Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-12-18, 21:49
|
|
|
no mam nadzieje że się nie rozczaruje jutro po zdjęciu miski |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-19, 09:10
|
|
|
W 5HP wystepuja 2 rodzaje filtrow-przynajmniej spotyka sie 2 wersje nawet pod tym samym nr.
Roznica polega na dlugosci komina ssawnego .
Jesli po demontazu i przymierzeniu jednego do drugiego ten nowy ma go dluzszego to nalezy go skrocic.Inaczej po odpaleniu uslyszycie przerazliwe wycie ze skrzyni.Jesli natomiast nowy filtr jest krotszy od starego to montowac go bez zastanawiania sie. |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-12-19, 10:25
|
|
|
dzięki za info na pewno się przyda |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-12-20, 12:22
|
|
|
no i standardowo pojawił się problem , ogólnie cała wymiana przebiegła bez problemów poza tym nieszczęsnym filtrem, i tu pytanie czy to nie problem że ma kominek do zasysania oleju w innym miejscu ?
Na zdjęciu dla porównania stary i ten nowy
10711401_1302856323073885_777907722_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 31 raz(y) 80,21 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-20, 14:00
|
|
|
A jak przykręcisz śrubką ten filtr skoro jest w innym miejscu ten komin? Nowy do zwrotu. |
_________________
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-12-20, 14:02
|
|
|
to jest komin ssący z miski ! po drugiej stronie jest kominek który wchodzi w płytę sterującą i jest w tym samym miejscu. Innymi słowy na zdjęciu jest pokazana strona która zasysa olej z miski |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-20, 14:28
|
|
|
Sorry Wojtek, dopiero co wstałem.. Wsio jest ok. Uzupełniłeś poprawnie stan oleju? |
_________________
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-12-20, 15:18
|
|
|
Tak tak cała procedura a w styczniu druga wymiana i spokój na lata weszlo 5.7 L oleju. Ogólnie w misce dość czysto troszkę mazi na magnesach a tak to czysto widac ogólnie ze juz ktos kiedys wymieniał olej i filtr |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-12, 19:16
|
|
|
Kurde fajnie masz jak na lata Ci starczy. Ja wymieniałem 3 lata temu i teraz znow bede wymieniał....hmmm w sumie można powiedziec ze na lata starczyl
meir, rozumiem ze wymieniles sam olej a w teraz bedziesz wymienial drugi raz tylko z filtrem? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|