Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Po wymianie pompa wyje a płyn w zbiorniczku b  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-22, 11:00   

Tomek_Iran napisał/a:
Myslisz ze powinienem teraz jeszcze raz spuscic płyn i od nowa zalewać wykonując wszystkie kroki prawidłowo?
Spróbuj z tym podciśnieniem, czasami bywa problem z samoczynnym odpowietrzaniem się układu i trzeba mu pomóc ...spuszczać płynu nie musisz.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Tomek_Iran 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-12-22, 13:43   

danishow, mozesz mi wyjaśnić jak to zrobić tak krok po kroku? :]

Pozbyłem sie problemu ze świszczącym i nadmiernie buzującym płynem w zbiorniku.

Na końcu węża idącego do powrotu w zbiorniczku jest zatopiona metalowa rurka która chyba ma na celu zwiekszyć cisnienie na wyjsciu z tego własnie węza i przez to też w układzie przed nią. I ruszając nałożonym juz węzem w tamtym własnie miejscu swist cichł. Zmieniłem więc wąż na taki bez tego elementu i cisza. Zastanawiam się tylko jaką rolę pełniła tamta własnie rurka czy jak to inaczej nazwac :) Słychać jeszcze tylko tak mechanicznie pompę jak kręcę wajhą w miejscu.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-22, 15:28   

Ta metalowa zwężka ma za zadanie zmniejszenia przepływu i jednocześnie zwiększenie ciśnienia co za tym idzie lżejsze machanie kierą.
Jak już pisałem, ściągasz wężyk ze zbiorniczka (ten cienki, który idzie z magla czy tam z chłodniczki). Pozostałe puste podłączenie zaślepiasz bo inaczej dolewany do zbiorniczka płyn będzie uciekać.
Do odpiętego węża podpinasz jakąś pompkę do podciśnienia (taką np. do odsysania płynów) i robisz podciśnienie obserwując stan płynu hydraulicznego w zbiorniczku by nie zabrakło ...inaczej zaciągnie powietrze i cała procedura na nic.
Przepompuj/wyssij tak z litra i musi być gitara ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Lolek84 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-12-22, 16:26   

danishow napisał/a:
Ta metalowa zwężka ma za zadanie zmniejszenia przepływu i jednocześnie zwiększenie ciśnienia co za tym idzie lżejsze machanie kierą.


coś tutaj pokręciłeś chyba <jezyk>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-22, 17:23   

Chyba jednak nie <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Tomek_Iran 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-12-22, 22:31   

Pewnie masz rację ale po zmianie tego przewodu wspomaganie w prawo wróciło(odpukać...) no i kiera chodzi znacznie lżej. I ten irytujący świst ucichł. Mam wrażenie że w jakiś sposob musiałem uszkodzić mechanicznie tą redukcję w przewodzie od powrotu i płyn pod cisnieniem powodował taki własnie dzwięk.
W razie co to mam stary oryginalny przewód i zamontuje go spowrotem.
Powiem Wam szczerze że juz któryś samochód z kolei z którym odstawiam jakieś voodoo ze wspomaganiem. Nie rozumiem pewnie do konca zasady pobierania powietrza przez układ podczas napełniania płynem.

Narazie został problem z głosniejsza pracą pompy niż wczesniej.
Będe próbował jeszcze z podcisnieniem i odpisze jak poszło.
<papa> <papa>
 
 
Lolek84 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-12-23, 09:52   

danishow, jakim prawem zwężka na końcu węża powrotu, zwiększy ciśnienie przed tą zwężką, powodując lżejsza pracę kiery ? To w takim razie co robi zawór w pompie ?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-23, 11:50   

Lolek84, a dmuchnij se w rurkę o średnicy 5mm i porównaj do rurki o średnicy 1cm ...zobaczymy przy której zrobisz się czerwony :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Lolek84 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-12-23, 11:59   

Tylko nie bardzo rozumiem jak ma to wpływać na machanie kierą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.