zwiekszając obroty chodziło lżej więc jesli po przygazowaniu chodzi lzej to wina leży po stronie zaworka. Wymieniłem pompe bo myslałem, że była padnieta, ale okazało sie że zaworek był winowajcą - uwalony był kabelek przy samym zaworku. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-04-08, 16:16
|
|
|
Maglownica byla ostatnio wyciagana i kable przy zaworku byly dobre , po zmostkowaniu pinow w miejscu przekaznika kierownica kreci sie bardzo lekko , ostatnio przez pare dni wszytko dzialalo tylko wspomaganie czy przy 5km/h czy 70km/h dzialalo tak samo , myslalem ze po deszczu przekazniki zalala woda ale dzis sprawdzalem to bylo tam sucho |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|