Autor |
Wiadomość |
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-26, 19:41 [D2 ALL
] Zawieszenie gwintowane - da sie podnieść?
|
|
|
Witam mam w aucie gwintowane zawieszenie i takie pytanie jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic ale wyczytalem w google ze da sie je jakos podniesc podkrecic czy cos w tym stylu ? na czym to polega? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-26, 19:46
|
|
|
Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
A po drugie primo to jest tam włąśnie gwint i taka duża nakrętka która sie reguluje wysokośc zawieszenia-jak sie mylę to niech mnie ktos poprawi |
|
|
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-26, 19:49
|
|
|
ile warte jest takie zawieszenie?i co wchodzi w jego skad? sory ze tak glupio pytam ale jestem zielony... to moje jest niby prawie nowe jeszcze na gwarancjii a dla mnie liczy sie bardziej komfort niz jakis sportowy wygląd wyroslem z tego mam bmw 7 tez na sportowym zawieszeniu to sie jezdzic nie da po naszych drogach |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-26, 19:56
|
|
|
Po pierwsze zdejmij koło, sprawdź jakiej firmy jest zawieszenie. Jak będziesz sobie chciał zastawić to zamów sobie do niego klucz i sobie podkręcisz. Ja mam KW i mi się jeździ super :-D jest twardziej ale bez tragedii. Są też plusy po założeniu gwintu Audi lepiej trzyma się drogi, pewniej się prowadzi ;-) Ja za klucz zapłaciłem 25zł plus wysyłka.
W skład zawieszenia wchodzi amortyzatory przód tył plus sprężyny przód tył. Cena zależy od firmy. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-26, 19:58
|
|
|
ale jak podkręci to jeszcze utwardzi ???
a on chyba tego nie chce :-D |
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-26, 19:59
|
|
|
ale moja strasznie nisko siedzi i kazda mala nierownosc to jakbym taczką jechal zero komfortu po holenderskich drogach a po polskich to juz pewnie masakra by byla o ile mniej wiecej mozna by bylo podniesc takie zawieszenie ? oczywiscie na podnosniku to sie robi? |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-26, 20:17
|
|
|
niestety nie napisali o ile mozna podwyzszyc to zawieszenie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-26, 20:25
|
|
|
Z tego co wiem gwint nie jest po to by go podnosić i lipnie się na takowym jeździ. DO jakiejs wartości możesz (zachowując że tak powiem parametry) podnieść ale to i tak do seryjnego komfortu ma daaaleko. |
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-26, 20:28
|
|
|
zobacze jakiej mam firmy to zawieszenie i sprzedam gdzie szukac nazwy na sprezynach czy amorach |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-26, 20:38
|
|
|
Apophis napisał/a: | Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę | też tego nie rozumie "jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic" - chyba nikt przy wymianie tego nie używałspawarki czy gumówki. Ktoś CI nagadał głupot, jak Ci radzi Apophis możesz to zdjąć i zamienić na normalne a to sprzedać. |
_________________
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-26, 20:41
|
|
|
moge i napewno tak zrobie bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac ile moze kosztowac zwykle zawieszenie do a8? |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-26, 21:00
|
|
|
berarek napisał/a: | bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac | rozumie bo tez wywaliłem zawias |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-26, 21:36
|
|
|
Uzywane czy nowe zawieszenie to nie jest jakis mega wydatek. Np komplet amorów do D2 to wydatek w PL ok 300-400euro,spręzyny to w żalezności gdzie szukasz ok 200euro ale mozna szukac zdrowych uzywek. Ja np u siebie zapodałem normalne springi z tyłu i od klubowicza kupiłem i jest lepiej i ciut wyżej bo mi już tyłek przysiadał |
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2013-08-28, 20:13
|
|
|
większość zawieszeni gwintowanych ma zakres od -40 do -120 względem serii. także nie podniesiesz wyżej jak seria -4cm. |
|
|
|
|
|