Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wysoka temperatura silnika do 110 st.  
Autor Wiadomość
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2010-06-06, 22:12   [D2 ALL ] Wysoka temperatura silnika do 110 st.

Wiem ze to już było ale mój problem jest trochę inny niż opisane.
na trasie norma 90 st, w korku 110st a nawet raz 115, temp nie spada poniżej 90 więc to raczej nie termostat, wentylator się włącza przy ok 92st więc chyba ok ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st, komputer wykrył błąd uszkodzenie magistrali CAN zwarcie do masy błąd sporadyczny
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-07, 00:05   

Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-07, 00:55   Re: Temp. silnika do 110 st.

Danio napisał/a:
(...) ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st...

To akurat wydaje się być normalne - w moich A8/S8 wentylator także pracuje tylko na włączonym zapłonie... jak zgasisz silnik ale włączysz potem spowrotem zapłon to wentylator powinien ponownie zacząć pracować.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2010-06-07, 17:05   

mdamian napisał/a:
Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator

Poziom płynu ok, na oleju przejechane 12000 km,
Ja podejrzewam wiskoze bo na rozgrzanym silniku 95st wiatrak na wiskozie daje się zatrzymac ręką na pracującym silniku, to chyba nie dobrze ?
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-06-07, 19:15   

no nie dobrze. Zalezy tez jaki zakres pracy ma twoj termostat. Jak sie visco zalaczy to go nie zatrzymasz
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-07, 23:05   

no raczej tak :D
Na stuwe :)
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło :)
To pospawałem :)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2010-06-08, 21:43   

mdamian napisał/a:
no raczej tak :D
Na stuwe :)
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło :)
To pospawałem :)

To jak pospawałeś to temp. ci nie spadała poniżej 90st ?
Dzis pytałem u naprawiaczy chłodnic i nowe wisko kosztuje 400zł niemieckie, woec chyba nie warto kupowac używki,
A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac?
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5075
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-06-08, 23:18   

Danio napisał/a:
A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac?

http://www.a8team.pl/topics28/265.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.