Autor |
Wiadomość |
Smoli
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 2010-02-19, 19:10 [D2 FL ALL
] Elektryczne sterowanie fotela
|
|
|
Mam problem,wczoraj kolega bawil sie elektryczna regulacja fotela i bardzo wysoko go podniosl.Teraz nie moge go opuscic,wszystkie inne funkcje dzialaja.Macie moze jakis pomysl,moze wiecie gdzie jest bezpiecznik od foteli.Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Cruiser
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Koniec Swiata :)
|
Wysłany: 2010-02-19, 19:16
|
|
|
Bezpieczniki masz "w nogach" pasazera.
Pamiec polozenia siedzenia elektrycznego bedzie chyba nr.42, oraz 43. Ostatni rzad na dole, drugi i trzeci od lewej 10A (czerwony) i 15A (niebieski). |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-20, 18:07
|
|
|
jak wszystkie inne funkcje działają to nie będzie to bezpiecznik, popatrz pod fotel czy się
cos nie rozpięło |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Slavokus
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 08 Maj 2021 Posty: 20 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2022-10-22, 16:30
|
|
|
Czy próbował może ktoś naprawiać włącznik regulacji fotela ?Nie działa mi góra dół siedziska.Dobierać się do niego czy zamawiać drugi ? |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2022-10-26, 07:48
|
|
|
Może na początek spróbuj go rozruszać, po uprzednim spryskaniu "kontaktem" albo WD-40.
W Lagunie mojego taty pomogło. |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-10-26, 11:34
|
|
|
Slavokus napisał/a: | Czy próbował może ktoś naprawiać włącznik regulacji fotela ?Nie działa mi góra dół siedziska.Dobierać się do niego czy zamawiać drugi ? |
A tył przód chodzi ? Masz pamięć ? Jeśli tak to na początku podmień sterownik pod fotelem, w samym kneflu nie ma się co za bardzo popsuć (niedawno ten sam problem). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2022-10-26, 13:59
|
|
|
Co prawda w A4 b5 rozbierałem i wystarczyło poprawić luty na płytce. więc sądzę że jest tak samo w D2. |
_________________
|
|
|
|
|
Slavokus
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 08 Maj 2021 Posty: 20 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2022-10-27, 06:43
|
|
|
Dzięki.Tył-przód chodzi,pamięć też,spryskałem ,,kontaktem"Pomyślałem że go wymontuję i spróbuję podawać prąd w piny kostki.Na razie niech ,,namięka":).Fotel teraz jest ustawiony dobrze,tylko denerwuje mnie jak coś w aucie nie działa. |
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2022-11-06, 21:49
|
|
|
jak jest ustawiony ok to dodaj sobie ustawienie do pamięci. zawsze może się przydać |
|
|
|
|
Slavokus
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 08 Maj 2021 Posty: 20 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2023-01-05, 15:53
|
|
|
Może komuś się przyda.Tak jak wcześniej pisałem nie działała mi regulacja fotela góra-dól.Postanowiłem dobrać się do przełącznika co okazało się dobrym posunięciem.Po rozebraniu ,oczyszczeniu styków wszystko śmiga jak nałeży.Przełącznik łatwo rozebrać,nic nie jest klejone,wszystko na zatrzaski.Także jakby ktoś miał podobny problem to przed zamawianiem drugiego śmiało można tam zajrzeć.Ceny używanych trochę denerwują.
Wcześniej proponuję podawać prąd w kostce przełącznika,jak sillnik się odzywa,wiadomo co jest przyczyną. |
|
|
|
|
|
|
|
|