Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL] Błąd 76 - 01625 oraz 17 - 01303  
Autor Wiadomość
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2013-04-08, 14:04   [D2 FL ALL] Błąd 76 - 01625 oraz 17 - 01303

Cześć Koledzy.

Dzisiaj podłączyłem Autko (a8 D2 2001) pod vag'a. Zrobiłem AUTO-SCAN.
Po przeskanowaniu wyskoczyły tylko dwa błędy które opisałem w temacie.

76 - Park Assist - 01625 front parking aid warning chime (H22)
31-10 - Openor Short to Ground - Intermittent

Wyczytałem, że ten błąd dotyczy brzęczyka od przednich czujników parkowania. Wszedłem w bloki sprawdziłem wszystkie czujniki. Pomiary odległości były OK.

Powiedzcie gdzie mam szukać tego brzęczyka? Dodam tylko, że błąd czasami da się wykasować ale i tak wraca.

... co do drugiego błędu to nie wiem co to jest i jak to ugryźć :/

17 - Instruments - 01303 - Telephone Transceiver (R36)
49-00 - No Communications

Dodam tylko że w aucie nie ma telefonu.

Z góry dziękuję za informacje i porady.

Pozdrawiam
Kudłaty
_________________
Kudłaty
Ostatnio zmieniony przez -V-I-R-U-S- 2013-04-19, 07:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-04-08, 14:18   

Kolego -V-I-R-U-S-, proszę popraw tytuł tego wątku. Zastosuj w nim odpowiednie TAGi.

Pozdrawiam
Simone331
 
 
monsterq 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8 4H
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 72
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2013-04-12, 18:42   

co do drugiego błędu to jeżeli łączysz się kablem ze sterownikiem telefonu to musiał być tylko jest nie kompletny albo coś jest ze sterownikiem ;p

Jeżeli jesteś pewien, że telefonu tam nigdy nie było to może być kwestia kodowania ;p
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-04-12, 19:35   

1. Brzeczyk od parktronika jest za licznikiem lub za środkową kratką powietrza(nie pamiętam) ale raczej za licznikiem. Opieram się na Lifcie ale w preFL powinno być tak samo.
2. Błąd masz w liczniku więc albo był zmieniony albo jest zle zakodowany lub brak telefonu jeśli radio jest zakodowane na telefon. Sprawdz jakie masz kodowanie licznika i radia
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2013-04-12, 21:45   

hipcio napisał/a:
1. Brzeczyk od parktronika jest za licznikiem lub za środkową kratką powietrza(nie pamiętam) ale raczej za licznikiem. Opieram się na Lifcie ale w preFL powinno być tak samo.


Jak włączam wsteczny z tyłu dobiega mnie ciągły pisk, kontrolka miga, a po chwil się wyłącza (czasami nie piszczy jest ok) Z przodu jeszcze nigdy nic nie słyszałem.

Mam samochód po FL rok 2001

hipcio napisał/a:
2. Błąd masz w liczniku więc albo był zmieniony albo jest zle zakodowany lub brak telefonu jeśli radio jest zakodowane na telefon. Sprawdz jakie masz kodowanie licznika i radia


powiedz mi jak mam sprawdzić to kodowanie?

z góry dziękuję za info :)
_________________
Kudłaty
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2013-04-19, 09:56   

Witam ponownie
Udało mi się uporać z pierwszym problemem (buzzer'em przednich czujników parkowania)

Podczas wymiany zrobiłem fotorelację, którą mam zamiar się podzielić (może komuś się przyda) ;-)

1. Usuwamy zaślepki z licznika

http://www.fotosik.pl/pok...98e7cce9e1.html

2. Odkręcamy dwie śruby i powoli wysuwamy licznik w kierunku kierownicy (licznik ma dość długie przewody i po wyjęciu można spokojnie przesunąć go w prawą stronę)

http://www.fotosik.pl/pok...d875081e03.html

3. Buzzer przykręcony jest dwiema śrubami

http://www.fotosik.pl/pok...96e3f1c61c.html

4. A tak to wygląda na dłoni

http://www.fotosik.pl/pok...e8c8e9f228.html

http://www.fotosik.pl/pok...fccf73400d.html

Po całej operacji składamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności.

Wymiana w skali trudności 1-10 jak dla mnie 1,5

ps. przy manewrowaniu wyciągniętym licznikiem warto coś pod niego położyć bo ostre kanty strasznie rysują.
_________________
Kudłaty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.