|
Autor |
Wiadomość |
Fiko
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alfons
Jeżdzę: RS
Dołączył: 13 Lis 2012 Posty: 98 Skąd: Leśne Odpadki
|
Wysłany: 2014-03-01, 11:29 [D2 ALL
] Spuszczanie paliwa z baku
|
|
|
Mam pompke do spuszczania paliwa i musze pozbyc sie kilku litrow ze swojej osemki. Nie ma zadnych problemow z tym? Jakichs klapek blokujacych w dalszej czesci baku? |
Ostatnio zmieniony przez Fiko 2014-03-01, 14:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-03-01, 12:54
|
|
|
Jak chcesz to zrobić przez wlew paliwa, to nie ma szans.
Opcja 1 to odkręcenie węża zasilającego przy listwie wtryskowej i uruchomienie oryginalnej pompki.
Opcja 2 to wyciągnięcie czujników poziomu paliwa z lewej i prawej komory i spuszczanie zewnętrzną pompką przez powstałe otwory. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-01, 13:09
|
|
|
Fiko
Proszę edytować temat i zastosować w nim odpowiednie tagi
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
Pozdrawiam ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Fiko
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alfons
Jeżdzę: RS
Dołączył: 13 Lis 2012 Posty: 98 Skąd: Leśne Odpadki
|
Wysłany: 2014-03-02, 13:45
|
|
|
Pisalem z telefobu i bylem pewien,ze wybralo. Juz poprawione.
@gtfan, mowisz o jednym z dwoch wezy, ktore sa po prawej stronie,ale w miare blisko srodka? Sa ustawione pionowo (tzn.nad soba). Czyli odpiac zasilajacy, odpalic zaplon i zlewac? Tylko tyle? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-03-02, 15:26
|
|
|
Wąż wychodzący z regulatora ciśnienia to powrót do baku, drugi to zasilający.
Na zapłonie pompka pracuje tylko kilka sekund. Aby odpalić ją na stałe trzeba wyciągnąć przekaźnik pompy paliwa i kawałkiem kabla połączyć 2 piny w gnieździe. W przedlifcie ten przekaźnik wygląda TAK, znajduje się pod nogami pasażera, a połączenie należy wykonać pomiędzy najszerszymi pinami. Nie wiem czy w polifcie jest tak samo. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |