Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-11-20, 15:50 [D2 FL ALL
] Klapki nawiewów i błąd
|
|
|
Witam, otóż ostatnio zauważyłem że czasami tak jak by klapki od nawiewów, czy to szyba czy centralny czy na nogi potrafią tak jak by same się zamykać, tzn, raz z nawiewów dmucha tak jak powinno a nieraz tylko lekko cos dmucha a wentylator chodzi jak oszalały.
Podpiąłem VAGa i wyszły 2 błędy
65535 - Uszkodzony moduł sterujący sygnał za duży
6396 - Nieznany kod błędu
O który moduł chodzi i gdzie go szukać??
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale bardzo ciężko mi się połączyc VAGiem z klimatyzacją:
VAG 3.11 w ogóle mi sie nie udało
Polski VAG 4.9 połączy sie ale bardzo ciężko i zrywa połaczenie, test wyjść nie jestem w stanie przeprowadzić. |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-20, 23:35
|
|
|
vcds laczy sie bez problemu. Vag sie meczy to fakt. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-11-21, 11:29
|
|
|
Czytałem już Twó temat, ale ja mam inny błąd, chociaż objawy podobne, jak by ta główną klapka od nawieiwu się przycinala, bo jak nie chce wiać to nie wieje z nikad, same klatkę od szyby centralnyntralny i nogi, słychać jak działają.
[ Dodano: 2012-11-21, 11:37 ]
Siłownik który wymieniales u siebie to jest ten za parownikiem? |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2012-11-21, 15:27
|
|
|
Hej, powiem Ci że nie wiem czy to ten bo zleciłem to do zdiagnozowania i wymiany gosciom od klimy.
Rozbierz podszybie, tam później będzie widać te siłowniki, silniczki i niech ktoś Ci przełącza na panelu gdzie ma wiać i obserwuj które chodzą a które nie. |
_________________
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-21, 15:43
|
|
|
Jeśli chodzi o te silniczki, które są pod podszybiem to miałem podobnie. U mnie nie był bezpośredni problem z samym silniczkiem, ale z tym że woda dostała się pomiędzy nim, a tym prętem co są klapy przykręcone. Między nimi jest taki biały plastik, który je łączy ze sobą. Plaskik pękł pod wpływem nagromadzonej rdzy i ośka silnika kręciła się bez poruszania klapą (sama klapa chodziła bez oporów). Po wymianie plastiku nareście poczułem co to znaczy nawiew w samochodzie. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-12-11, 17:23
|
|
|
U mnie jest problem z samym silnikiem od klapy która reguluje przepływ powietrza, a mianowicie, przy dłuższej trasie nawiew przestaje dmuchać tak jak jest ustawiony, leci tylko lekko powietrze pomimo tego że sam wentylator chodzi jak oszalaly, i teraz najlepsze w momencie użycia spryskiwaczy na chwilę wszystko wraca do normy, czyli z nawiewów huragan, a po chwili znowu tylko lekki przeciąg :-)
Czy mógłby mi ktoś przesłać schemat , tak.żeby było widać gdzie jest silniczek od klapy sterujacej przepływem powietrza. Moja etka straciła ważność a cofnięcie daty powoduje reset systemu :-) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-12-11, 19:37
|
|
|
To dotyczy obiegu zamkniętego i wentylatora nie ma klap sterujących przepływ powietrza |
|
|
|
|
EL JUNIOR
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8/D2
Wiek: 50 Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 13 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-12-11, 20:35
|
|
|
U mnie przez jakiś czas środkowa lewa strona nawiewów ,/ nawiew na szybę i "środek" (ta część strony kierowcy) pomimo gorących temp. dmuchała na zimno było tak od zeszłej zimy.... latem nie przeszkadzało - wiadomo. Niedawno jednak temperatura z pozostałych była coraz słabsza i słabsza... Postanowiłem się za to zabrać... Po rozebraniu okazało się że nagrzewnice grzały 1/ 4 swojej powierzchni , i któreś klapki swoją drogą szwankowały.. ot i tak
P.S
Nie mniej jednak nikomu nie życzę awarii ogrzewania ... Ja się na tym kompletnie nie znam , natomiast wprawionemu mechanikowi (tak mi się wydaje bo mam do niego zaufanie) rozebranie zajęło bite 8 godzin , zamówienie części , i złożenie kolejne "parę godzin"
Tu też miałem ciekawą przygodę z K-EXem który przez tydzień nie mógł odebrać zamówionej przesyłki od Sprzedającego , po czym po długim oczekiwaniu okazało się że nie przysłał to co chciałem (inne wyjścia z nagrzewnic) !! Po prostu KONGO !!! Jak łatwo policzyć prawie 2 tygodnie jeździłem pożyczonym Sejczento !!
No i najdelikatniejsze nawet chirurgiczne składanie konsoli nie zawsze gwarantuje brak jakichkolwiek uszkodzeń.. (u mnie skończyło się TYLKO połamaniem ozdobnego plastiku drewnopodobnego nad schowkiem)
....NASTRASZYŁEM .... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-12-12, 08:13
|
|
|
Nie, raczej takie rezanko mnie nie przeraża jak bys napisał że trzeba silnik wyciagać to byś mnie zmartwił bo nie mam warunków na to
Ale że mamy zimę i mrozy to na razie rozbiorę tylko wentylator troche podszybia i zobaczę klapki od przepływu powietrza, a bardziej silniczki.
Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje.
[ Dodano: 2012-12-12, 08:39 ]
Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana??
|
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-12-12, 09:42
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Dziwi mnie tylkotak sie nie dzieje że po urzyciu spryskiwaczy klapka tak jak by otwiera sie na ful po czym za chwile znowu sie przymyka, a może to normalne w FL że po urzyciu spryskiwaczy na chwilę zaczyna wiać mocniej?? Chociaż jak ta miało by być to by prędkość wentylatora wzrastała a tak się nie dzieje. |
Kolego w mojej ex po FL-u miałem tak że po użyciu sprysków na szybę na kilka sekund klapki się zamykały żeby cały ten smrodek z płyny nie dostawał się do kabiny. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-12, 09:49
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Pytanie do znawców, czy w elemencie nr 6 znajduje się klapka sterująca przepływ powietrza??
Nie widać żadnego silniczka który tym steruje, jest tylko jakaś dźwigienka nr 7 czym ona jest regulowana/sterowana?? |
Jest tam silniczek tylko że on wchodzi w element nr 6.
Jak coś mam 2 komplety silniczków na całą nagrzewnice. |
|
|
|
|
|