Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-02-11, 21:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | A mi sie te małe podobają nie dlatego że sa małe i niedorobione ale że sa oryginałem |
Ale duże też są oryginalne |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-11, 21:47
|
|
|
W poliftach a w przedliftach ne Ale poza tym ja swietnie widze w tym pypciu więc po co zmieniać? WIeksze to wieksza szansa że urwą |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-02-11, 22:26
|
|
|
Apophis napisał/a: | WIeksze to wieksza szansa że urwą |
Optymista |
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2014-05-03, 14:58
|
|
|
Może trochę odświeżę jak zdjąć lusterka aby zdjąć obudowy? Dwie śruby od dołu nie chcą się odkręcić. Czy trzeba zdjać cały boczek aby zdemontować lusterko? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-05-03, 15:35
|
|
|
konrado001 kolego musisz jakoś odkręcić te dwie śruby od spody bo inaczej nie zdejmiesz obudowy z korpusu i dodatkowo pod szkłem masz jeszcze bodajże dwie śrubki i tyle. |
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2014-05-03, 15:49
|
|
|
123mielony, czyli w takim razie lusterka muszę zdjąć na stół i cos wtedy mysleć. Lusterko trzyma się na jednej śrubie także z odkręceniem nie będzie problemu, a gdzie wypiąć należy przewody od lusterka? Jaki dostęp? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-05-03, 16:54
|
|
|
A próbowałeś zdjąć szkoło i od środka zalać jakimś penatratorem te śrubki? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-03, 18:59
|
|
|
zdjęcie lusterka a zdjęcie obudowy to dwie różne sprawy
te dwie śrubki od dołu pewnie podkorodowały, mogą ci się
nawet ukręcić przy odkręcaniu |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2014-05-03, 19:38
|
|
|
I już zrobione, niestety dolne śrubki jedynie wiertło pokonało |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-05-03, 20:46
|
|
|
konrado001 napisał/a: | I już zrobione, niestety dolne śrubki jedynie wiertło pokonało |
Jak widać jak się chce to można <okioki> |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-15, 21:35
|
|
|
Panowie mam pytanie odnośnie lusterek aluminiowych z wersji angielskiej. Czy da się je przerobić tak aby kąt widzenia był bobry jak i również aby zapewniona była ich funkcjonalność na poziomie tych europejskich? Wyczytałem tu o przełożeniu kosza itd.. może ktoś z Was robił taką rzecz i wyszła z pozytywnym skutkiem? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-15, 23:02
|
|
|
Am probowalem i prselozylem w koncu ze.swojego starego bebechy. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-16, 08:30
|
|
|
A masz może fotki jak to wyszło? Rozumiem, że masz u siebie prawe lusterko mniejsze. Na alle widzę same odlewy po 600 europa jak i nakładki in pro po po fl za 290zł. Stawiał bym na oryginał ale nie wypolerowany tylko w oryginalnym zabezpieczeniu bo wiem co się mi stało z polerowanymi listwami po zimie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-16, 10:25
|
|
|
krzychu22.p1i, Za 600zł od sztujki za jedno kompletne i wypasione miał tu jeden forumowicz więc za jakies odlewy to już przesada.
Ja mam przedlifta i takie lustra. Zabawa była ze strona kierowcy,dokładnej foty nie mam na dziś wygląda jak ori eu bo wiem że moje było nieźle potrzaskane po kolizji z ręką nieodpowiedzialnej pieszej.... jej ręka w sumie też.
Za dobre pieniądze udało mi się znaleźć esowe od angola ale jazda z nim znudziła mi się po paru dniach(widziałem połowe tego co powinienem)
Ja zabawy miałem bo moje mechanizmy tez były uszkodzone ale w D2 lusterka są dośc przyjemne do rozbierania i skałdania. |
|
|
|
|
|