Autor |
Wiadomość |
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-16, 19:26 [D2 FL ALL
] Problem z klimatronikiem w trybie AUTO
|
|
|
Witam. juz kiedys pisałem ze mam problem z klimatronikiem. wymieniłem wadliwe silniczki i błedów brak a w trybie auto na 20st klimatronik chłodzi chłodzi obniza nawiew i wiatrak chodzi miedzy 1 a 3 kreską co przy takich temperaturach skutkuje ze w aucie jest za ciepło i musze recznie ja podkrecic, na 22st nie da sie wogole jechac za goraco w aucie. a dwniej na 22 była az za zimno na trybie auto. jedyne co udło mi sie vcds sprawdzic to ze klima schładza powietrzze do 4stopni. przegladłem wszystkie bloki pomiarowe i zadnej innej temeperatury nie da sie sprawdzic. wiem ze w srodku sa jakies czujniki na ktorych bazuje klimatronik ale nigdzie nie znalazłem jak je sprawdzic i gdzie one sie znajdują. miał ktos podobny problem lub moze ktos cos doradzi. brak mi juz pomysłów |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-16, 22:06
|
|
|
Podmień sam klimatronik zanim rozbierzesz pół auta. One sie psuja też. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-16, 22:07
|
|
|
mowisz o pnelu klimatronika? |
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-16, 22:14
|
|
|
Jak nastawisz klimę na manual i zwiększysz obroty, to jakie powietrze leci (ustaw tylko nawiew środkowy)?
Miałem podobne objawy, że klima po prostu nie dawała rady i wiatrak kręcił na maksa, a ledwo co chłodek był. Okazało się, że brakło czynnika.
Teraz przy sprawnej klimie przy nastawionych 22* w trybie auto wiatrach chodzi na 1-2 kreski i jest chłodno (na dworze 25+).
Może spróbuj z wymianą samego klimatronika. Nie jest to jakaś droga impreza, a mi kiedyś to pomogło, bo poprzedni był walnięty (latem zamykał wentylatory przy włączonym obiegiem otwartym, zimą z kolei działał poprawnie). Sprawdź, czy będzie różnica na otwartym i zamkniętym obiegu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-16, 22:21
|
|
|
do manulana nie mam zastrzerzen leci lodowate powietrze na kazdych kratkach jakie ustawie. klima ma 4st na czujnikach. problem jest ze jak dm aauto to zbyt zmniejsza nadmuch i jest cieplo w aucie bo za walno wiatrak chodzi jak podkrece recznie jedna lub dwie kreski juz jest ok a jak znow dam auto jest problem |
_________________ ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora |
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:10
|
|
|
Sprawdzałeś, czy jest różnica na otwartym i zamkniętym obiegu?
Tak jak mówiliśmy, zacznij od wymiany panelu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:13
|
|
|
Wczoraj nie bylo juz kiedy. Dzisiaj mam kilka tras to pojezdze na obiegu zamknietym a panel juz zamowilem. Z tego co czytalem wymiana tez latwa. A kodowanje bez problemu mozna zrobic? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:14
|
|
|
Jak bedzie ci potrzeba kodowania. SPisz swoje ze starego |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:25
|
|
|
A czy zawor rozprezny i osuszacz moze robic takie szopki? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:26
|
|
|
I tak musisz je wymienić |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:43
|
|
|
Miało by ale u cieie jak pisałes w opcji nie AUTO hasa więc to nie to. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:45
|
|
|
Wiec pierwsze przeloze ten panel moze akurat cos od tego. Bo juz innej opcji nie mam co moze byc
[ Dodano: 2016-06-17, 10:46 ]
A czy ktos wie jak odczytac jakie temperatury sa na czyjnikach w kabinie auta? Moze ktorych czujnik cos szwankuje?
[ Dodano: 2016-06-17, 15:40 ]
moze ktos wie co oznaczaja poszczegolne temperatury w blokach 14 i 15 klimatronika
[ Dodano: 2016-06-17, 19:46 ]
zastanawiam sie jeszcze czy panel klimatronika ma wpływ na wydojność nadmuchu. otoż wydaje mi sie ze jakby na max obrotach mniej powietrza wpadało do kabiny.
sprawdziłem obieg zamkniety i bez roznicy tak samo jest jak na otwartym |
|
|
|
|
|