|
Autor |
Wiadomość |
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-09-13, 12:31 [D2 95 4.2PB/LPG
] 00266 -Solenoid Valve 5 (N92) 28-10 -Sh
|
|
|
Witam
Dzisiaj ostro padało..., odpaliłem furaka, pojechałem kawałek piaskową drogą i wjeżdżając na asfalt poczułem lekkie puknięcie i zaświeciły mi się wszystkie literki i cyferki od skrzyni biegów w Fisie na czerwono. Przejechałem kawałek powoli, nic nie czułem specjalnego, zatrzymałem się wyłączyłem i włączyłem fure przejechałem jakieś 15 km i wszystko jest ok .
Po podłączeniu Vaga pojawiły się takie błędy .
Work Shop Code: WSC 01196
1 Fault Found:
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Miał już ktoś taki przypadek ??
Mam jeszcze pytanie, skrzynia przełącza biegi raczej płynnie, jedyne co zauważyłem to czasami potrafi szarpnąć jeśli przyspieszam bardzo wolno, tzn jak zmienia się bieg przy niskich obrotach to szarpnie i wrzuci bieg, jeśli mam oborty wyższe niż powiedzmy 2 - 3 tyś to nic nie czuć . I kolejny dziwny objaw to mam taki, że przy zmianie z 3 na 4 na automacie trzyma przez chwile na wyzszych obrotach a później opada do normalnych obrotów- to rouzmiem jest objaw ślizgania ??? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-13, 22:24
|
|
|
Na początek sprawdź kostki przyłączeniowe w okolicach łączenia silnik-skrzynia. Tam często to zamaka i są właśnie takie cyrki. Osusz, skasuj błedy, pojeździj i odczytaj ponownie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-09-17, 15:09
|
|
|
hmm czyli rozumiem że na miękko mam do tego podejść i to nic poważnego z tymi błędami ? Co do wilgoci to znalazłem winowajce- tak myśle, cała mata wygłuszająca - ta gąbkowa pod dywanikiem od strony pasażera była cała nasiąknięta i zapewne mam przyblokowany któryś wężyk spustowy od podszybia, bo leje mi od góry .
Wysuszyłem wszystko, przejechałem ponad 100 km i nie ma błędów, mało tego wibracje budy z którymi się męczyłem od ponad roku ustały, ale nie chce zapeszać tfu tfu . |
_________________
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |