Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Tłumik końcowy A8 vs A8L  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-14, 19:20   

wytnij katy to zobaczysz jak grzmi :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-14, 19:24   

katy wycięte i ciągle mało :D
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-14, 21:15   

beyer28, wytnij koncowy, zastap rura z koncowkami i zobaczysz co to v8 ;) ja mam pelen przelot... z katami i i srodkowymi sportami w dualu na X-ie teraz... Miazdzy wszystko i wszystkich... ale dowod przy kontorli poleci ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-14, 21:25   

Hardcorowa opcja :) a nie masz może jakiegoś linka jak to brzmi?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-14, 21:27   

tu jest to moje swierzo poskladane jesli o to Ci chodzilo... ;)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-14, 21:29   

_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-03-14, 21:41   

napewno musi miażdzyć system niezle hehe :D tez bym chiał kiedyś coś głosnego własnie tego typu i bez zadnego pierdzenia. Ja myśle zawsze, że ma być głosno albo cicho totalnie :D
_________________
dare to be great
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-14, 22:17   

robertas napisał/a:
tu jest to moje swierzo poskladane jesli o to Ci chodzilo... ;)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Nie no stary, masakra, właśnie dokładnie o takie grzmoty mi chodzi ;) U mnie są wycięte katy, ale w ich miejsce zamiast zwykłych rur dane są 2 puste puszki. Musiałbym to zmieniać na zwykłe rury bez puszek, czy można tak zostawić? Czyli wystarczyłoby, żebym wywalił cały końcowy i dorobił rurę zakończoną dwoma końcówkami?A wystarczą dwie końcówki, tak jak jest w ori, czy żeby osiągnąć taki efekt jak Ty masz muszę dorabiać drugą stronę. Szczerze wolałbym tego uniknąć, bo trza rezać zderzak, jak myślisz? U Ciebie jest ideał <okioki>
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-14, 22:24   

U mnie katy zostawilem... mysle ze jak wywalisz ten koncowy to juz bedzie efekt dla Ciebie zadowalajacy ;) Tylko ze juz bedzie glosno... takie rozwiazanie mial kolega Masa z forum ;) I powiem Ci ze brzmialo grozniej niz wtedy na dualu z tylnymi tlumikami ;) Ale mysle ze ta opcja ktora mam teraz jest najbardziej hardcorowa jaka slyszalem ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-14, 22:29   

Tu masz moja wersje do jazdy na codzien... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=_EEWNRo9nNs
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-16, 11:09   

To ciekawe, że masz dwie opcje, ta druga też w zupełności by mi wystarczyła. To w jaki sposób przechodzisz z jednej na drugą?wycinasz jedną i wspawywujesz drugą, czy masz jakiś lepszy patent :) Zrobię tak jak piszesz, wstawię rurkę i dokupię do niej końcówki. Ori wytnę i zostawię na czarną godzinę, gdybym stracił dowód z powodu nadmiernej głośności :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-16, 11:31   

Mówiłem... ja kiedyś miałem wycięty końcowy i dołożone końcówki...
tak to wyglądało ↓↓↓


.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-16, 11:42   

Damian, to u mnie zrobimy tak samo :)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-16, 11:47   

beyer28, ja mam wydech tak sklecony ze poprostu odkrecam tyly i wsadzam albo glosniejszy zestaw albo cichszy ;) No tak z 10 minut roboty ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-16, 12:01   

To naprawdę, fajnie masz to rozwiązane. A jeśli zrobię u siebie, tak jak planuję, to czy też mogę liczyć na taką szybką przerzutkę na ori w razie co, czy już wiązało będzie się to za każdym razem z wycinaniem i wspawywaniem? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.