|
Autor |
Wiadomość |
tanatorq
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 44 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2009-12-18, 17:31
|
|
|
tak paluszkiem z tym że w lewo paluszkiem a mimo wszystko w prawo miała lekkie przełamanie oporu barzo niewielkie ale przeszkadzające podczas jazdy nie tak jak u mnie moje mi przeszkadza przy parkowaniu jak jadę to jest do zniesienia, a jak masz wymieniać przekładnię to radzę samemu :-D bo skasują Cię conajmniej 500 pln a tam do odkręcenia są 3 śróbki i 2 przewody :-P bardzo prosta sprawa :-) no chyba że nie chcesz się brudzić ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-04, 10:19
|
|
|
A mogłby ktos mniej więcej opisać jak ja zdemontować gdzie śrubki mocujące itd. u mnie co prawda kierownica chodzi normalnie(chyba normalnie nie mam porównania z innym audi) ale zauważyłem wyciek z prawej strony i powoli będę musiał szykować się do wymiany. |
|
|
|
|
|
|
|
tanatorq
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 44 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-09-05, 16:17
|
|
|
no to sprawa z odkręceniem przekładni wygląda tak:
trzeba wpierw wykręcić tam gdzie pedał hamulca i gazu jest to tam kolumnę kierowniczą ale uwaga, nie kręć kierownicą i w efekcie końcowym nie zmień położenia kierownicy bo przy kierownicy jest taśma to ją możesz w taki sposób uszkodzić
trza odkręcić przy swożniach końcówek drążków tam przy kołach przekładnię z obu stron to norma,
potem dwa węże po stronie kierowcy koło błotnika, i z tej strony trza ściągnąć plastikowe osłony również od błotnika, tam też jest kabel elektroniczny jego trzeba wypiąć
po tej stronie też są dwie śruby mocujące przekładnie do kierownicy, jedną zauważysz a druga schowana za kolumną trochę z przudu,
jest jeszcze trzecie mocowanie to się jedną śrubę odkręca z drugiej strony nie trzeba o ile pamiętam demontować plastików i dostęp był łatwy
na koniec niestety trzeba jechać na komputer i ustawić komputerowo położenie kierownicy, no chyba że sam potrafisz a jak sam potrafisz to będę miał do Ciebie przysługę
jeśli jakieś jeszcze puytania to pisz |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-06, 05:24
|
|
|
No dzięki za informacje w przyszłości na pewno mi się przyda, bo tak jak wspominałem wcześniej przekładnia zaczęła mi się pocić, i ostatnio zauważyłem że przy skręcie coś puka, ale jest to tylko jedno puknięcie i nie zawsze. |
|
|
|
|
|
|
|
tanatorq
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Edi
Jeżdzę: A8
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 44 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-09-06, 14:15
|
|
|
no to to jedno puknięcie nie zawsze to też może być przekładnia potem może być więcej puknięć może być gdy przekładnia zimna albo rozgrzana itp ja to miałem kilka puknięć w jedną stronę potem jak się bardziej popsuła to skrzypiała czy też trzaskała jak stara łajba także tam obserwuj i życzę powodzenia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |