Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-28, 10:24
|
|
|
Dorabiają w teflonie, oplocie, w kolorach tęczy. Maja wszystkie końcówki, długości.
Działają chyba z 40 lat i przygotowani są na wiele.
Może się zdarzyć, że czegoś nie zrobią od ręki tylko np za dwa dni.
http://www.moto-market.waw.pl/enzet/
Zadzwoń dowiesz się.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-28, 10:44
|
|
|
Dokładnie o tej firmie również mówię.
Tu odesłał mnie znajomy twierdząc, że temat mają opanowany i profi robotę robią praktycznie "na poczekaniu".
Jak zrobię tył to pewnikiem przetestuję ich na własnym aucie bo będę chciał to zrobić oczywiście jednego dnia właśnie w tym trybie "na poczekaniu" ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-28, 10:50
|
|
|
Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-28, 11:05
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | Z ciekawości Damian będą te jarzma na tył dla ciebie? W ogóle jest to dostępne na rynku? |
No właśnie nie ma... czekałem cierpliwie i okazało się że nikt nie wie kiedy mogą być :evil:
Będę szukał swoimi kanałami..... a czas nagli bo jak pojechałem nad morze tak już w trasie usłyszałem jakieś tarcie z tyłu a to oznacza że klocki są już na wykończeniu i należy się im wymiana już natychmiast.... mam wszystko co potrzeba oprócz tych jarzm a nie założę nowych klocków tylko po to aby za chwilę je wyrzucić
A ty dłubnąłeś już swoje hamulce? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-28, 13:20
|
|
|
Sprzedałem bestię.
Szukam czegoś nowego.
Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
Ostatnio zmieniony przez bunga bunga 2013-08-29, 07:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-28, 17:58
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | Sprzedałam bestię. |
No racja, jakoś wypadło mi z głowy.
No to mogliśmy przerzucić tylne hamulce... i rozwiązałbym kłopot z poszukiwaniem jarzm do swojej :mrgreen: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-29, 07:38
|
|
|
Zadzwoń tu www.eauto-expert.pl .
Może pomogą z jarzmem.
Skoro jest z jednej strony to na pewno gdzieś jest na drugą.
Tak na chłopski rozumek.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-29, 12:02
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | Sprzedałem bestię. |
bunga bunga napisał/a: | Może S8 po 08? Zobaczymy jak się ułoży.
|
Oj możesz tego żałować.. :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-29, 14:16
|
|
|
Mogę i nie mogę. Wszystko zależy od warunków kupna.
Nie uogólniał bym z S8.
Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-30, 11:10
|
|
|
bunga bunga, Mi chodziło o to że kupno S8 D3 to świadome ryzyko-bardzo duże ryzyko wielkich wydatków.
Jesteś na forum to chyba znasz temat tych aut.
A tak poza tym to
bunga bunga napisał/a: | Naczytałem się o W12. I okazały się "dobre rady" o kant tyłka potłuc.
|
CO tu miałes na myśli? Że W12 złe czy dobre bo mi to auto-silnik raczej chwalą. |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-30, 17:48
|
|
|
No, że takie miało być złe. A okazało się normalne. Jak każdy inny silnik.
Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości.
Okazuje się, że dla AUDI rozwiązanie z suchą miską nie jest anachronizmem. Jak ktoś mi próbował wmówić w związku z W12 (jedna z dobrych rad ale nie z forum). Tylko normalnym rozwiązaniem technicznym mającym na celu osiągnięcie pewnych korzyści.
Dla mnie osobiście w D3 jest za dużo elektroniki. I jedynie to mnie wQ... wiało.
Ale to niestety znak współczesnych czasów. I od tego nie uciekniemy.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-30, 20:44
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | Ostatnio dowiedziałem się, że w R8 V10 czy V8 są montowane silniki z tzw suchą miską. A to po to, żeby był niższy (silnik). Osadzić go jak najniżej względem nadwozia. I tym samym osiągnąć niższy środek ciężkości. |
O ile dobrze kojarzę "suche miski" stosuje się przede wszystkim po to aby niezależnie od położenia auta, przyspieszeń, przeciążeń silnik był zawsze smarowany prawidłowo - w "misce mokrej" istnieje ryzyko, że podczas dużych przeciążeń ssak pompy mógłby wynurzyć się z oleju co dla silnika jest oczywiście nie wskazane.
Dlatego też "suche miski" często stosuje się w autach wyczynowych/sportowych do których R8 również można zaliczyć.
Oczywiście dodatkową cechą "suchej miski" jest także "niższy" silnik więc w przypadku W12, które wyczynowe oczywiście nie jest, Audi sięgnęło także po takie rozwiązanie.
Parę słów nt. "suchej miski" tutaj: http://www.wykop.pl/ramka...a-jak-to-dziala ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-08-30, 22:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-30, 21:16
|
|
|
Ciekawy artykuł. Tego było mi trzeba w kwestii miski.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-31, 15:32
|
|
|
Ja nt W12 też sporo opini zasięgnąłem i szczerze to korci mnie taki wózek ale własnie w budzie D2 bo elektronika w D3 to chyba nie na moje nerwy.
Zastanawiam sie jednak że skoro mam D2 V8 to w sumie mi wystarczy a na elektronike juz znalazłem sposób-amerykańce mają jej dużo mniej
CO do S8 D3 to tam problemem nie będzie żadna miska a w konkretnie tym silniku 5,2 V10 z S8 jest kilka powaznych wad konstrukcyjnych.
Polecam sobie do takiej S8 zakupić inny silnik na zapas |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-09, 12:23
|
|
|
Zastanawiam się jaka jest różnica miedzy gumowymi wężykami, a tymi w oplocie. Czy tylko , że są bardziej wytrzymałe mechanicznie oraz ich dłuższa żywotność? Czy maja jeszcze jakies inne plusy?
Z tego co tutaj opisujecie to nic nie wynika. Co sądzicie o węzykach firmy Febi Bilstein, a może jakąs inna firme polecicie (dostępna w sklepach). |
|
|
|
|
|