Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Przy gwałtownym dodaniu gazu zgasło  
Autor Wiadomość
mark 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-08-16, 10:02   [D2 ALL ] Przy gwałtownym dodaniu gazu zgasło

Witam, wczoraj wracałem sobie do domu, chciałem wyprzedzić auto, wiec dodałem gaz do końca a tu nagle auto stracilo na mocy, spadły obroty do 0 i auto zgasło.
Dobrze ze odrazu był skret na cpn wiec jeszcze sie tam dotoczyłem. Probuje odpalic auto i nic, rozrusznik kreci jak glupi a auto nie odpalalo, sprobalem jeszcze tak ze 4 razy po czym normalnie zalapal. Sprawdzam moc, jedzie normalnie, wcisnolem gaz do konca auto zbiera sie normalnie, doszlo gdzies do 5-6tys obrotow po czym szarpniecie i brak mocy, udpuscilem gaz, (i mysle ze moze instalacja gazowa nie domaga, zmienilem na benzyne i jeszcze jedna proba) auto normalnie ciagnie, zmienia biegi i przy 130 znowu zanik mocy i lekkie szarpniecie, zobaczylem ze wszystkie biegi na wyswietlaczu sa podswietlone (czyli tryb awaryjny) wiec juz starajac sie utrzymywac stala predkosc doczlapalem sie do domu.
Dzisiaj narazie go nie odpalalem bo chce najpierw dowiedziec sie o co chodzi :(
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-08-16, 10:17   

kolego bez vaga sie nie obejdzie. Skrzynia prawdopodobnie weszla w tryb awaryjny ze wzgledu na bledy w motorze. Z vagowac pozadnie motor i skrzynie a wtedy cos bedzie wiadomo.
 
 
mark 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-08-16, 18:14   

Witam zczytalem bledy i wyszlo tak:
Address 01: Engine

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent

01088 - Mixture Control Adaptation 2
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

16535 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Signal too Low
P0151 - 35-10 - - - Intermittent

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
P0121 - 35-10 - - - Intermittent


Address 02: Auto Trans

00518 - Throttle Position Sensor (G69)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-08-16, 18:26   

kolego z tych wszystkich bledow wynika ze masz problemy ze skladem mieszanki, sonda lambda i przepustnica wiec jesli motor zaczal niedomagac to ECU zapisalo wszystkie bledy ktore byly odpowiedzialne za zmulenie silnika. Pokasuj wszystko , przejedz sie z vagiem i monitoruj woz. Jesli sonda padnie to bedzie mulil i duzo palil, moze tez wywalic KATa, wydaje mi sie ze u ciebie problem tkwi w przepustnicy.
 
 
mark 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 17
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-08-17, 21:50   

Witam, pokasowalem bledy, skrzynia znowu w normalnym trybie, i zrobilem jazde testowa,
Pedal do konca, auto ciagnie ciagnie i przy ok. 5.5tys szarpniecie, odpuscilem i sprobowalem jeszcze raz, znowu to samo z tym ze ok 5tys, zmienilem na tiptronic bo wydawalo mi sie ze moze biegi szarpia, ale lece z jedynka do konca i przy 5.5tys to samo, odpuscilem na chwile i znowu gaz i przy 4tys szarpniecie.

Auto przy mocniejszym dodaniu gazu ma szarpniecia jakby odcinalo go, nie dzieje sie to ciagle ale dosc czesto, gdy powoli dodaje gaz jest raczej okey. Za ktoryms razem skrzynia znowu przeszla w tryb awaryjny, silnik znowu mial blad czujnika przepustnicy, jednak skrzynia Missing signal engine speed (numer bledu mam na innym pc'cie)

Jakies propozycje ??

[ Dodano: 2010-08-20, 17:14 ]
Witam, no i silnik przy gwaltownym wcisnieciu gazu zgasl i nie chce odpalic:
Na Vagu wyskoczylo


VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4D0 907 557 A
Component and/or Version: 3,7L V8/4V MOTR AT D04
Software Coding: 04253
Work Shop Code: WSC 00001
3 Faults Found:
01183 - Warning Light for Catalyst Monitoring (K72)
31-00 - Open or Short to Ground
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-00 - -
17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
P1505 - 35-00 - -


VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4D0 927 156 L
Component and/or Version: AG5 01V 3.7lV8 RDW D59
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00529 - Engine Speed Signal Missing
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal



Z bledow wynika ze walniety jest czujnik polozenia walu, czy to przez niego po depnieciu auto czasami przerywalo ?? czy to osobny problem ??
No i ten blad lampki kata ?? kat do wymiany ??

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.