Autor |
Wiadomość |
JPTUNER
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: JAREK
Jeżdzę: AUDI S8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 64 Skąd: DW
|
Wysłany: 2012-08-27, 13:43 [D2 ALL
] Wymiana tulei zamiast całego wahacza....
|
|
|
Póki co mam zawieszenie igła wiec nie praktykowałem ale na etce zauważyłem ze do wiekszości wahaczy dostępne są jako zamiennik tuleje.
Rzeczywiscie znalazłem takie oryginalne na necie.
I tak na przykład wahacz kosztuje 200 zł (zamiennik) a tuleja oryginał 25 zł.
Tylko czy da sie te tuleje w warsztacie tak bezproblemowo wprasowac jak to było przy starszych audikach? |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-08-27, 14:10
|
|
|
pewnie ze sie da ja na wiosne wkładam POLIURETANOWE czerwone do mojej łosiem
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-27, 15:57
|
|
|
W a6 c5 kumpla wymienialiśmy bez problemu,a zawias ten sam (jeden wahacz się tylko różni) tak więc nie ma najmniejszego problemu. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-08-27, 16:08
|
|
|
problem to ja widze z druga strona wahaczy bo tam sa te kule co sie czesciej chyba na pl dziurach wyrabiaja a ich nie wymienimy. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-27, 16:11
|
|
|
Apophis, no wtedy to już cały wahacz. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-08-27, 17:26
|
|
|
Dokładnie tak jak Apophis napisał, jeśli sworznie są dobre, to można wymienić samą tuleję. Jednak najczęściej właśnie sworzeń się szybciej wyrabia. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-08-27, 17:37
|
|
|
I te sworznie kuliste (ich delikatna natura) sa wlasnie bolaczka zawieszenia. Zalozylem u siebie lemfördera na przod i po jednej wiekszej dziurze juz mi sie delikatnie jeden sworzen odzywa-przebieg od wymiany ok 20tkm. tuleje sa eleganckie a malo tego w wymienionym zawieszeniu tez byly jeszcze w dobrym stanie natomiast sworznie kuliste sie sypaly. |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-08-27, 17:44
|
|
|
to wtedy regeneracja i dalej latasz |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-08-27, 20:58
|
|
|
Masa napisał/a: | to wtedy regeneracja i dalej latasz |
A dokladniej na czym ta regeneracja ma polegac i ile kosztowac?? nie slyszalem ze te sworznie sie robi :shock: |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-08-28, 10:38
|
|
|
No wlasnie kwestia oplacalnosci...jedynie gwarancja lepszej jakosci,solidnosci by tu wchodzila w gre wg.mnie. |
|
|
|
|
|