Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Stukanie podczas zawracania  
Autor Wiadomość
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-04, 15:32   [D2 95 4.2PB/LPG ] Stukanie podczas zawracania

koledzy mieliscie keidys u was w a8 ze jak zawracaliscie lub ostro skrecaliscie-jadac powoli i byl taki huk z tylu jakby kolo jedno nei chcialo sie krecic??
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-04, 15:37   

pumba22, Popraw temat bo trzeba wpisać tagi z listy.
A co do twojego problemu to może byc tylny dyfer walnięty. Miałem niedawno podobnie lecz były tylko stuki słyszalne.
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-04, 16:47   

aaa nie cos z czujnikami abs??zachowuje sie tak jakby byl zespawany na sztywno :-(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-04, 19:35   

pumba22 napisał/a:
aaa nie cos z czujnikami abs??zachowuje sie tak jakby byl zespawany na sztywno :-(

Ja nie mam ESP i tej blokady dyfra więc u mnie ten problem odpada-jesli masz u siebie to może być problem czujników co dają błedne sygnały-byo to niedawno opisywane.
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-06, 19:01   

wlasnie nie mam nic esp tylko abs podstawa ii nie wiem co sie dzieje jest to dosc denerwujace i zarazem boje sie zeby cos sie nei stalo z tym...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-06, 22:08   

POdnies tyłek i pokręc kołami na luzie i sprawdź czy cos niepokojacego słychać i jakie sa luzy na moście. U mnie było ładnie widac i słychac że tam cos sie sypło. Nie wiem jeszcze co bo nie było czasu rozbierac.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-10-07, 08:06   

Apophis napisał/a:
Ja nie mam ESP i tej blokady dyfra więc u mnie ten problem odpada

Tu nie chodzi o ESP tylko o czujniki ABS (pewnie brudne), które źle odczytują obroty kół i próbują włączyć blokadę.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-07, 10:09   

No tak ale nie każdy ma te blokadę szczególnie w pierwszych przedliftach jej nie było za dużo. Ja nie mam ESP ani blokady.
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-10, 08:56   

czyli jednak najlepiej skoncentrowac sie na czujniakch abs i mzoe wtedy sie uspokoi :mrgreen:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-10, 10:41   

Może tak być. Ale ja sie nie koncentrowałem ze wzgledu na oczywisty brak elektroniki w moim dyfrze :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-10, 12:24   

Apophis napisał/a:
No tak ale nie każdy ma te blokadę szczególnie w pierwszych przedliftach jej nie było za dużo. Ja nie mam ESP ani blokady.

Jesteś tego pewien? EDL - ta pseudo blokada była wyposażeniem standardowym od początku produkcji A8.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-10, 12:29   

gtfan, Z tego co czytałem to blokada sterowana elektronicznie a do mojego dyfra nie szła i nie ma w poblizu zadnej wiązki.
Poprzedni temat był związany z problemami powodowanymi przez zabrudzone lub uszkodzone czujniki ABSu i one dawały błedny sygnał do dyfra. U mnie nie moga dawac żadnego sygnału więc stad wniosek że nie ma tam blokady.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-10, 15:11   

Bo to tak nie działa, w dyferencjale nie ma żadnej blokady, wszystko ogarnia ABS.
W zwykłym dyferencjale bez szpery (taki jest w A8) większość momentu obrotowego jest przekazywana na to koło, które ma mniejszą przyczepność. EDL działa na takiej zasadzie, że gdy jedno koło traci przyczepność i kręci się szybciej od pozostałych, to jest przyhamowywane przez abs. Dzięki temu wytwarza się na nim sztuczna przyczepność i dyferencjał może przekazywać równomiernie moment obrotowy na oba koła na danej osi.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-10, 19:23   

Dobrze jest to przedstawione tutaj, z tego co wyczytałem to działa do 40km/h a w quatro do 80km/h
http://www.youtube.com/watch?v=oKenTJ6m-ZA
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-10, 23:08   

Ano to sie by zgadzało ale w tym wypadku śmiało mozna podnieśc tyłek i organoleptycznie posprawdzac tylną cześc napędu na zgaszonym aucie-u mnie były te same dzwieki co w czasie jazdy i problem z dyfrem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.