Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wymiana jeżyka rezystora nagrzewnicy  
Autor Wiadomość
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-11, 11:26   [D2 ALL ] Wymiana jeżyka rezystora nagrzewnicy

Witam.

Wymieniałem u siebie i stwierdziłem, że zrobie mały opis i dodam kilka fotek.
Cała operacja jest stosunkowo prosta i szybka, aż sam sie dziwiłem.

Ok wiec zaczynamy.

Musimy ściągnąć podszybie, do tego przyda nam sie grzechotka z nasadką 13 oraz 10 oraz 8.

Zaczynamy od zdjemowania wycieraczek, które są przykręcone 13 oraz kierowcy dodatkowo 8.
Zdjęcie ich może zająć chwile, dobrze po odkręceniu wypsikać je WD40 albo czymś pdobnym, bo lubią opornie schodzić. Przy zdjemowaniu uważajcie na szybe.

Jak już uda nam się zdjąć wycieraczki okręcamy 3 sruby "10" trzymające podszybie, środkowa jest ukryta pod zaślepką.



Po odkreceniu podszybia odkladamy je gdzies do góry tak by nie pourywac weży i pdogrzewania od spryskiwaczy.
Bierzemy sie za odkrecanie kratki osłaniającej klapy - 3 sruby "krzyżakowe"




Następnie trzeba odkecić osłone z klapami, jest ona przykrecona na 6 srubek "krzyżakowych", 3 są z tyłu - zaznaczone, oraz 3 są wewnątrz(dwie pod prawą klapą, jedna pod lewą) - jak zajrzymy pod klapy to je ujrzymy.




Po odkręceniu śrub zostaja nam dwie zapinki, po jednej z każdej stron, odczepiaja sie łatwwo, palcami wiec nie robilem fotek.

Po rozczepieniu możemy wyciągnąć góre obudowy i mamy wszystko na wierzchu.
Nalezy pamietąc by nie uszkodzić klap i przewodu do silniczka przy wyciąganiu, nie szarpać wyjdzie gładko.



Sam rezystor jest przykręcony na dwie srubki krzyżakowe oraz polaczony czarną wtyczką.



Odkrecamy je, wypinamy wtyczke i zakladamy inny.
Proces składania nie będzie juz problemem.

od siebie dodam, że rezystor jest zamienny między przed, a poliftem.

Pozrdrawiam
Mam nadzieje, że sie komuś przyda!

Jezeli mod uważa, że przydatne to mozna przenieść do warsztatu.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-11, 11:53   

Bezopornie poszły Ci śrubki od rezystora?? Bo widząc je bym sie zastanawiał :)
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-11, 11:55   

jak by to powiedzieć, jedna sie odkreciła, druga wyszła z kawałkiem plastiku:D nowy trzyma sie już tylko na jednej ;)
_________________

 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-21, 22:18   

Dzięki Twoim zdjęciom i opisowi kolego Unknown poszło szybko i sprawnie :mrgreen: .A winowajca jeż(rezystor) sprawiał że włączał się wiatraczek dmuchawy w nocy i rozładowywał mi akumulator :-| .
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.