Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Zawieszenie gwintowane - da sie podnieść?  
Autor Wiadomość
berarek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-26, 19:41   [D2 ALL ] Zawieszenie gwintowane - da sie podnieść?

Witam mam w aucie gwintowane zawieszenie i takie pytanie jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic ale wyczytalem w google ze da sie je jakos podniesc podkrecic czy cos w tym stylu ? na czym to polega?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 19:46   

Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
A po drugie primo to jest tam włąśnie gwint i taka duża nakrętka która sie reguluje wysokośc zawieszenia-jak sie mylę to niech mnie ktos poprawi :)
 
 
berarek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-26, 19:49   

ile warte jest takie zawieszenie?i co wchodzi w jego skad? sory ze tak glupio pytam ale jestem zielony... to moje jest niby prawie nowe jeszcze na gwarancjii a dla mnie liczy sie bardziej komfort niz jakis sportowy wygląd wyroslem z tego mam bmw 7 tez na sportowym zawieszeniu to sie jezdzic nie da po naszych drogach
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 19:56   

Po pierwsze zdejmij koło, sprawdź jakiej firmy jest zawieszenie. Jak będziesz sobie chciał zastawić to zamów sobie do niego klucz i sobie podkręcisz. Ja mam KW i mi się jeździ super :-D jest twardziej ale bez tragedii. Są też plusy po założeniu gwintu Audi lepiej trzyma się drogi, pewniej się prowadzi ;-) Ja za klucz zapłaciłem 25zł plus wysyłka.

W skład zawieszenia wchodzi amortyzatory przód tył plus sprężyny przód tył. Cena zależy od firmy.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-26, 19:58   

ale jak podkręci to jeszcze utwardzi ???
a on chyba tego nie chce :-D
 
 
berarek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-26, 19:59   

ale moja strasznie nisko siedzi i kazda mala nierownosc to jakbym taczką jechal zero komfortu po holenderskich drogach a po polskich to juz pewnie masakra by byla o ile mniej wiecej mozna by bylo podniesc takie zawieszenie ? oczywiscie na podnosniku to sie robi?
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 20:03   

http://www.tuningforum.pl...hp?f=73&t=91077
 
 
berarek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-26, 20:17   

niestety nie napisali o ile mozna podwyzszyc to zawieszenie
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 20:25   

Z tego co wiem gwint nie jest po to by go podnosić i lipnie się na takowym jeździ. DO jakiejs wartości możesz (zachowując że tak powiem parametry) podnieść ale to i tak do seryjnego komfortu ma daaaleko.
 
 
berarek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-26, 20:28   

zobacze jakiej mam firmy to zawieszenie i sprzedam gdzie szukac nazwy na sprezynach czy amorach
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-08-26, 20:38   

Apophis napisał/a:
Po pierwsze primo to gwint możesz komus sprzedać i wsadzić sobie normalną zawiechę
też tego nie rozumie "jak juz poprzedni wlasciciel je wsadzil to bede musial tak jezdzic" - chyba nikt przy wymianie tego nie używałspawarki czy gumówki. Ktoś CI nagadał głupot, jak Ci radzi Apophis możesz to zdjąć i zamienić na normalne a to sprzedać.
_________________

 
 
berarek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-26, 20:41   

moge i napewno tak zrobie bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac ile moze kosztowac zwykle zawieszenie do a8?
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-08-26, 21:00   

berarek napisał/a:
bo przez te dremple nie mozna normalnie przejechac
rozumie bo tez wywaliłem zawias
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-26, 21:36   

Uzywane czy nowe zawieszenie to nie jest jakis mega wydatek. Np komplet amorów do D2 to wydatek w PL ok 300-400euro,spręzyny to w żalezności gdzie szukasz ok 200euro ale mozna szukac zdrowych uzywek. Ja np u siebie zapodałem normalne springi z tyłu i od klubowicza kupiłem i jest lepiej i ciut wyżej bo mi już tyłek przysiadał :)
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2013-08-28, 20:13   

większość zawieszeni gwintowanych ma zakres od -40 do -120 względem serii. także nie podniesiesz wyżej jak seria -4cm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.