Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
A8rider
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-11-24, 18:38
|
|
|
mdamian napisał/a: | A8rider napisał/a: | Dwie takie same, miałem na myśli 2 do 2 pozostałych o takim samym bieżniku |
to masz 4 takie same opony ?? |
Pisałem wyżej "Przód inne jak tył ale w parze te same" :lol:
A te dwie które chce dokupić to o bieżnikach takich samych jak 2 które już mam |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-11-24, 23:28
|
|
|
zmieniaj to jak najszybciej kolego chyba że chcesz się remontu nabawić |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
|
|
|
A8rider
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-01-05, 12:10
|
|
|
Zmiana opon na 4 identyczne nie przyniosła rezultatów, za to na dużych dziurach czy bruku słychać lekkie stuki dochodzące z zawieszenia. Luzów na kierownicy nie ma. Byłem sprawdzić zawieszenie wraz z amortyzatorami. Żadnych luzów nie idzie wyczuć. Zastanawiam się nad wymianą wahaczy, łączniki stabilizatora zostały wymienione. Czy tak nie wyczuwalne luzy mogą mieć wpływ na samoczynne załączanie się ESP podczas przyspieszania? Jak to wygląda u was gdy szykuje się wymiana wahaczy ? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
A8rider
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-01-05, 19:12
|
|
|
mdamian napisał/a: | A8rider napisał/a: | Luzów na kierownicy nie ma. |
A klocki luzów nie mają :?: :?:
Może jarzma się zapiekły :?:
Ale esp :?: :?:
hmm
Ja dalej twierdzę , zmień oponki na 4 takie same , nawet od kogoś załóż i sprawdź czy dalej będzie wariować ESP |
przecież napisałem, że wymieniłem opony na 4 takie same :lol: |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
A8rider
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-01-05, 19:23
|
|
|
zaraz pojadę sprawdzić te klocki ;-)
[ Dodano: 2012-01-05, 19:35 ]
pukanie nie ustaje. ESP załącza się coraz to szybciej, nawet przy 80km/h wcześniej przy 90km/h. Luzy mogą być większe bo wcześniej aż tak mocno nie pukało. Podczas przejeżdżania przez podjazd do podwórka wyraźnie słychać PUK przy skręconych kołach, stawiam na jakiś sworzeń wahacza tylko pytanie czy każdemu dzieje się podobnie ???
[ Dodano: 2012-05-02, 10:57 ]
Panowie żadnych pomysłów ?
Może trzeba adaptować na nowo sterownik ? |
|
|
|
|
|