Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Klapki nawiewów i błąd  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-11-20, 15:50   [D2 FL ALL ] Klapki nawiewów i błąd

Witam, otóż ostatnio zauważyłem że czasami tak jak by klapki od nawiewów, czy to szyba czy centralny czy na nogi potrafią tak jak by same się zamykać, tzn, raz z nawiewów dmucha tak jak powinno a nieraz tylko lekko cos dmucha a wentylator chodzi jak oszalały.

Podpiąłem VAGa i wyszły 2 błędy
65535 - Uszkodzony moduł sterujący sygnał za duży
6396 - Nieznany kod błędu

O który moduł chodzi i gdzie go szukać??

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale bardzo ciężko mi się połączyc VAGiem z klimatyzacją:
VAG 3.11 w ogóle mi sie nie udało
Polski VAG 4.9 połączy sie ale bardzo ciężko i zrywa połaczenie, test wyjść nie jestem w stanie przeprowadzić.
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2012-11-20, 20:22   

tomi5 może mój temat Ci jakoś pomoże :
http://www.a8team.pl/d2-0...iala-vt7788.htm

Pozdrawiam.
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-11-20, 23:35   

vcds laczy sie bez problemu. Vag sie meczy to fakt.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-11-21, 11:29   

Druss napisał/a:
tomi5 może mój temat Ci jakoś pomoże :
http://www.a8team.pl/d2-0...iala-vt7788.htm

Pozdrawiam.


Czytałem już Twó temat, ale ja mam inny błąd, chociaż objawy podobne, jak by ta główną klapka od nawieiwu się przycinala, bo jak nie chce wiać to nie wieje z nikad, same klatkę od szyby centralnyntralny i nogi, słychać jak działają.

[ Dodano: 2012-11-21, 11:37 ]
Siłownik który wymieniales u siebie to jest ten za parownikiem?
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2012-11-21, 15:27   

Hej, powiem Ci że nie wiem czy to ten bo zleciłem to do zdiagnozowania i wymiany gosciom od klimy.

Rozbierz podszybie, tam później będzie widać te siłowniki, silniczki i niech ktoś Ci przełącza na panelu gdzie ma wiać i obserwuj które chodzą a które nie.
_________________

 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-21, 15:43   

Jeśli chodzi o te silniczki, które są pod podszybiem to miałem podobnie. U mnie nie był bezpośredni problem z samym silniczkiem, ale z tym że woda dostała się pomiędzy nim, a tym prętem co są klapy przykręcone. Między nimi jest taki biały plastik, który je łączy ze sobą. Plaskik pękł pod wpływem nagromadzonej rdzy i ośka silnika kręciła się bez poruszania klapą (sama klapa chodziła bez oporów). Po wymianie plastiku nareście poczułem co to znaczy nawiew w samochodzie.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-12-11, 17:23   

U mnie jest problem z samym silnikiem od klapy która reguluje przepływ powietrza, a mianowicie, przy dłuższej trasie nawiew przestaje dmuchać tak jak jest ustawiony, leci tylko lekko powietrze pomimo tego że sam wentylator chodzi jak oszalaly, i teraz najlepsze w momencie użycia spryskiwaczy na chwilę wszystko wraca do normy, czyli z nawiewów huragan, a po chwili znowu tylko lekki przeciąg :-)
Czy mógłby mi ktoś przesłać schemat , tak.żeby było widać gdzie jest silniczek od klapy sterujacej przepływem powietrza. Moja etka straciła ważność a cofnięcie daty powoduje reset systemu :-)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-12-11, 17:42   

Tu kolego masz wszystko jak na dłoni http://www.audipages.com/...fanreplace.html
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-12-11, 19:37   

123mielony napisał/a:
Tu kolego masz wszystko jak na dłoni http://www.audipages.com/...fanreplace.html


To dotyczy obiegu zamkniętego i wentylatora nie ma klap sterujących przepływ powietrza
 
 
EL JUNIOR 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8/D2
Wiek: 50
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 13
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-12-11, 20:35   

U mnie przez jakiś czas środkowa lewa strona nawiewów ,/ nawiew na szybę i "środek" (ta część strony kierowcy) pomimo gorących temp. dmuchała na zimno było tak od zeszłej zimy.... latem nie przeszkadzało - wiadomo. Niedawno jednak temperatura z pozostałych była coraz słabsza i słabsza... Postanowiłem się za to zabrać... Po rozebraniu okazało się że nagrzewnice grzały 1/ 4 swojej powierzchni , i któreś klapki swoją drogą szwankowały.. ot i tak

P.S

Nie mniej jednak nikomu nie życzę awarii ogrzewania ... Ja się na tym kompletnie nie znam , natomiast wprawionemu mechanikowi (tak mi się wydaje bo mam do niego zaufanie) rozebranie zajęło bite 8 godzin , zamówienie części , i złożenie kolejne "parę godzin"
Tu też miałem ciekawą przygodę z K-EXem który przez tydzień nie mógł odebrać zamówionej przesyłki od Sprzedającego , po czym po długim oczekiwaniu okazało się że nie przysłał to co chciałem (inne wyjścia z nagrzewnic) !! Po prostu KONGO !!! Jak łatwo policzyć prawie 2 tygodnie jeździłem pożyczonym Sejczento !!
No i najdelikatniejsze nawet chirurgiczne składanie konsoli nie zawsze gwarantuje brak jakichkolwiek uszkodzeń.. (u mnie skończyło się TYLKO połamaniem ozdobnego plastiku drewnopodobnego nad schowkiem)

....NASTRASZYŁEM ....
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-12-12, 08:13   

Nie, raczej takie rezanko mnie nie przeraża :) jak bys napisał że trzeba silnik wyciagać to byś mnie zmartwił bo nie mam warunków na to ;)
Ale że mamy zimę i mrozy to na razie rozbiorę tylko wentylator troche podszybia i zobaczę klapki od przepływu powietrza, a bardziej silniczki.

Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.

[ Dodano: 2012-12-12, 08:39 ]
Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??

_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-12-12, 09:42   

tomi5 napisał/a:
Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.

Kolego w mojej ex po FL-u miałem tak że po użyciu sprysków na szybę na kilka sekund klapki się zamykały żeby cały ten smrodek z płyny nie dostawał się do kabiny.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-12, 09:49   

tomi5 napisał/a:
Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??

Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??


Jest tam silniczek tylko że on wchodzi w element nr 6. :)
Jak coś mam 2 komplety silniczków na całą nagrzewnice.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.