|
Autor |
Wiadomość |
streight84
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 150 KM
Wiek: 40 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 15 Skąd: Ełk , Kassel ( Niemcy)
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:05 [D2 ALL
] z jakim silnikiem audi a8
|
|
|
Witajcie mam pytanko odnosnie A8 posiadam takową z silnikiem 2.5 TDI z 98 roku
i mam zamiar zmienic na podobna ale w benzynie z 99 roku z silnikiem 2.8 quattro co mi o tym powiecie a moze lepsza 3.7 albo 4.2 i czy w quattro czy lepiej bez |
_________________ Pozdrawiam Karol |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:21
|
|
|
tylko 4,2 lepsze osiągi ,lepsze wyposażenie a spalanie takie same jak 3,7 a porównywalne do 2,8 |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
streight84
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 150 KM
Wiek: 40 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 15 Skąd: Ełk , Kassel ( Niemcy)
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:29
|
|
|
a odnosnie napraw wydatkow to wszystko jedno jaki motor ciekawi mnie te 2.8 moze ktos cos powiedziec o tym silniku az tak na osiagach mi nie zalerzy te 2.5 150 KM mi starcza dobrze miec cos pod noga ale bez przesady co za duzo to i na mandaty trzeba bedzie wydac |
_________________ Pozdrawiam Karol |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:31
|
|
|
to dlaczego chcesz zmieniać? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-05-06, 23:00
|
|
|
Ja mam z silnikiem 2.8, według opinii wielu osób powinienem już dawno żałować, że nie kupiłem z V8, ale juz prawie 5 lat tym jeżdżę i nawet nie myślałem nad zmianą z tego względu, że mi czegoś brakuje (osiągów). Pewnie jeszcze jakiś czas będzie mi musiało to auto posłużyć bo obecny priorytet to dokończyć budowę domu, a zmiana auta odeszła na dalszy plan. Co do silnika 2.8 bez zastrzeżeń, żadnych większych inwestycji, na 10 tys km ok 0,5-1l oleju weźmie, co do deptania i ciśnięcia ile da radę to nie dla mnie, auto ma mi służyć do jazdy i żadko mi się zdarza przekraczać predkość 130 km/h max 150 autostrada, a jak bym miał pod maską i 1000 KM to pewnie nadal bym jeździł jak obecnym autem. Co do wyposażenia to ciężko znaleźć dobrze wyposażone A8 z tym silnikiem i w to musiałem u siebie zainwestować: montaż tempomatu, skórzana deska, nawigacja, drewniana kierownica i gałka, Bose, TV, rolety, zagłówki z LCD itd, tych rzeczy zapomnieli w fabryce zamontować i to naprawiłem :-) |
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-05-06, 23:23
|
|
|
Ja już ponad 3lata jezdzę i sobie chwale Zadnyh problemów. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-24, 20:15
|
|
|
Te 2,8 to naprawdę w A8 dobra konstrukcja, tylko trzeba znaleźć dobry, zadbany egzemplarz. Jeśli nie masz parcia na 4,2 to 2,8 spokojnie wystarcza. Przepisy coraz ostrzejsze i za bardzo nie ma tu autostrad ani ekspresówek aby w pełni rozwinąć możliwości tego auta. Jednakże do komfortowego poruszania się poza miastem czy też na autostradzie silnik ten w zupełności wystarcza. Najwyżej o te kilka sekund później przyśpieszysz do setki. A w korku i tak wszyscy jadą z taka samą prędkością. Warto dbać o ten motor i lać dobre oleje (np. 0W lub 5W). Znam ludzi, którzy w A8 lub A6 wykręcili po 500-800 tys. km a niektórzy nawet i milion km. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-26, 20:41
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Jeśli nie inspiruje cię praca v8-ki to kup taki motor jaki ci jak napisałeś wystarczy, My po prostu uwielbiamy pomruk v8-mki dlatego kupujemy 3,7 czy 4,2 A co do quattro to już inny temat jazda zimą to bajka . |
Pewnie zostanę wyzwany od innowierców, ale bardziej akustycznie pasuje mi praca V6 niż V8. V6 jest takie bardziej subtelne z lekkim basem, V8 to taki nieokiełznany drwal białowieszczański. Jeśli jednak planujesz A8 w quattro (co jest naprawdę świetnym napędem), to 2,8 V6 może być do tej budy lekko za słabe (ale w sytuacjach gdy zechcesz bardziej pocisnąć). Zastrzegam, że to moja subiektywna opinia ;-) |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|