Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Zawór regulacji zawieszenia NIVO  
Autor Wiadomość
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-11-28, 16:10   [D2 ALL ] Zawór regulacji zawieszenia NIVO

Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i cos takiego mi pokazano. Co to jest i czy moge się z tym wybrać w trase 600km w jedna strone. Miałem jechac dzisiaj w nocy i nie wiem co robić?

_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-28, 16:48   

A masz NIVO?

DODANO:

Jest to zawór regulacji zawieszenia. Brakuje tam jeszcze łącznika. Ja bym to spryskał zmywaczem do hamulców i zobaczył skąd wycieka. Sprawdź czy poziom płynu wspomagania jest dobry.

_________________
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-11-28, 17:20   

czyli to nie od hamulcowego a od wspomagania, bo tego płynu właśnie mi ubywa.
Nivo kiedyś u mnie było przynajmniej wg ETKi. Ale teraz nie ma.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-28, 18:41   

Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.

Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.
_________________
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-11-28, 19:37   

krzychu22.p1i napisał/a:
Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.

Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.


z tą jazdą bałem się bo mi na stacji diagnostycznej powiedzieli ze to jakiś korektor siły hamowania. Jak wróce to pomyśle co z tym zrobić.
Nie wiem tylko jak ten płyn mój po dolewce się zachowa bo nie wygląda jak zielony, tylko bardziej jak jakiś żółty. A ja dokupiłem ten zielony minerał FEBI 6162. Chyba że ten co u mnie jest wlany był zielony i wyblakł.

Dzięki Kolego za pomoc.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-28, 19:57   

Przy nivo pompa wspomagania jest inna i zbiorniczek, jeśli tylko płyn wspomagania ubywa to jest winowajcą ten regulator. Pompa jest 2 sekcyjna i tłoczy płyn na tył auta najpierwej gumowym hydraulicznym a potem miedzianymi. Zalej tym z aso, nie wiele więcej stoi jak febi a układ działa zdecydowanie lepiej i ciszej.

Ten olej jest lekko zielonkawy, przepracowany wygląda na taki jak ciemny złoty lub lekko brązowy.
_________________
 
 
godekx8 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8D2 Lang
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 6
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-02-16, 08:30   

Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?
_________________
German und Cult style.
 
 
Boris_Dime 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A6 4F
Wiek: 39
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-19, 18:45   

godekx8 napisał/a:
Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?

Spokojnie można powymieniać uszczelniacze, aczkolwiek może być ciężko z odkręceniem korków.(nie grzać palnikiem bo będzie trzeba wymieniać wszystkie elementy gumowe ze środka)
U mnie lało się i przy ośce i z korka obok ośki bo wyżarło w nim dziurę przy krawędzi. Korek dotoczyłem sobie nowy mosiężny, a większość uszczelnień w środku to najzwyklejsze oringi. Zaaplikowałem czerwone silikonowe i narazie suchutko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.