|
Autor |
Wiadomość |
mark
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 17 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 2010-08-16, 09:02 [D2 ALL
] Przy gwałtownym dodaniu gazu zgasło
|
|
|
Witam, wczoraj wracałem sobie do domu, chciałem wyprzedzić auto, wiec dodałem gaz do końca a tu nagle auto stracilo na mocy, spadły obroty do 0 i auto zgasło.
Dobrze ze odrazu był skret na cpn wiec jeszcze sie tam dotoczyłem. Probuje odpalic auto i nic, rozrusznik kreci jak glupi a auto nie odpalalo, sprobalem jeszcze tak ze 4 razy po czym normalnie zalapal. Sprawdzam moc, jedzie normalnie, wcisnolem gaz do konca auto zbiera sie normalnie, doszlo gdzies do 5-6tys obrotow po czym szarpniecie i brak mocy, udpuscilem gaz, (i mysle ze moze instalacja gazowa nie domaga, zmienilem na benzyne i jeszcze jedna proba) auto normalnie ciagnie, zmienia biegi i przy 130 znowu zanik mocy i lekkie szarpniecie, zobaczylem ze wszystkie biegi na wyswietlaczu sa podswietlone (czyli tryb awaryjny) wiec juz starajac sie utrzymywac stala predkosc doczlapalem sie do domu.
Dzisiaj narazie go nie odpalalem bo chce najpierw dowiedziec sie o co chodzi |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-16, 09:17
|
|
|
kolego bez vaga sie nie obejdzie. Skrzynia prawdopodobnie weszla w tryb awaryjny ze wzgledu na bledy w motorze. Z vagowac pozadnie motor i skrzynie a wtedy cos bedzie wiadomo. |
|
|
|
|
|
|
|
mark
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 17 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 2010-08-16, 17:14
|
|
|
Witam zczytalem bledy i wyszlo tak:
Address 01: Engine
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16535 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Signal too Low
P0151 - 35-10 - - - Intermittent
16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
P0121 - 35-10 - - - Intermittent
Address 02: Auto Trans
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-16, 17:26
|
|
|
kolego z tych wszystkich bledow wynika ze masz problemy ze skladem mieszanki, sonda lambda i przepustnica wiec jesli motor zaczal niedomagac to ECU zapisalo wszystkie bledy ktore byly odpowiedzialne za zmulenie silnika. Pokasuj wszystko , przejedz sie z vagiem i monitoruj woz. Jesli sonda padnie to bedzie mulil i duzo palil, moze tez wywalic KATa, wydaje mi sie ze u ciebie problem tkwi w przepustnicy. |
|
|
|
|
|
|
|
mark
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 17 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 2010-08-17, 20:50
|
|
|
Witam, pokasowalem bledy, skrzynia znowu w normalnym trybie, i zrobilem jazde testowa,
Pedal do konca, auto ciagnie ciagnie i przy ok. 5.5tys szarpniecie, odpuscilem i sprobowalem jeszcze raz, znowu to samo z tym ze ok 5tys, zmienilem na tiptronic bo wydawalo mi sie ze moze biegi szarpia, ale lece z jedynka do konca i przy 5.5tys to samo, odpuscilem na chwile i znowu gaz i przy 4tys szarpniecie.
Auto przy mocniejszym dodaniu gazu ma szarpniecia jakby odcinalo go, nie dzieje sie to ciagle ale dosc czesto, gdy powoli dodaje gaz jest raczej okey. Za ktoryms razem skrzynia znowu przeszla w tryb awaryjny, silnik znowu mial blad czujnika przepustnicy, jednak skrzynia Missing signal engine speed (numer bledu mam na innym pc'cie)
Jakies propozycje ??
[ Dodano: 2010-08-20, 17:14 ]
Witam, no i silnik przy gwaltownym wcisnieciu gazu zgasl i nie chce odpalic:
Na Vagu wyskoczylo
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 557 A
Component and/or Version: 3,7L V8/4V MOTR AT D04
Software Coding: 04253
Work Shop Code: WSC 00001
3 Faults Found:
01183 - Warning Light for Catalyst Monitoring (K72)
31-00 - Open or Short to Ground
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-00 - -
17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
P1505 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 927 156 L
Component and/or Version: AG5 01V 3.7lV8 RDW D59
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00529 - Engine Speed Signal Missing
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
Z bledow wynika ze walniety jest czujnik polozenia walu, czy to przez niego po depnieciu auto czasami przerywalo ?? czy to osobny problem ??
No i ten blad lampki kata ?? kat do wymiany ??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|