Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wężyki hamulcowe w oplocie  
Autor Wiadomość
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-28, 11:24   

Dorabiają w teflonie, oplocie, w kolorach tęczy. Maja wszystkie końcówki, długości.

Działają chyba z 40 lat i przygotowani są na wiele.

Może się zdarzyć, że czegoś nie zrobią od ręki tylko np za dwa dni.

http://www.moto-market.waw.pl/enzet/

Zadzwoń dowiesz się.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-28, 11:44   

bunga bunga napisał/a:

http://www.moto-market.waw.pl/enzet/


Dokładnie o tej firmie również mówię.
Tu odesłał mnie znajomy twierdząc, że temat mają opanowany i profi robotę robią praktycznie "na poczekaniu".
Jak zrobię tył to pewnikiem przetestuję ich na własnym aucie bo będę chciał to zrobić oczywiście jednego dnia właśnie w tym trybie "na poczekaniu" ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-28, 11:50   

Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-28, 12:05   

bunga bunga napisał/a:
Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku?

No właśnie nie ma... czekałem cierpliwie i okazało się że nikt nie wie kiedy mogą być :evil:

Będę szukał swoimi kanałami..... a czas nagli bo jak pojechałem nad morze tak już w trasie usłyszałem jakieś tarcie z tyłu a to oznacza że klocki są już na wykończeniu i należy się im wymiana już natychmiast.... mam wszystko co potrzeba oprócz tych jarzm a nie założę nowych klocków tylko po to aby za chwilę je wyrzucić :/

A ty dłubnąłeś już swoje hamulce?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-28, 14:20   

Sprzedałem bestię.

Szukam czegoś nowego.

Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.

8-)
_________________
Forum Audi A6
Ostatnio zmieniony przez bunga bunga 2013-08-29, 08:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-28, 18:58   

bunga bunga napisał/a:
Sprzedałam bestię.

No racja, jakoś wypadło mi z głowy.

No to mogliśmy przerzucić tylne hamulce... i rozwiązałbym kłopot z poszukiwaniem jarzm do swojej :mrgreen:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-29, 08:38   

Zadzwoń tu www.eauto-expert.pl .

Może pomogą z jarzmem.

Skoro jest z jednej strony to na pewno gdzieś jest na drugą.

Tak na chłopski rozumek.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-29, 13:02   

bunga bunga napisał/a:
Sprzedałem bestię.

bunga bunga napisał/a:
Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.

Oj możesz tego żałować.. :roll:
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-29, 15:16   

Mogę i nie mogę. Wszystko zależy od warunków kupna.

Nie uogólniał bym z S8.

Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-30, 12:10   

bunga bunga, Mi chodziło o to że kupno S8 D3 to świadome ryzyko-bardzo duże ryzyko wielkich wydatków.
Jesteś na forum to chyba znasz temat tych aut.
A tak poza tym to
bunga bunga napisał/a:
Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.

CO tu miałes na myśli? Że W12 złe czy dobre bo mi to auto-silnik raczej chwalą.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-30, 18:48   

No, że takie miało być złe. A okazało się normalne. Jak każdy inny silnik.

Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.

Okazuje się, że dla AUDI rozwiązanie z suchą miską nie jest anachronizmem. Jak ktoś mi próbował wmówić w związku z W12 (jedna z dobrych rad ale nie z forum). Tylko normalnym rozwiązaniem technicznym mającym na celu osiągnięcie pewnych korzyści.

Dla mnie osobiście w D3 jest za dużo elektroniki. I jedynie to mnie wQ... wiało.

Ale to niestety znak współczesnych czasów. I od tego nie uciekniemy.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-30, 21:44   

bunga bunga napisał/a:
Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.

O ile dobrze kojarzę "suche miski" stosuje się przede wszystkim po to aby niezależnie od położenia auta, przyspieszeń, przeciążeń silnik był zawsze smarowany prawidłowo - w "misce mokrej" istnieje ryzyko, że podczas dużych przeciążeń ssak pompy mógłby wynurzyć się z oleju co dla silnika jest oczywiście nie wskazane.
Dlatego też "suche miski" często stosuje się w autach wyczynowych/sportowych do których R8 również można zaliczyć.

Oczywiście dodatkową cechą "suchej miski" jest także "niższy" silnik więc w przypadku W12, które wyczynowe oczywiście nie jest, Audi sięgnęło także po takie rozwiązanie.


Parę słów nt. "suchej miski" tutaj: http://www.wykop.pl/ramka...a-jak-to-dziala ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-08-30, 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-30, 22:16   

Ciekawy artykuł. Tego było mi trzeba w kwestii miski.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-31, 16:32   

Ja nt W12 też sporo opini zasięgnąłem i szczerze to korci mnie taki wózek ale własnie w budzie D2 bo elektronika w D3 to chyba nie na moje nerwy.
Zastanawiam sie jednak że skoro mam D2 V8 to w sumie mi wystarczy a na elektronike juz znalazłem sposób-amerykańce mają jej dużo mniej :)

CO do S8 D3 to tam problemem nie będzie żadna miska a w konkretnie tym silniku 5,2 V10 z S8 jest kilka powaznych wad konstrukcyjnych.
Polecam sobie do takiej S8 zakupić inny silnik na zapas ;)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-09, 13:23   

Zastanawiam się jaka jest różnica miedzy gumowymi wężykami, a tymi w oplocie. Czy tylko , że są bardziej wytrzymałe mechanicznie oraz ich dłuższa żywotność? Czy maja jeszcze jakies inne plusy?
Z tego co tutaj opisujecie to nic nie wynika. Co sądzicie o węzykach firmy Febi Bilstein, a może jakąs inna firme polecicie (dostępna w sklepach).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.