Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-27, 16:27
|
|
|
U mnie nie ma katów i ostatniego tłumika i nie zauważyłem jakiejś różnicy w spalaniu.
No w sumie może na początku kiedy to chciałem katować spokojną wiejską mieścinę i jej społeczeństwo wulgarnym dźwiękiem V ósemki i zamiast spokojnego jak do tej pory stylu jazdy noga sama kleiła się do dywanu za pośrednictwem ucha
To tak jak jest z pierwszą przesiadką na mocny motor. Na początku zawsze dużo pali chcesz rozkoszować się osiągami w tym wypadku dźwiękiem. Po pewnym czasie wszystko się normuje i spalanie spada |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-03-08, 17:51
|
|
|
ernesto, wybebeszyles tylny wydech i zostawiles pusty czy całkiem go wyciales i wstawiles rury? |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-08, 21:02
|
|
|
Dokładnie wstawiałem rury, bezsensowne jest bebeszenie sprawnego tłumika.
Z kolei zawsze mogę sobie wrócić do wersji tłumikowej kiedy tylko będę chciał. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-03-08, 22:17
|
|
|
beyer28 napisał/a: | ernesto napisał/a: |
Z kolei zawsze mogę sobie wrócić do wersji tłumikowej |
Dokładnie, OE zawsze czeka w pogotowiu |
też zostawiłem sobie seryjny końcowy tak na wszelki wypadek... wróciłem bardzo szybko do serii i teraz bede szukał coś "szportowego" na koniec
codzienna jazda bez ostatniego tłumika trochę męczy, ten bas na wolnych obrotach to tragedia. |
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-03-09, 22:21
|
|
|
Koledzy a macie może zdjęcia jak macie porobione u Siebie? Abym miał jakąś koncepcje jak to zrobić :-P |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-10, 14:56
|
|
|
zdjęcia troszkę stare ale wyglądało to tak
Teraz mam to przecięte i zrobione na obejmy. Taki sposób pozwala mi w ciągu 15 min przeskoczyć z jednego stanu w drugi |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Rysiek 78
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rysiek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 37 Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 11 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-12, 09:32
|
|
|
dobrze wygląda i dźwięk super |
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-03-12, 22:01
|
|
|
ernesto, a wiesz może czy silnik ABZ a AKG będzie miał taki sam dźwięk? Kolegi tato ma akg i ma piękny bulgot v8 a wydechu ori,a u mnie tylko dźwięk silnika. Katów nie mamy. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-12, 22:21
|
|
|
bedzie to samo w przedlifcie. |
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-03-13, 16:03
|
|
|
To poprzedni właściciel pewnie coś kombinował z wydechami. |
|
|
|
|
|