Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] 00266 -Solenoid Valve 5 (N92) 28-10 -Sh  
Autor Wiadomość
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2012-09-13, 12:31   [D2 95 4.2PB/LPG ] 00266 -Solenoid Valve 5 (N92) 28-10 -Sh

Witam
Dzisiaj ostro padało..., odpaliłem furaka, pojechałem kawałek piaskową drogą i wjeżdżając na asfalt poczułem lekkie puknięcie i zaświeciły mi się wszystkie literki i cyferki od skrzyni biegów w Fisie na czerwono. Przejechałem kawałek powoli, nic nie czułem specjalnego, zatrzymałem się wyłączyłem i włączyłem fure przejechałem jakieś 15 km i wszystko jest ok .

Po podłączeniu Vaga pojawiły się takie błędy .

Work Shop Code: WSC 01196
1 Fault Found:
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

Miał już ktoś taki przypadek ??
Mam jeszcze pytanie, skrzynia przełącza biegi raczej płynnie, jedyne co zauważyłem to czasami potrafi szarpnąć jeśli przyspieszam bardzo wolno, tzn jak zmienia się bieg przy niskich obrotach to szarpnie i wrzuci bieg, jeśli mam oborty wyższe niż powiedzmy 2 - 3 tyś to nic nie czuć . I kolejny dziwny objaw to mam taki, że przy zmianie z 3 na 4 na automacie trzyma przez chwile na wyzszych obrotach a później opada do normalnych obrotów- to rouzmiem jest objaw ślizgania ???
_________________

 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-09-13, 22:24   

Na początek sprawdź kostki przyłączeniowe w okolicach łączenia silnik-skrzynia. Tam często to zamaka i są właśnie takie cyrki. Osusz, skasuj błedy, pojeździj i odczytaj ponownie.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2012-09-17, 15:09   

hmm czyli rozumiem że na miękko mam do tego podejść i to nic poważnego z tymi błędami ? Co do wilgoci to znalazłem winowajce- tak myśle, cała mata wygłuszająca - ta gąbkowa pod dywanikiem od strony pasażera była cała nasiąknięta i zapewne mam przyblokowany któryś wężyk spustowy od podszybia, bo leje mi od góry .
Wysuszyłem wszystko, przejechałem ponad 100 km i nie ma błędów, mało tego wibracje budy z którymi się męczyłem od ponad roku ustały, ale nie chce zapeszać tfu tfu .
_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-09-20, 17:55   

Noto tylko cieszyć się poprawą i niech dalej śmiga bezawaryjnie. ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.