Autor |
Wiadomość |
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-06, 21:12 [D2 ALL
] Wysoka temperatura silnika do 110 st.
|
|
|
Wiem ze to już było ale mój problem jest trochę inny niż opisane.
na trasie norma 90 st, w korku 110st a nawet raz 115, temp nie spada poniżej 90 więc to raczej nie termostat, wentylator się włącza przy ok 92st więc chyba ok ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st, komputer wykrył błąd uszkodzenie magistrali CAN zwarcie do masy błąd sporadyczny |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-06, 23:55 Re: Temp. silnika do 110 st.
|
|
|
Danio napisał/a: | (...) ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st... |
To akurat wydaje się być normalne - w moich A8/S8 wentylator także pracuje tylko na włączonym zapłonie... jak zgasisz silnik ale włączysz potem spowrotem zapłon to wentylator powinien ponownie zacząć pracować. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-07, 16:05
|
|
|
mdamian napisał/a: | Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator |
Poziom płynu ok, na oleju przejechane 12000 km,
Ja podejrzewam wiskoze bo na rozgrzanym silniku 95st wiatrak na wiskozie daje się zatrzymac ręką na pracującym silniku, to chyba nie dobrze ? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-06-07, 18:15
|
|
|
no nie dobrze. Zalezy tez jaki zakres pracy ma twoj termostat. Jak sie visco zalaczy to go nie zatrzymasz |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-08, 20:43
|
|
|
mdamian napisał/a: | no raczej tak
Na stuwe
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło
To pospawałem |
To jak pospawałeś to temp. ci nie spadała poniżej 90st ?
Dzis pytałem u naprawiaczy chłodnic i nowe wisko kosztuje 400zł niemieckie, woec chyba nie warto kupowac używki,
A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-06-08, 22:18
|
|
|
Danio napisał/a: | A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac? |
http://www.a8team.pl/topics28/265.htm |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
|