|
Autor |
Wiadomość |
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-10-11, 13:01
|
|
|
CINEK napisał/a: | ale co Cie tak rozczarowało w D3 ??? |
Pierwszy kontakt jak tylko wsiadłem. Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra. Żeby włączyć głupie radio to trochę musiałem pokombinować. Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***. No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu. To już wolę mojego obecnego kanapowca. A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-11, 13:15
|
|
|
Pepek napisał/a: | Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra. |
to akurat mi sie podoba. Konsola środkowa jest bardziej funkcjonalna, moim zdaniem
Pepek napisał/a: | Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***. |
to fakt potwierdzam
Pepek napisał/a: | No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu |
no to dla mnie tu na duży + w szczególności, że mam zawieszenie sport, felgi 20" i jeżdżę na dynamic'u. W D2 na obniżonym zawieszeniu ze sprężynami od S8 czułem dosłownie każdy jeden kamyczek i nierówność...W D3 na dynamicu jest bardziej komfortowo, na lifcie natomiast to już w ogóle miękko.
Pepek napisał/a: | A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2. |
no tu na szczęście u mnie wszystko działa...jeszcze Ale też z tego powodu nie chciałem Bóg wie jak wypaśnej wersji...
ale raz jeszcze to najbardziej jestem rozczarowany siedzeniami. Te komforty to dramat. Natomiast w D2 Wołgi to mistrzostwo świata...
Generalnie będę w D3 zmieniał fotele na sporty, ponieważ są dużo wygodniejsze. a sądziłem, że będzie odwrotnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-10-11, 14:00
|
|
|
no to jasne że wszystkim sie nie dogodzi... ale skóra w D3?
przećwiczyłem D2 pre, D2 fl, D3 fl i jeszcze na dokładkę V8 i C4
i jakos nie przypominam sobie większych zmian... w V8 jedynie była
taka... grubsza?
w D2 fl oczywiście na duży plus miękkie podłokietniki w drzwiach
w D3 dodatkowym plusem jest skóra tamże - wtedy jest inne wypełnienie
jak dla mnie miękksze, fajniejsze
jak dla mnie D2 nie ma startu do D3 pod każdym względem (może za wyjątkiem
komfortu na wołgach ale jednak w tej kwestii wolę wygląd i nieco niewygodnie
niż tapczanik)
uwaga - pomijam tu kwestie psucia się podzespołów, tylko na poziomie wizualnym,
użytkowalności, ilości bajerów które po gołym S8 D2 przywitałem z radością
a co do wczesniejszej wypowiedzi w sprawie deski
fl i prefl w D2 - wymieniałem dechę i za wyjątkiem nieco innej faktury
(prawie nie do odróżnienia) były identycznie wykonane - patrząc np. na piankowanie
i wszystkie zbrojenia od spodu.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-10-11, 14:43
|
|
|
Nie zgodzę się co do elektroniki. Mam to auto już parę lat i zepsuło mi się navi, jedną lampa miała spalone diody i alternator pad. Wydaje mi się że jest to sprawa mocno indywidualna egzemplarza.
Tunel i konsole w D3 ubóstwiam. Ten feel jak w kokpicie samolotu świetnie wyprofilowane |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-10-14, 14:29 Re: D2->D3->D4->D5
|
|
|
drago_o napisał/a: | Beretti napisał/a: | niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę |
Słyszałem z pewnych źródeł, że inne wersje silnikowe będą mieć wydechy bez atrap |
S8 na pewno. D5 ma tez swój zewnętrzny pakiet sport, wtedy atrapki są trochę inne |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|