Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora/pracujące moduły bez  
Autor Wiadomość
Patyczak17 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Albert
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 20 Paź 2024
Posty: 3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 2024-10-20, 09:38   [D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora/pracujące moduły bez

Dzień dobry,
Zwracam się do kolegów z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Od dłuższego czasu borykam się z rozładowaniem akumulatora w swojej A8. Raz akumulator pada po 5 dobach, czasami trzyma dwa tygodnie. Pobór prądu zmierzyłem, jest on na tą chwilę na poziomie 0.16A. Wyjęcie bezpieczników 42 oraz 10 z przedziału pasażerskiego powoduje, że jest akceptowalne 0.05A.Są to bezpieczniki od grzania foteli i ogólnej obsługi, ale ciekawostka jest taka, że pomimo wyłączonego zapłonu można uruchomić grzanie foteli, dodatkowo wycieraczki również działają. Jako pierwsze to zdemontowałem kostkę stacyjki, bo myślałem, że tam jest jakieś zwarcie, jednak nadal jest to samo. Może, ktoś mialby podpowiedź jak się za to zabrać, co można jeszcze sprawdzić, czy jest jakiś przekaźnik główny, który mógł sie skleić i podaje zasilanie na te moduły? Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc, kupiłem nowy akumulator, ale wstrzymuje się z montażem dopóki nie unormuje tego problemu.
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2024-10-20, 11:26   

Pierwsze pytanie, to po jakim czasie od zamknięcia auta przeprowadzałeś pomiar. Bo moduły nie usypiają się od razu tylko po pewnym czasie. Jeśli mierzyłeś od razu, to zapomnij że wskaże ci poprawnie.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Patyczak17 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Albert
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 20 Paź 2024
Posty: 3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 2024-10-20, 12:02   

Rozumiem, że moduły muszą się "uśpić", zostawiłem miernik wpięty na około godzinę czasu i pojechałem drugim samochodem na zakupy. Dzisiaj jeszcze raz dla pewności sprawdzilem, to po zamknieciu i uzbrojeniu alarmu wskazywało 0.35A, po okolo 15 minutach 0.16A. To samo po wyjeciu dwóch wyżej wymienionych przeze mnie bezpiecznikow wskazanie wyniosło 0.07A +-0.01 pulsacyjnie, co wskazywałoby na diodę od alarmu. Wpinam te dwa bezpieczniki spowrotem i mogę włączyć wycieraczki bez zapłonu, grzane fotele i ogolnie elektrykę od nich..
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2024-10-22, 07:43   

Dokładałeś coś (doposażałeś) auto w jakieś dodatkowe rzeczy?
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Patyczak17 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Albert
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 20 Paź 2024
Posty: 3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 2024-10-22, 16:05   

[ Dodano: 2024-10-22, 17:06 ]
sssebek napisał/a:
Dokładałeś coś (doposażałeś) auto w jakieś dodatkowe rzeczy?


Niee, wręcz zdemontowałem zestaw głośnomówiący Parrota, bo jakoś mi nie przypasował, jak chcialem posłuchać za jego pomoca muzyki to słychać było zakłócenia wraz z narastajacymi obrotami. Nie rozumiem dlaczego po wylaczeniu zaplonu, nadal mogę uruchomić wycieraczki lub grzane fotele, czy gdzieś jest od tych modułów przekaźnik który jest sklejony, czy jest jakiś co zasila skrzynkę bezpiecznikowową, bo tak jak już wspomniałem po wyjeciu 2 bezpiecznikow pobór jest ok. Czyściłem też punkt na podłużnicy, chociaż wyglądał moim zdaniem dobrze, to tak zapobiegawczo przy okazji.

[ Dodano: 2024-10-22, 22:25 ]
Temat rozwiązany. W skrzynce z przekaźnikami pod nogami pasażera znalazłem problem, jeden z przekaznikow, dokładnie drugi od lewej strony w najniższym rzędzie byl fizycznie źle zamkniety po czyjejś ingerencji, nie rzucało się to w oczy, po wyjeciu okazalo się, ze styk był mechanicznie przez to przyblokowany. Wycieraczki i fotele dzialaja jak trzeba, pobór prądu 0.04A. Może komuś się to przyda, czasami warto obejrzeć po kilka razy lub zmierzyć rzeczy, które nie stwarzają podejrzeń.
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2024-10-27, 09:05   

Grunt że znalazłeś winnego <okok>
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.