Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Piasta.  
Autor Wiadomość
doncamillo 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 17
Skąd: Kroczyce
Wysłany: 2015-03-02, 20:15   [D2 FL ALL ] Piasta.

Witam mam pytanie czy piasta w AUDI D2 2000r jest osobna czy razem ze zwrotnicą? Ukręcily mi sie 2 śruby i musze nabyć piaste. Z góry dziękuje.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-03-02, 20:42   

Będziesz miał pewnie jak w D3 : http://www.a8team.pl/topics15/6965.htm
http://www.a8team.pl/a8-d...niego-vt135.htm .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
doncamillo 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 17
Skąd: Kroczyce
Wysłany: 2015-03-02, 20:56   Piasta

Czyli piasta nie jest razem ze zwrotnica do kupna, da się osobno zamowić? Na portalach aukcyjnych znalazlem wiekszosc razem ze zwrotnica. A łożyska maja niby mocowania na 4 sruby, A piasta powinna byc calkiem osobna cześcią?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-02, 21:34   

Piasta jest osobnym elementem , nowa nie do kupienia już .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 21:56   

michalwruszak napisał/a:
Piasta jest osobnym elementem , nowa nie do kupienia już .


no co Ty serio? Ja tu cos takiego zanalazlem:

http://e-katalog.intercar...ozysk-kola.html
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-02, 21:58   

Przecież to jest jest łozysko a nie piasta :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 22:00   

cytuje opis

Cytat:
Zestaw łożysk koła przód, tył (z piastą)


;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-02, 22:01   

To błąd opisu , piasta a łożysko to dwa różne elementy - podgląd na piaste :
https://www.google.pl/sea...281%3B640%3B480


Foto oczywiście poglądowe .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 22:02   

ale to dziwne zeby nie bylo do A8 z 2000r. jak ostatnio kupowalem do A3 8L z 1997r. taki zestaw na przod z piasta, bo nie ma inaczej..na tyl jest samo lozysko... to do A8 nie bedzie <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-02, 22:04   

Ani na przód ani na tył już nie ma dostępnej piasty do A8 , a szkoda :/ , nawet orginalnej .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 22:06   

kurde, to dobrze ze przy zakupie zwrotnicy, dostalem jw. komplet z piasta i mam teraz na zapas :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-02, 22:14   

Celowo wycofują części żebyśmy sie naszych fur pozbyli. <lipa>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 22:17   

na szczescie istnieje jeszcze bardzo bogaty rynek czesci uzywanych :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
doncamillo 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 17
Skąd: Kroczyce
Wysłany: 2015-03-04, 20:43   

Własnie ciężko o nową piaste bo ich już nie produkują a nie wiem czy w ASO nie szło by kupić, mi się udało dobrać piaste do mojego modelu tak mi się przynajmniej wydaje, jutro powinna być u mnie. Oczywiście uzywana.
Trudno znalesc do tego modelu silnika co mam.
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2015-03-10, 20:05   

Powodzenia w rozbieraniu, proponuję ci od razu rozpiąć wahacze i wyjąć całą zwrotnicę, (wiem że nie trzeba ale jak już nie idzie to jest dużo łatwiej zdemontować) mimo że łożysko na 4 śruby to jak dawno nie zmieniane to prawdopodobnie się zapiekło dookoła , ja wymieniałem pół roku temu i jedną stronę wybiłem rurą fi 60 i 3 kilowym młotkiem na drugim się poddałem i zaniosłem całą zwrotnicę na prasę. Piasta wchodzi od zew strony zwrotnicy w łożysko a samo łożysko na 4 śruby do zwrotnicy od wewnątrz potem wkładasz wieloklin przegubu w piastę i całość już dociągniesz śrubą centrującą, poskładać jest banalnie łatwo gorzej jak pisałem wyżej zdemontować.
Przy skręcaniu śruby centrującej nie ma mowy o żadnym luzie łożyska, dokręcasz na maxa gdzyż jest to łożysko dwutorowe.
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.