Autor |
Wiadomość |
vanos2012
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 40 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 2016-11-01, 16:41
|
|
|
Kompletne zawieszenie z S-y 1BE(czerwone amory), zmieniłem tylko springi z przodu na Jamex -35.
Koła 255/40 R19.
Przód 68 cm, tył 67 cm
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-01, 16:46
|
|
|
vanos2012 napisał/a: | zmieniłem tylko springi z przodu na Jamex -35. |
aaa to dlatego tak Ci fajnie siedzie bo na ori eSowych pringach nie było by takiego fajnego efektu. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
vanos2012
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 40 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 2016-11-01, 16:54
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | vanos2012 napisał/a: | zmieniłem tylko springi z przodu na Jamex -35. |
aaa to dlatego tak Ci fajnie siedzie bo na ori eSowych pringach nie było by takiego fajnego efektu. |
Poprzednio na oryginalnych S przód wydawał się wyższy od tylu co mnie denerwowało a teraz jest perfekt.
Tak było przed zmianą
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-01, 17:00
|
|
|
vanos2012 napisał/a: | Tak było przed zmianą |
noo dokładnie, tak to wygląda, bo ja u siebie miałem ten efekt właśnie na ori eSowym setupie. Dlatego też się zdecydowałem na te talerzyki obniżające na przód bo nie chciałem springów wymieniać...
a efekt względem serii to i tak ok. - 3/4cm |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
vanos2012
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 40 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 2016-11-01, 17:12
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | vanos2012 napisał/a: | Tak było przed zmianą |
noo dokładnie, tak to wygląda, bo ja u siebie miałem ten efekt właśnie na ori eSowym setupie. Dlatego też się zdecydowałem na te talerzyki obniżające na przód bo nie chciałem springów wymieniać...
a efekt względem serii to i tak ok. - 3/4cm |
U mnie też siadło ok - 3 cm. Te Jamexy są jednak trochę twardsze co teraz daje się odczuć. Ale zniosę to dla lepszego wyglądu.
Szczególnie jak miałem załadowane auto to wtedy była tragedia, wyglądał jak pershing przy starcie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-01, 17:24
|
|
|
vanos2012 napisał/a: | Te Jamexy są jednak trochę twardsze co teraz daje się odczuć. Ale zniosę to dla lepszego wyglądu. |
hahaha tez tak mówiłem jak włożyłem zawieszenie od S8 ... do momentu kiedy stwierdziłem, że jednak wole komfort, bo drogi co raz lepsze ale jeszcze jednak brakuje dużo...
Obecnie mam standardowe amorki sachsa + eSowe springi + talerzyki jest wygląd i komfort |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-11-01, 21:37
|
|
|
vanos2012, tez kiedys zaczynalem od Jamexow Wydaje mi sie ze na eskowym amorze to najlepsza altternatywa Choc ja mialem na normalnych lagach, to naprawde nie odczulem roznicy w twardosci Rzeklbym nawet ze twardosc byla taka jak ori... Tylko lagi mialem troche za dlugie Jesli wiesz o co mi chodzi
U mnie KW v1 bodajze okute poduchami Rubena Tak ze troche inaczej w gronie a8 team sie przemieszczam
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-01, 22:30
|
|
|
ehh Robercik.... LZ4V piękna bestia i pięknie siedzi, ale mnie żeś przeraził na zlocie jak powiedziałeś ze tak jak stoi to na max podniesiona - wtedy pod domkiem u mnie , pamiętasz ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-01, 23:27
|
|
|
Tyyy 3-4cm w gore to u Ciebie to jak koza będzie stać hehe |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-01, 23:55
|
|
|
wy tam na Śląsku na prawdę dobre drogi musicie miec |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-11-02, 00:13
|
|
|
Oni tam lataja jak delorian z filmu |
|
|
|
|
gregor044
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 107 Skąd: Jeleśnia
|
Wysłany: 2016-11-03, 19:12
|
|
|
Koledzy gdzie te talerzyki można dostać i za ile ? Bo nie bardzo wiem o co chodzi mam oryginalne s8 prefl . |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-03, 19:14
|
|
|
gregor044, napisz na pw do danishow on Ci je zalatwi. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|