Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Quattro - poduszki/tuleje tylnego dyfra  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-05-24, 07:13   

Mnie taki Lemf wszedł bez problemu. To jest tuleja z kompozytu - nie jest stalowa i pasowanie jest ciaśniejsze bo się odrobinkę spręża.
Gdybyś tak samo podszedł do tej bocznej tulejki którą miałem z ASO to byś nie wstawił. Tam jest dopiero widoczna różnica i wciska się dość ciężko. Trzeba dobry stempel do wciskania i podparcia.
Ja wszystkie tuleje smaruję przed wciśnięciem. Lubię CRC Braklube bo nie atakuje gumy.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-24, 07:35   

Tak jak pisałem - co do średnicy zewnętrznej nie mam pewności, bo musiałbym wyjąć starą tuleję, żeby ją pomierzyć dokładniej. Natomiast przesunięcie w osi wspornika to już grubsza sprawa, bo może przesunąć dyfer do tyłu lub do przodu (w zależności od sposobu założenia tulei). Dodatkowo napręży przednią tuleję. Nie twierdzę, że to nie będzie działać, ale oryginalne tuleje nie są aż tak drogie, żeby robić taką partyzantkę.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-24, 07:39   

Chłopie, tam jest regulacja na tych wspornikach. (lewo/ prawo przód/tył) Wspornik też przy otworach z jednej strony ma podtoczenie aby umożliwić montaż nowych tulei. Wytargaj stare i dobrze wyczyść otwór bo będzie pełno białego pyłu. Długość obie tuleje mają taką samą więc jaki problem skoro tylko wygląd inny? Wszystko pasuje i działa. Tam nie ma technologii promu kosmicznego.
_________________
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-05-24, 07:42   

krzychu22.p1i napisał/a:
Wszystko pasuje i dziala. Tam nie ma technologii promu kosmicznego.

Dokładnie, nie ma żadnego przesunięcia. Nic sie nie napina. Jest jak być powinno.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-24, 07:54   

Tą pełną stroną dajecie do tyłu, czy do przodu auta? Czy może to obojętne?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-24, 09:02   

Ja dałem do przodu.
_________________
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-05-24, 09:05   

Odlew ma z jednej strony fazę z tej strony prasuje się tuleje.
Wychodzi więc (z racji rantu i gumowej wargi), że powinno się dawać litą do przodu.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-04-26, 18:11   

Witam. Czeka mnie wymiana wszystkich tuleji. Chciałbym zapytać czy dużo jest zachodu żeby się do nich dostać. Czy oprócz opuszczenia wydechu trzeba coś jeszcze demontowac?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-04-26, 19:23   

O ile dobrze pamietam to wydechu nie trzeba opuszczac. Z tylu za dyfem masz podpore i dwie sruby od tulei oraz 3 sruby od dyfra. No i z boku po lewej stro ie jest jeszcze doducha. Robota prosta.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-04-26, 19:24   

Moja sugestia to pare dni przed wymianą codziennie śruby psikać mocujące tuleje bo może być cięzko je odkręcić
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-04-26, 19:37   

Dziękuję za sugestie. A śruby zacznę od jutra męczyć. :>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-04-26, 19:59   

Jesli sie aluminium utlenilo to niestety nic nie pomoze <bezradny> ... Bo problem lezy wewnatrz tulei gdzie raczej zadne psikadelko sie nie dostanie. Ale owszem mozna spsikac.

Raczej nie powinno byc problemu
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-04-26, 20:33   

Ja musiałem dwie obcinać <onie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-26, 20:39   

ja też wycinałem <boisie> , za chiny nie ruszyły sie <blee>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-04-26, 21:54   

no dlatego mówię, ze psikanie w takim przypadku nic nie da... ja na szczęście odkręciłem bez problemu, tylko nie zaznaczyłem sobie poprzedniego położenia i mi na początku w dziwny rezonans wpadał. Później jakoś ustawiłem "na oko" <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.