Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Test Automatycznej Skrzyni Biegów przed zakupem  
Autor Wiadomość
djbinek 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: A4 B5, BMW E38
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: Toruń/Cork
Wysłany: 2010-12-25, 20:19   [D2 ALL ] Test Automatycznej Skrzyni Biegów przed zakupem

Witam! Na dzień dzisiejszy śmigam A4 B5 1,9 TDI w 4 biegowym automacie (z zamiarem kupna A8 D2 oczywiście :diabel:) . Gdy kupowałem audika nie wiedziałem jak sprawdzić skrzynię a autko bardzo mi się podobało i kupiłem. Teraz po prawie 3 latach użytkowania pewną wiedzę na ten temat posiadam i na pewno nie będę kupował w ciemno (na szczęście nie narzekam, automat daje radę ciągle żyje ;-). Chciałbym aby w tym temacie pojawiały się posty jak mniej więcej jechać (na co zwracać uwagę) podczas jazdy próbnej przy kupnie, na co zwracać szczególną uwagę.
Z tego co przeczytałem oraz z mojego skromnego doświadczenia to należy sprawdzić:
1. Jak auto sprawuje się podczas jazdy na wstecznym
2. Czy nie ślizga się sprzęgło
3. Czy płynnie zmienia biegi przy ciepłym silniku i na zimnym
4. Ewentualne wycieki skrzyni

Teraz czekam na Wasze opinie na ten temat, oraz doświadczenia z własnymi ASB. Zależy mi też na pierwszych objawach padającej skrzyni.

Gorąco pozdrawiam!
_________________
= Audi A4 B5, BMW E38 =
http://www.myspace.com/djbinek/
http://www.chomikuj.pl/djbinek/
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-25, 23:39   

Taki mój 1 znajomy sposób którego nie wymieniłeś to wjechać pod lekką górkę , zatrzymać się i sprawdzić czy po puszczeniu hamulca na D nie cofnie się .

Jeśli tak to skrzynia nie trzyma ciśnienia i może być za jakiś czas do remontu .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5134
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-26, 01:49   

http://www.audiklub.org/p...=asc&highlight=
_________________
Black Cars Matters
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-24, 13:52   

a poziom oleju w skrzyni po fl 5hp jak się sprawdza ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-11-24, 14:17   

preston81 napisał/a:
a poziom oleju w skrzyni po fl 5hp jak się sprawdza ??


...tu sie sprawdza:

http://www.a8team.pl/all-...ju-atf-vt76.htm

:mrgreen:
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-24, 21:40   

znalazlem wlasnie w miedzyczasie ale dzieki :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-11-27, 13:45   

Ja miałem takie doświadczenia ze swoją skrzynią ; Przez 3 lata pracowała idealnie bez szarpnięć ,poślizgów ,wycieków , biegi zmieniała płynnie .Pewnego razu przy bardzo niskiej temperaturze przy prędkości 260 km/h zawył silnik tak jak by ślizgało się sprzęgło ,zwolniłem. po kilku kilometrach przestał ciągnąć całkowicie ,nie reagował na żadną pozycję wybieraka.Po 10 minutach odpoczynku pojechałem dalej jakby nic się nie stało ale po kilku miesiącach zaczęły się problemy , zniknęła 4 -ka , zaczęła się ślizgać wiedziałem że zaczyna umierać ,więc nawet nie próbowałem wymieniać filtra i oleju bo to i tak by nic nie pomogło .Pomogła za to wymiana skrzyni biegów,już półtora roku śmiga bez zarzutu .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.