|
Autor |
Wiadomość |
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-02-23, 10:59 [D2 ALL
] Xenon - brak prawego swiatła mijania
|
|
|
Mam mały problem ponieważ nie chce zapalić się prawe światło mijania.
Przy włączeniu świateł (xenon) miga ale po 4 s gaśnie... Dodam ze w kloszu pojawiła się jakby rosa XD
Autko stało dość długo na dworze , chyba aura zrobiła swoje.
Opłaca sie samemu cos kombinowac czy lecieć do elektryka??? |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2010-02-23, 11:29
|
|
|
wyciągnij reflektor, poszukaj nieszczelności, zdejmij szkło, wyczyść, wysusz, załóż nowe żarniki, poskładaj (posmaruj uszczelki silikonem) i obserwuj czy nadal będzie parował.
robota do zrobienia samemu, wszystko co potrzebne jest na forum w kilku wątkach |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-02-23, 13:29
|
|
|
rosa w lampie moze swiadczyc o jej nieszczelnosci a co do xenonu to zamien miejscami zarniki zeby wyeliminowac uszk przetwornice i jesli ten sam zarnik bedzie wariowal to kup nowy a jesli ta sama lampa to przetwornica. Uszczelnij lampe i po problemie, elektryk nie pomoze, zrobi to samo co ty zrobisz i skasuje PLN |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-23, 22:52
|
|
|
mi tez tak mrugaly, wyminilem aukumulator i problem znikl :-D
aczkolwiem moze to byc tez przyczyna np zarnika, lub tak jak napislai pet3r i paulo79 |
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-02-24, 10:17
|
|
|
klon_84 napisał/a: | mi tez tak mrugaly, wyminilem aukumulator i problem znikl :-D
aczkolwiem moze to byc tez przyczyna np zarnika, lub tak jak napislai pet3r i paulo79 |
Ja miałem i mam w sumie podobny problem... i możesz mieć tutaj trochę racji...
U mnie to wyglądało tak:
Padł mi akum... wymieniłem na nowy BOSCH'a... ale od samego początku coś mi się nie podobało z napięciem i w ogóle... po prostu przeczucie ... prosiłem kilka razy mechanika żeby sprawdził mi Alternator... Nie zrobił tego... dodał tylko że mam sobie do elektryka jechać vel speca od alternatorów... myślę i myślę i stwierdzam że k***a co ? a jak kolo siedzący w kanciapie sprawdzi mi alternator ? rozumiem że mam podnieść samemu samochód , odkręcić osłonę itd żeby kolo z miernikiem coś pogrzebał ? i żeby stwierdził że jest walnięty i żebym jechał po raz 10 do mechanika żeby rozkręcił mi przód auta żeby wyjąć alternator ?... Ech... Zboczyłem z tematu hehehe
Ogólnie to wymieniłem akum... akum padł (był podtrzymywany tylko przez solar dach).... okazało sie że alternator nie działał tak jak trzeba... Teraz mam sprawny alternator a zjebany nowy akum... ;P Po prostu kocham swojego mechanika...
Ale do czego zmierzam ? Do tego że warto sprawdzić alternator jak padł akum Bo ja nigdy nie przeboleję tych 700zł za nowy akum
MorgothV8: prośba: nie stosuj wulgarnego słownictwa |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-24, 10:56
|
|
|
grim napisał/a: |
Padł mi akum... wymieniłem na nowy BOSCH'a... ale od samego początku coś mi się nie podobało z napięciem i w ogóle... po prostu przeczucie ... |
grim a jakie byly obiawy :shock: bo ja tez kupilem nowy boscha pali ok , xenony nie mrugaja z tym ze czasmi nie wylaczy mi sie ten akumualtorek (to mnie torche niepokoi) :!: na wyswietlaczu wtedy zapalam jeszce raz i jest ok a xenony zawsze z rana odrazu zapalaja a po ponownym uruchomieniu silnika po jezdzie 2-3 sekundy poczekam i terz odrazu zapalaja natomiasto jak zapale xenony w odrazu po uruchomieniu silnika moze sie zdazyc ze jeden xenon 1 lub 2 razy mrugnie i sie zapala (i to mnie tez niepokoi) :!:
Jak byl stary akumuator to murugaly caly czas i nawet nie zaskakiwaly :-P |
|
|
|
|
|
|
|
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-04-05, 13:44
|
|
|
Macie może jakiś schemat jak wymienić te żarniki? Nie robiłem tego nigdy w a8 i nie chcę czegoś zjebać... Jestem dość przezorny XD
[ Dodano: 2010-04-09, 08:46 ]
Wymieniłem żarnik, okazało się że był spalony. Pojechałem do sklepu po taki sam philipsa d2s ,koleś powiedział że 195 zl. Poszedłem do drugiego sklepu obok i 130 zł XD
Bardzo łatwo wymienić 2 śruby na górze , 3 na dole i mamy odkręcony klosz.Wystarczy jeszcze pokrywkę odkręcić i dobrać się do żarnika. Dobrze że nie trzeba odkręcać zderzaka tak jak w d3 XD |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |