Autor |
Wiadomość |
Florek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 FL AQF
Wiek: 38 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 2015-04-18, 22:16 [D2 ALL
] Zmiana serwa - tarcze D3
|
|
|
Witam,
jak zmieniłem tarcze na te z D3 360mm to zmiana serwa na to z w12 coś da? Czy są takie same ?
Tagi wybieramy z listy obok napisu "Temat"
Nie piszemy ręcznie. |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-04-18, 22:41
|
|
|
Raczej zbyteczna operacja, ja zmieniłem zaciski z D3 plus tarcze 360mm i jest gitara. |
|
|
|
|
|
|
|
Florek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 FL AQF
Wiek: 38 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 2015-04-18, 23:28
|
|
|
Ktos pisal, ze za pierwszym nacisnieciem hamulca mocno pedal wchodzi.
Wazne aby dobrze hamowalo i przestalo trzepac. |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-04-19, 00:18
|
|
|
U mnie nic się nie dzieje poza dużo lepszym hamowaniem. Krzychu pisał że na początku przy zmianie z S8 D3 pedał wpadał ale po krótkiej chwili przestało. Kolego zakładaj i ciesz się że nikt Ci w tył nie wjedzie |
|
|
|
|
|
|
|
Florek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 FL AQF
Wiek: 38 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 2015-04-19, 14:04
|
|
|
No to z serwem dam na wstrzymanie a zajme sie hamulcami z tylu. |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-21, 17:37
|
|
|
Bardzo poważnie myślę o wymianie tarczy i zacisków od d3 , jak to będzie pasowało ?? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-21, 17:42
|
|
|
Będzie pasowało, temat nie jednokrotnie był wałkowany. Serva nie ma co ruszać ani pompy bo jest OK. Jeśli ktoś lubi grzebać to można pobawić się z pompą z D3 i ją dobrze wyregulować aby po nagrzaniu nie blokowało kół. |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-21, 18:06
|
|
|
Dzięki .To dni moich starych już są policzone . Mam nadzieje że z zaciskami i klockami z d3 niema takich problemów .Tylko jeszcze które 321 czy 360mm |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Florek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 FL AQF
Wiek: 38 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 2015-04-23, 20:34
|
|
|
Dzisiaj wymienili mi zestaw z d3 do d2 i pedal jest mieki i wpada. Pytanie czy trzeba jeszcze raz odpowietrzyc czy jak to powiedzial mechanik, ze mogla sie uszkodzic gumka na tloczku w pompie hamulcowej? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-23, 21:28
|
|
|
Nagle się gumka uszkodziła? ...nie wierzę. Zapewne trzeba dobrze odpowietrzyć, nie tylko przód ale kompletny układ |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Florek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 FL AQF
Wiek: 38 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 2015-04-23, 21:38
|
|
|
Caly uklad byl robiony i mi sie wydaje, ze trzeba zrobic to jeszcze raz. Jak by to byla gumka to odrazu pedal by wpadal w podloge a on trzyma przed koncem. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-23, 22:04
|
|
|
Florek napisał/a: | Jak by to byla gumka to odrazu pedal by wpadal w podloge | No dokładdnie, poza tym jakby była nieszczelna to byś zauważył jakieś wycieki płynu.
Zakładałeś nowe tarcze i klocki czy jakieś używki? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Florek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 FL AQF
Wiek: 38 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 2015-04-24, 05:35
|
|
|
Uzywki z przebiegiem 5 tys. km. Mimo wszystko nie powinno byc tak jak teraz.
Dzisiaj prowadze auto do naprawy i odrazu niech sprawdzi caly uklad hamulcowy. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-04-24, 07:46
|
|
|
Jak zapowietrzyli pompę podczas odpowietrzania hebli to jeszcze sprobujcie ja odpowietrzyć VAGiem, bez tego moze się nie dać odpowietrzyc poprawnie hamulca. Ogolnie odpowietrzanie powinno się robić na włączonym zapłonie żeby zawory w pompie były otwarte (rzadko kto tak robi) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|