Autor |
Wiadomość |
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-13, 19:08 [D2 94 4.2PB
] Ile modułów można zdiagnozować?
|
|
|
Z iloma modułami można się połączyć i zdiagnozować je w egzemplarzu z początku produkcji?
Podpinając VAG-COMa łączy mi się tylko z: silnikiem, abs, instrumentami, napędem, poduchami i klimatyzacją.
Pozostałych modułów nie wykrywa. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-13, 19:32
|
|
|
Bo ich nie ma |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-14, 04:46
|
|
|
Czyli nie zdiagnozuje sobie chociażby centralnego zamka, czy elektrycznej kierownicy? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-14, 07:45
|
|
|
o ile dobrze pamiętam powinno się dać, ale nie każdy vag com to będzie potrafił. zależy od wersji pirata
większość rzeczy można sprawdzić w blokach pomiarowych |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-10-14, 07:53
|
|
|
Vag com 3.11 bardzo ładnie mi wszystko diagnozuje. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-14, 07:55
|
|
|
tu masz co dokładnie "modułowo" można zdiagnozować w A8...reszta tylko w blokach pomiarowych
http://www.ross-tech.com/...tions/v8a8.html
emilus143, co znaczy "wszystko" ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-10-14, 08:15
|
|
|
Chodzi mi konkretnie o to co może być dostępne dla zwykłego cywila. Począwszy od silnika a skończywszy na centralnym czy tam innych pierdół. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-14, 08:59
|
|
|
Masz moze jakas instrukcje, ktora ulatwilaby mi zdiagnozowanie?
Mam wersje 311 i auto lub reczny scan czyta mi tylko to, co opisalem w pierwszym poscie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-14, 12:42
|
|
|
W tagu jest rocznik 94 a tam podobnie jak i u mnie nie ma wielu opcji jakie maja poźne przedlifty czy FL.
I nie ma co szukac taki centralny nie ma modułu,modułu komfortu tez nie ma w uj nie ma i to jest pikne |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-14, 12:48
|
|
|
ja mój dziadek zawsze mówił mają wtedy Opla Kdetta : " i mniej elektroniki tym mniej się będzie psuło" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-14, 13:47
|
|
|
Im mniej wiem tym lepiej śpię. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-14, 13:48
|
|
|
Świeta prawda jakiz mam spokój jak mi się vcds popsuł
A i samo Ałosiem bez super modułow sie w tej częsci nie psuje raczej. |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2016-10-14, 14:49
|
|
|
W moim 94r jest to samo, można się połączyć tylko z Ww. "podstawami" . Sam pamiętam jak chciałem ustawić centralny zamek, po przekroczeniu np 15km/h zamek sam się zamyka dopiero Apophis mnie uświadomił że w naszych babciach VAGiem nie idzie |
_________________
|
|
|
|
|
djwaldee
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Waldemar
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 104 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: 2016-10-30, 13:42
|
|
|
A czym idzie ? Bo takie zamykanie to fajna sprawa. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-30, 20:37
|
|
|
osobnym modułem Walduś |
|
|
|
|
|