Autor |
Wiadomość |
doncamillo
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: Kroczyce
|
Wysłany: 2015-03-02, 20:15 [D2 FL ALL
] Piasta.
|
|
|
Witam mam pytanie czy piasta w AUDI D2 2000r jest osobna czy razem ze zwrotnicą? Ukręcily mi sie 2 śruby i musze nabyć piaste. Z góry dziękuje. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
doncamillo
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: Kroczyce
|
Wysłany: 2015-03-02, 20:56 Piasta
|
|
|
Czyli piasta nie jest razem ze zwrotnica do kupna, da się osobno zamowić? Na portalach aukcyjnych znalazlem wiekszosc razem ze zwrotnica. A łożyska maja niby mocowania na 4 sruby, A piasta powinna byc calkiem osobna cześcią? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-02, 21:56
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Piasta jest osobnym elementem , nowa nie do kupienia już . |
no co Ty serio? Ja tu cos takiego zanalazlem:
http://e-katalog.intercar...ozysk-kola.html |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-02, 22:00
|
|
|
cytuje opis
Cytat: | Zestaw łożysk koła przód, tył (z piastą) |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-02, 22:02
|
|
|
ale to dziwne zeby nie bylo do A8 z 2000r. jak ostatnio kupowalem do A3 8L z 1997r. taki zestaw na przod z piasta, bo nie ma inaczej..na tyl jest samo lozysko... to do A8 nie bedzie <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-02, 22:06
|
|
|
kurde, to dobrze ze przy zakupie zwrotnicy, dostalem jw. komplet z piasta i mam teraz na zapas |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-02, 22:14
|
|
|
Celowo wycofują części żebyśmy sie naszych fur pozbyli. <lipa> |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-02, 22:17
|
|
|
na szczescie istnieje jeszcze bardzo bogaty rynek czesci uzywanych |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
doncamillo
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: Kroczyce
|
Wysłany: 2015-03-04, 20:43
|
|
|
Własnie ciężko o nową piaste bo ich już nie produkują a nie wiem czy w ASO nie szło by kupić, mi się udało dobrać piaste do mojego modelu tak mi się przynajmniej wydaje, jutro powinna być u mnie. Oczywiście uzywana.
Trudno znalesc do tego modelu silnika co mam. |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-10, 20:05
|
|
|
Powodzenia w rozbieraniu, proponuję ci od razu rozpiąć wahacze i wyjąć całą zwrotnicę, (wiem że nie trzeba ale jak już nie idzie to jest dużo łatwiej zdemontować) mimo że łożysko na 4 śruby to jak dawno nie zmieniane to prawdopodobnie się zapiekło dookoła , ja wymieniałem pół roku temu i jedną stronę wybiłem rurą fi 60 i 3 kilowym młotkiem na drugim się poddałem i zaniosłem całą zwrotnicę na prasę. Piasta wchodzi od zew strony zwrotnicy w łożysko a samo łożysko na 4 śruby do zwrotnicy od wewnątrz potem wkładasz wieloklin przegubu w piastę i całość już dociągniesz śrubą centrującą, poskładać jest banalnie łatwo gorzej jak pisałem wyżej zdemontować.
Przy skręcaniu śruby centrującej nie ma mowy o żadnym luzie łożyska, dokręcasz na maxa gdzyż jest to łożysko dwutorowe. |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|