Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] [Rozwiązany]Luźna wycieraczka przednia prawa  
Autor Wiadomość
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-03-08, 10:53   [D2 ALL ] [Rozwiązany]Luźna wycieraczka przednia prawa

W 8 mojego ojca jest dziwny problem, prawa wycieraczka jest luźna. Na początku myśleliśmy, że ramie się odkręciło, ale jak się nią rusza to ramie chodzi razem z trzpieniem . :(

Co może być przyczyną ? najbardziej przeraża nas to że to jest tak schowane, że nie można nigdzie podejrzeć co się tam ewentualnie stało . <hmm>
Ostatnio zmieniony przez Lechu 2015-04-11, 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-03-08, 11:42   

Może wyskoczyło na przegubie . Dawałem kiedyś zdjęcie , zobacz czy wszystko siedzi na swoim miejscu . http://www.a8team.pl/topics16/1833.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-03-28, 09:39   

Wycieraczki pracują normalnie, tylko słychać puknięcie przy jej pracy (pewno ze względu na ten luz) .


DODANO:
Wycieraczka jest luźna na samej tulei
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-04-12, 12:33   

Temat rozwiązany.
Cały mechanizm jest kiepsko zaprojektowany i trzeba go smarować bo inaczej wyciera się trzpień i tulej i robi się kicha.

Podstawowym problemem mechanizmu wycieraczek są wycierające się elementy, tulei z trzpieniem co z czasem jest powodem powstawania luzu.




Po wymianie tulei jest spoko i chyba nawet udało by się cały mechanizm zregenerować ;) .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-04-12, 20:00   

a z kąd takie tulejki dostałeś?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-04-21, 09:02   

Tulejki są ze sklepu ø 15 zewnątrz ø 12 wewnątrz.
Jak się dobrze poszuka to nawet na wymiar idealne się znajdzie.


Jak ktoś chce to możemy spróbować komuś zregenerować mechanizm :P
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-04-21, 12:47   

Z jakiego materiału kupiłeś te tulejki ?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-22, 07:38   

Mnie osobiście ten problem nie dotyczy , ale jak byś napisał w jakim sklepie kupiłeś te tulejki to wszyscy byli by szczęśliwi :D .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-04-22, 12:10   

To jest sklep jeszcze za czasów prl-u ma jeszcze części do Stara czy Kamaza.
Materiał brąz .
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-23, 08:56   

Lechu napisał/a:
Tulejki są ze sklepu ø 15 zewnątrz ø 12 wewnątrz.
Jak się dobrze poszuka to nawet na wymiar idealne się znajdzie.


Jak ktoś chce to możemy spróbować komuś zregenerować mechanizm :P


Dobrze że podałeś wymiary od razu wiadomo jakich szukać . <okioki> <okioki>
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-04-23, 11:20   

Po ściągnięciu tulejki proponuje pomierzyć dokładnie, nie wykluczony że będzie trzeba wymiar poprawić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.