Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-07-04, 09:00 [D2 ALL
] Remont ASB - 8000 PLN ocena kosztów
|
|
|
Padła mi skrzynia / albo i nie.
Zostawiłem auto w Miparts /czy dobry wybór/. Wycenili remont na 8000 PLN.
Panowie stwierdzili że do zrobienia poniższe:
WYMIANA
- Kosz forward
- kosz direkt
- tarcze
- uszczelnienia
- kosz revers
- zabierak forward
REGENERACJA
- sprzeglo
- wszystkie uszczelnienia
WYMIANA
- filtry
- olej
Czy ktoś zorientowany w temacie możne mi powiedzieć czy ta cena jest adekwatna.
Objawy były takie że wywalało olej uszczelniaczem i zaczęła szarpać czasami przy zwalnianiu. Poprzedni mechanik/szmaciarz wymienił nie to co miał ale to nie ten temat. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-07-04, 20:03
|
|
|
pod Poznaniem zrobilem za 5500 w tym konwerter ZFa oryginal tj regenerowany w ZF , jestem ciekaw czy sa w stanie dac ci konkrety jesli chodzi o uszczelnienia co w chodzi w ich skład ? - zaznaczam konkretnie czyli najlepiej nr fabryczne tych uszczelnien |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
bolciu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bolek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Kwi 2018 Posty: 87 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2018-07-04, 21:03
|
|
|
Jestem właśnie na etapie remontu skrzyni :
wszystkie uszczelnienia - 700zł
konwerter
pompa oleju
tarczki
olej z filtrem
wymiana obudowy skrzyni bo pękła gdzieś w środku i nie da się pospawać - więc musiałem kupić drugą tylko po to, żeby obudowę przełożyć
Sama robocizna to 2600zł a na chwilę obecną koszt całości ( nie licząc drugiej skrzyni ) to 6500zł
Oddałem do Trzcianki koło Piły - autostacja |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-07-04, 21:34
|
|
|
Ceny usług za naprawy automatycznych skrzyń biegów potrafią "zwalać z nóg".
Ja do swojej A8 używaną skrzynię manual kupiłem za 500 zł (ztargowałem z 550). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-07-05, 05:01
|
|
|
Ja robiłem u Pawlaczyka.
Dałem 4500zł za remont.
Objawy miałem takie, że lało olej na połączeniu skrzynia-silnik i zdarzały się stuki podczas zwalniania i redukcji. Wymieniony też został konwerter, bo pękła obudowa. |
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2018-07-06, 21:45
|
|
|
Ja nie dawno też odczułem awarie skrzyni,koszta remontu masz od 5 tyś do nawet 12rys zależy gdzie co i u kogo...generalnie jak to z mechanikami magikami jeden zrobi dobrze drugi źle ą co do niej kto włoży też nie masz nigdy pewności temat rzeka...Ale do rzeczy mi skrzynią padala etapami aż już całkowicie był amen.Decyzja padła na używaną z jezdzacego auta i sprawdzane podczas jazdy komp...skrzynia zamontowana i lata elegancko :-)od razu wymieniłem wszystkie uszczelniacze itp.Wiadomo używaną loteria Ale za skrzynię dalem2.5tys plus uszczelniacze i swoją robota.Zostala mi moją skrzynią która leży na stole i będę chciał się wziąść za jej kapitalny remont bo audi nie zamierzam sprzedawać |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-07-07, 05:10
|
|
|
Sam kpl szczelnienia to 1100zl, tańsze o polowe to zazwyczaj zestawy z bmw okrojone. Koszy naliczyli od uja, wyatarczy tylko kosz forwardu wymienić ale to w praniu wyjdzie. Jeślu wyrzucało olej od silnika to pompa do roboty, ona cos kolo 1300zl, kosz rewers do wymiany? A co tam się psuje?
Generalnie to widziałeś stan tych części po demontażu? Obligatoryjnie bym wymieniał pompe, kosz forward, tłok wstecznego, uszczelnienia, tarczki kosza A, reszta w zależności od stanu.
Koszta jak zwykle hmm... |
_________________
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2018-08-14, 19:47
|
|
|
Za darmo nic nie ma. Wszystko kosztuje. Sam demontaż i montaż skrzyni to jest ze 3 dni.
Wiedza i sprzęt też kosztuje.
Jeśli dobrze działa to ciesz się jazdą i nie ma co rozmieniać tematu na drobne. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-14, 22:00
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Ceny usług za naprawy automatycznych skrzyń biegów potrafią "zwalać z nóg". | Tu ci przyznam rację, robię teraz skrzynię S-tronic z Q5 3.0 TDi ...wstępna wycena to około 5500 Euro
monster_1973 napisał/a: | Sam demontaż i montaż skrzyni to jest ze 3 dni. | 3 dni dla laika, osoba zajmująca się tym na co dzień ogarnie temat w 12h |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|