Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Spuszczanie paliwa z baku  
Autor Wiadomość
Fiko 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alfons
Jeżdzę: RS
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 98
Skąd: Leśne Odpadki
Wysłany: 2014-03-01, 11:29   [D2 ALL ] Spuszczanie paliwa z baku

Mam pompke do spuszczania paliwa i musze pozbyc sie kilku litrow ze swojej osemki. Nie ma zadnych problemow z tym? Jakichs klapek blokujacych w dalszej czesci baku?
Ostatnio zmieniony przez Fiko 2014-03-01, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-01, 12:54   

Jak chcesz to zrobić przez wlew paliwa, to nie ma szans.
Opcja 1 to odkręcenie węża zasilającego przy listwie wtryskowej i uruchomienie oryginalnej pompki.
Opcja 2 to wyciągnięcie czujników poziomu paliwa z lewej i prawej komory i spuszczanie zewnętrzną pompką przez powstałe otwory.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-01, 13:09   

Fiko

Proszę edytować temat i zastosować w nim odpowiednie tagi

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty




Pozdrawiam ernesto.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Fiko 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alfons
Jeżdzę: RS
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 98
Skąd: Leśne Odpadki
Wysłany: 2014-03-02, 13:45   

Pisalem z telefobu i bylem pewien,ze wybralo. Juz poprawione.

@gtfan, mowisz o jednym z dwoch wezy, ktore sa po prawej stronie,ale w miare blisko srodka? Sa ustawione pionowo (tzn.nad soba). Czyli odpiac zasilajacy, odpalic zaplon i zlewac? Tylko tyle?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-02, 15:26   

Wąż wychodzący z regulatora ciśnienia to powrót do baku, drugi to zasilający.
Na zapłonie pompka pracuje tylko kilka sekund. Aby odpalić ją na stałe trzeba wyciągnąć przekaźnik pompy paliwa i kawałkiem kabla połączyć 2 piny w gnieździe. W przedlifcie ten przekaźnik wygląda TAK, znajduje się pod nogami pasażera, a połączenie należy wykonać pomiędzy najszerszymi pinami. Nie wiem czy w polifcie jest tak samo.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.