Autor |
Wiadomość |
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-16, 20:18 [D2 ALL
] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L
|
|
|
Czym sie roznia te wtryski od siebie?? Ten z literka M na koncu jest od polifta ,a ten drugi od przed lifta. Dane tego z literka L to 199 cc/min 15.9 Ohm , a jakie sa wartsoci od polifta?? Jakos nie moge ich znalesc ;/ Dzieki za pomoc
Dobra juz mam odpowiedz. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-17, 10:21
|
|
|
182cc 3bar ,14,5ohm , i dwa piwa za to |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-17, 13:23
|
|
|
To teraz z innej beczki....Moze ktos wie czy da rade wtrysk o nr 077133551L podmienic innym? Moze byc nawet mniejsza wydajnosc aby wtyczka i rozmiar sie zgadzal. taki mam wtrysk w esie i sie popsul...czy od zwyklej 4.2 przed liftem na podmianke podejdzie? Bo widze ,ze jest inny nr |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-17, 14:37
|
|
|
teoretyczne wszystkie typu 1.3 L-Jetronic podejdą , np. Fiat ale co z opornością bo wydajnośc po to by tylko chodził można olać ,ale oporność jest istotna. ECU przejdzie w tryb sterowania "open loop" by sobie poradzić z parametrami lub tryb awaryjny co odbije ci się czkawką ( domniemywam ,że chodzi o sprzedaż ) |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-17, 14:42
|
|
|
No wlasnie nie o sprzedaz. Ale tak sobie pomyslalem,ze i tak jezdze na gazie i tak wiec benzynowe wtryski sa mi potrzebne tylko do zagrzania silnika, pozniej bede chodzily wtryski gazu dlatego wydajnosc mi nie bedzie przeszkadzala tylko wlasnie czy ECU nie zlapie bledu? I ponawiam pytanie....Czy podejdzie mi wtrysk benzynowy od ABZ do AHC???
ps. chyba,ze ktos ma na sprzedaz wtrysk od AHC to chetnie kupie sztuke |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-17, 15:43
|
|
|
Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie
Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-17, 17:40
|
|
|
Pepeka napisał/a: | Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie
Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK |
Gdyby bylo na allegro to juz by bylo w moich rekach Na ebayu jeszcze nie patrzylem ale zaraz lukne. Moze w srode uda mi sie dorwac prawidlowy ale to nic pewnego niestety. Ciezka sprawa z tym wtryskiem do esy przed liftem. Po lifcie jest ich od groma! Dzieki za sprawdzenie tych wtryskow kolego. Zamowilem narazie od zwyklej 4.2 i zobaczymy co to bedzie jak go podlacze. Oby tylko komp bledy nie zlapal. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-17, 18:00
|
|
|
A nie jest tak że troszkę mniejsza oporność jest dlatego że wydajność jest mniejsza.?
Wtryski o mniejszej oporności są troszkę szybsze w pracy więc może szybciej się otworzyć.
To tylko moje przypuszczenia.
Wtryski nie muszą mieć idealnej oporność ( ECU zapewne ma zakres błędu) różną mogą mieć oporność zależnie od temperatury |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-17, 18:04
|
|
|
u mnie wlasnie wtrysk po nagrzaniu traci opornosc i przestaje dzialac. Na zimnym silniku jest ok. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-17, 18:56
|
|
|
cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
to masz jak masz
jak nie możesz kupić do S to kup A
i podmień na te nabyte komp pewnie rozpoznaje różnice oporności |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-17, 19:40
|
|
|
pepi napisał/a: | cewka ma upalone przegrzane uzwojenie |
wydaje mi sie,ze nie ale cenna sugestia
pepi napisał/a: | ak nie możesz kupić do S to kup A |
"A" czyli chodzi Ci ,ze od zwyklej A8 D2 4.2 ?
pepi napisał/a: | komp pewnie rozpoznaje różnice oporności |
obys sie mylil :-P niebawem sie okaze
pepi a tak swoja droga to wlasnie te moje cale problemy z wypadajacym zaplonem przez te wtryski ;/ |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-17, 19:57
|
|
|
Panowie powtórzę jeszcze raz dla jasności esa preFL i zwykłe preFL 8 wtryski wg . specyfikacji ma prawie "takie same ", jednakowa oporność ,jednakowe maksymalne ciśnienie , nieduża różnica w wydajności i troche innych parametrów ciśnień roboczych które nieco sie różnią .
Oczywiście wtrysk od ABZta nie zapewni pełnej wydajności jaka miała by esa no orginale.
W przypadku niewielkich różnic (ECU ma też pewien zakres tolerancji zmian oporności) w oporze ,ECU zacznie pracowac w układzie otwartej pętli ( cykliczna zmiana parametrów) bedzie w miarę mozliwości starał sie zapewnic optymalne warunki pracy silnika. W przypadku kolosalnych różnić na oporze vide uszkodzenie, system wejdzie w tryb awaryjny i mamy kontrolkę ,duże spalanie itd... ECU działa wtedy na zapisanych parametrach domyślnych.
Nie wiem czy to jasno napisałem ale to już 5 beer... |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-17, 20:01
|
|
|
Wszystko Wam napisze jak dojdzie do mnie zamowiony wtrysk i go zaloze. Wtedy bedzie pewnosc czy ECU nie zwariuje.(oby nie!) A w srode jak dobrze pojdzie to bede mial oryginal o esy ale to jak juz pisalem nic pewnego.
JAK BY KTOS MIAL WTRYSK DO ESY PRE LIFT CHETNIE KUPIE!!! ( sorry za duze litery ale chcialem zeby bylo to widoczne ,a w dziale kupie nie moge pisac postow) |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-18, 06:38
|
|
|
jak to mówią jak nie zdrutujesz tego to się nie dowiesz :-D |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-22, 11:08
|
|
|
No wiec wtrysk zmieniony. Wszystko hula ok. Blad nie wyskakuje wiec jest gitarka. Jutro jade jeszcze zmienic wszystkie 8 wtryskow od gazu lacznie z filterkami. Oby to juz na amen rozwiazalo moje klopoty z zaplonem. ehh |
|
|
|
|
|