Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Skrzynie auto w D2. Problemy, która najlepsza?  
Autor Wiadomość
thegentleman 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.3T
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: Saab 9-5 AERO
Wiek: 43
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 1
Skąd: Corby, UK
Wysłany: 2014-06-11, 22:33   [D2 ALL ] Skrzynie auto w D2. Problemy, która najlepsza?

Witam.

Poszukuję D2 rocznik 98-2002 silnik 4.2 najlepiej S8.
Znalazłem już 2, jedna droga w stanie kolekcjonerskim, druga z padniętą skrzynią ale tania.
To już trzecia A8 D2 z walniętą skrzynią.
Czy ten typ tak ma? Jak to jest że już 2 z 2000 roku znalazłem z padniętą skrzynią a wszystkie którymi jechałem z roczników 1998 jakoś nie mają tego problemu mało tego ostatnia miała 350.000km w S8 i skrzynia dalej jeżdzi bezawaryjnie.
O co chodzi z tymi skrzyniami?
Użytkownik nie dba? Jakieś felerne roczniki? Może model skrzyni nieudany?
Na co patrzeć przy zakupie bo zawsze miałem manuale a tym razem szukam auto i nie chcę się do audi zniechęcić kupując bubla bo A8 to piękny samochów.
Piotr
_________________
Cool running on LPG
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-12, 05:37   

Głównym zaniedbaniem jest brak wymiany oleju którego to książka nie uwzględnia. Olej w skrzyni biegów jest niewymienialny. Guzik prawda.
Druga sprawa to katowanie skrzyni, nieumiejętna obsługa, dawanie w palnik na zimnym itp. Każdą skrzynie zarżniesz, to element który ma prawo się wyeksploatować.
Ludzie wychodzą z założenie po co mam coś robić skoro chodzi. A potem zonk. Co do skrzyni to nie koniecznie skrzynia może być padnięta, duży wpływ na jej prace ma też sama jednostka napędowa. Jesli silnik będzie wykazywał niedomagania, błędy itp to będzie się odbijało na kulturze pracy skrzyni biegów.
Sprzęgło hydrokinetyczne to normalna rzecz która może się zużyć jak normalne sprzęgło w samochodzie. Nadchodzi czas i się kończy, nic nie trwa wiecznie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-12, 07:23   

Odpowiedz jest prosta jak budowa cepa. Problemem A8 zawsze jest poprzedni własciciel. Bo w przypadku tych aut masz albo perełke bo kogos było stac na takie auto, albo padaczke z zarznietą skrzynią i nie działającą połową elektryki bo ktos rzucił sie z motyką na słońce i koszty go przerosły.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-06-12, 07:28   

thegentleman napisał/a:
Czy ten typ tak ma?

Kolego większość A8/S8 jest po korekcie licznika niestety ;( jak handlarze cofneli z 400tyś. na 180tyś.to auto dojechało do 250tyś. bez wymiany oleju i skrzynia niewytrzymała tego.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-06-13, 23:19   

Użytkownicy użytkownikami, zaniedbania zaniedbaniami, ale wady konstrukcyjne w tych skrzyniach są, dlatego te skrzynie to złom i tyle.
Wycierające się panewki pomp oleju, notorycznie padające sprzęgła hydrokinetyczne (źle napisane oprogramowanie sterownika skrzyni), poza tym cieniutka jakośc koszy sprzęgłowych, tarczek ciernych i podawany na wyrost maksymalny moment obrotowy...Czy to będzie Audi, czy BMW czy mercedes wszystko co ma 5hp19/24 itp to dziadostwo, choć w BMW te skrzynie są żywotniejsze (znów kwestia softu). Do tego dochodzą notoryczne korekty przebiegu no i niewymieniany olej. Najlepszy przepis na nadmiar gotówki - kup używane auto z automatem, a najlepiej jeszcze diesla :) (pozdrawiam użytkowników a6 c5 2,5tdi multitronic dla przykładu)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2014-06-16, 13:54   Re: Skrzynie auto w D2. Problemy, która najlepsza?

thegentleman napisał/a:
Witam.

Poszukuję D2 rocznik 98-2002 silnik 4.2 najlepiej S8.
Znalazłem już 2, jedna droga w stanie kolekcjonerskim, druga z padniętą skrzynią ale tania.
To już trzecia A8 D2 z walniętą skrzynią.
Czy ten typ tak ma? Jak to jest że już 2 z 2000 roku znalazłem z padniętą skrzynią a wszystkie którymi jechałem z roczników 1998 jakoś nie mają tego problemu mało tego ostatnia miała 350.000km w S8 i skrzynia dalej jeżdzi bezawaryjnie.
O co chodzi z tymi skrzyniami?
Użytkownik nie dba? Jakieś felerne roczniki? Może model skrzyni nieudany?
Na co patrzeć przy zakupie bo zawsze miałem manuale a tym razem szukam auto i nie chcę się do audi zniechęcić kupując bubla bo A8 to piękny samochów.
Piotr

Skrzynie psują się ani częściej ani rzadziej niż w innych markach. Na taką moc samochodu to i tak długo wytrzymują. Jeśli ktoś serwisuje skrzynie to ta wytrzymuje dłużej. W nowych citroenach dla przykładu, psują się przy przebiegu ok. 120 000km. Zresztą A8, S8 ludzie zaczynają sprzedawać gdy coś zaczyna szwankować. Dobry egzemplarz albo się trzyma w rodzinie albo cena jest odpowiednio wysoka przy sprzedaży. Kup sobie jakiś popularny model, np ze skrzyniami ECZ było dużo egzemplarzy to jest łatwiej o części i są tańsze. Do S8 będziesz miał droższe części i będą trudno dostępne. Tak więc wybierz to na co Cię stać i co Ci się podoba. Na pewno A8 to nie jest bubel tylko trzeba kupić dobry egzemplarz i mieć pieniądze na utrzymanie tego auta bo to jest dzieło sztuki. Podobnie zresztą jak np. BMW serii 7.
Pozdrawiam.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-06-16, 14:19   

thegentleman Jeżeli szukasz 8-ki w dobrej cenie i w całkiem nie złym stanie to taka jest na sprzedaż . Kolor srebrny 98 r. Przód hamulce do zrobienia .Silniczek pięknie pracuje i cichutko , skrzynia idealna przebieg coś około 170 tyś a i cena jest atrakcyjna , autko jest mojego brata , jak by co to pisz na PW .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.