|
Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-10-19, 14:44
|
|
|
Nie mierzyłem tego, ale przewód paliwowy jest bardzo cienki - 2-3mm wewnątrz. I oryginalnie paliwo nie jest brane z przelewu, tylko z długiej śruby skręcającej kosz z podstawą w baku - przy webasto jest oryginalnie drążona na całej długości. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2018-10-19, 15:45
|
|
|
tylko żę ja zakładam analogowe webasto a nie oryginalne więc musze wpiąć sie w powrót i nie wiem jakajest średnica wew przelewu
[ Dodano: 2018-10-20, 19:11 ]
na wężu pisze 7,5 więc mam nadzieje że to średnica i zamówiłem trójnik na allegro 8x4x8 mam nadzieje że podejdzie:) aha wole sie upewnić zasilanie paliwa to ten przewód który idzie na regulator ciśnienia paliwa?bo nie chce zonka zrobić:)
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-20, 19:36
|
|
|
Ten co jest przy regulatorze ciśnienia to powrót |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2018-10-20, 19:56
|
|
|
ten górny idzie na regulator a ten co widać na foto prosto na listwe:)hmm to bym sie pomylił:) może ma ktoś jakiś schemat układu paliwowego bo nie umie nigdzie znaleźć:)
[ Dodano: 2018-10-21, 21:27 ]
mam jeszcze kilka pytań związanych z webasto,bo jestem już przy końcówce montażu.czy webasto ma w sobie jakieś zabezpieczenia(chodzi mi o to żeby mi całego prądu nie zużyło,bo wiadomo dmuchawa troche pobiera) i czy ono samo sie wyłączy jak osiągnie tam jakąś temperature czy chodzi cały czas dopoki sie go nie wyłączy? i jeszcze jedno z innej beczki czy wlot powietrza do alternatora jest potrzebny?bo musiałem zdemontować jedną rure żeby mi węże wodne weszły:) |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-10-22, 06:26
|
|
|
Oryginalne webasto (Webasto, a nie jakiś noname) ma zabezpieczenie zarówno napięciowe, jak i temperaturowe. Wlot powietrza do alternatora daje lepsze, ukierunkowane chłodzenie, ale sądzę, że bez niego też będzie OK. |
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2018-10-26, 05:19
|
|
|
Jeszcze jedno pytanko, gdzie w a8 wpiac kabelki w climatronic? Bo w a4 trzeba jeden kabel wpiac w specjalny pusty pin d1 climatronica, a drugi w bezpiecznik dmuchawy chyba30a. A w a8 nie ma takiego bezpiecznika, tylko jakies zasilanie przekaznika dmuchawy chyba 10a .moze ktos cos wie i ulatwi mi sprawe |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |