Autor |
Wiadomość |
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-09-13, 13:00 [D3 preFL ALL
] Przedni zderzeak BORMAN
|
|
|
Witam!
Ostatnio przeglądając internety natknąłem się na ciekawy zderzak do D3. Na forum nie znalazłem.
Wszyscy znamy firmę Hofele, która produkuje zderzaki do D3 preFL zmieniające atrapę na singe frame, bez konieczności zmiany maski i reflektorów. Natomiast nie wygląda to super zachęcająco ponieważ atrapa nie dolega idealnie do maski tylko jest kilkucentymetrowy kawałek zderzaka. W oryginalnym po lifcie tego nie ma.
Zderzak który znalazłem jest firmy BORMAN i jest do D3 preFL, który jakoś poradził sobie w/w problemem. Zamieszczam foto. Dodatkowo podobno kosztuje on 280$... Tyko to jest z Rosji...
Ktoś może zgłębiał temat?
BORMAN.jpg
|
|
Plik ściągnięto 331 raz(y) 220,63 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-13, 14:24
|
|
|
wieś |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-09-13, 17:10
|
|
|
Niestety ten zderzak nie wygląda dobrze. Ja osobiście nie chciał bym czegoś takiego w swoim aucie. Wykonanie też pewnie daje dużo do życzenia, jak to te "laminatowe" zamienniki które potem nie idzie dobrze spasować. Według mnie gra nie warta świeczki , ale to tylko moje zdanie. |
_________________
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-13, 18:06
|
|
|
Jak by dodac znaczek audi i RS to by pewno było lepiej |
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-09-13, 18:48
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jak by dodac znaczek audi i RS to by pewno było lepiej |
I Cenę zamiast 280$ to 2800$ od razu by lepiej wyglądał hihi. Oczywiście żart. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-09-13, 19:56
|
|
|
To co widać na fotce u góry ... BLEH
Mooooże trochę ratuje go część przy halogenach i lotka pod nimi ... ale ogólnie to nie założyłbym tego za darmo |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-13, 20:14
|
|
|
A moim zdaniem, wyjątkowo, wcale nie ma tragedii ale....
pytanie czy grill jest integralną częścią zderzaka czy nie....
oraz czy w miejsce tego grilla ze zdjęć pasuje grill oryginalny.
Jeżeli grill oryginalny pasuje to nie ma tragedii bo moim zdaniem wizualnie psuje tu ten grill bez logo CCCO oraz plaster miodu - z oryginalnym grillem od S8 wizualnie mogłoby być znacznie lepiej |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
wedka
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Kwi 2014 Posty: 72 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-13, 20:39
|
|
|
Zgadzam się z kolegą wyżej, sam pomysł nie jest najgorszy, ale kompletnie nie pasuje tutaj grill a'la RS. Ogólnie ciężki temat w A8, żeby pomodzić coś z wyglądem zewnętrznym i nie zrobić wiochy |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-13, 21:16
|
|
|
FOSS, |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-09-13, 21:47
|
|
|
hmm...
to który przód waszym zdaniem najlepszy bez zmiany maski i reflektorów?
ddd.jpg
|
|
Plik ściągnięto 633 raz(y) 246,9 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-13, 21:50
|
|
|
Seria |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-13, 22:16
|
|
|
Hofele to dramat...ale seryjny duzy grill do Bormana raczej nie podpasuje. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-13, 22:19
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | hmm...
to który przód waszym zdaniem najlepszy bez zmiany maski i reflektorów? |
Mi się podobają wszystkie oprócz aktualnie serii
Przyznaję, że gusta mi się zmieniły i jak kilka lat temu kupowałem swoją to celem poszukiwań było głównie bardzo zkonkretyzowane wyposażenie oraz stan i serwis, rocznik był elementem pobocznym i gdybym trafił takiego samego po-lifta to miałbym po-lifta ale przed-lift wtedy podobał mi się bardziej i takiego kupiłem.
Ale po latach duży grill bardziej mi się podoba, szczególnie w wydaniu S8 albo jak tutaj pomodzone.
Inna sprawa, że wizualnie na zdjęciu coś może wyglądać całkiem ciekawie a na żywo już niestety nie, jak np. z Hofele i dużym grillem do D2 gdzie foto na stronie wygląda bardzo obiecująco ale na żywo jest porażką.
Noi zresztą Hofele w D3 jak już ktoś to sprawdził na żywo okazują się niestety słabo dopasowane i jak potem z tym jeździć kiedy coś kosztuje kilkanaście tysi pln a nie pasuje w fabryczne miejsca montażowe czy też przerwy pomiędzy elementami nie trzymają fasonu
Na koniec dodam też, że MTM na przed-lifcie widziałem wielokrotnie u jednego kolegi z A8freunde w DE i mimo tego, że to wciąż przed-lift to przyznaję, że robi dobrą robotę i sam swego czasu byślałem o założeniu takiego body kitu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-09-13, 23:37
|
|
|
Mtm prelift to bajka i ideał dla mnie ;P seria tez piękna, Hofele koszmar a ten borman to mam wrażenie jakiś taki kanciak. Sam nie wiem co ale mi nie pasuje. Osobiście preliftowy zderzak leży mi najlepiej bo fajnie poszerza auto wizualnie |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|