Autor |
Wiadomość |
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-21, 20:13
|
|
|
kurcze a jak wchodzi sie w rozrzeszone bloki pomiarowe? ja tylko zawsze sprawdzam w basic settings i kanaly przegladam lub measuring blocks i tak samo przegladam
[ Dodano: 2016-07-21, 21:16 ]
co jeszcze zauwazyłem dzis to ze rurka z klimy na podszybiu ta grubsza jest zimna ale nie az tak bardzo, kiedyś była lodowata że aż woda sie skraplała na jej całej długosći a teraz poprostu jest zimna |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-21, 20:28
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | kurcze a jak wchodzi sie w rozrzeszone bloki pomiarowe? | Używam niemieckiego VCDS-a, w polskim nazywa się to chyba Pomiary rozszerzone.
grzybek86 napisał/a: | jest zimna ale nie az tak bardzo, kiedyś była lodowata | Więc pewnie brakuje czynnika |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-21, 20:30
|
|
|
myśle ze nie ma co gdybać jutro podjade to sprawdzić i bedziemy o jedna rzecz mądrzejsi.
[ Dodano: 2016-07-24, 12:40 ]
U mnie czesciowo problem rozwiazany, brakowalo 400gram czynnika teraz chlodzi super. Ale jeszcze musze sprawdzic te 7 czujnikow w kabinie. Zna ktos ich lakalizacje? Lub jakis rysynek pomocniczy ktos zapoda?
[ Dodano: 2016-07-26, 17:58 ]
Dzisiaj dostałem Vcds i sprawdziłem w blokach rozszerzonych wszystkie mozliwe temperatury czujników. Pierwsza Fotka zrobiona po około 10minutach od uruchomienia silnika nawiew AUTO i temeratura ustawiona na LO.
Druga fotka Nawiew AUTO i temperatura ustawiona na HI
Ciagle bawiac sie ustawieniami klimatronika pierwsze 3 pozycje ciagle sa takie same? czy wszystko jest ok czy cos jest nie tak? wydaje mi sie ze nie ma tutaj czujnika w podsufitce ale tez nie widze go tam na liście? wie ktos jak to sprawdzić? |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-26, 18:44
|
|
|
miałem to samo ostatnio u siebie,tez na poczatku z lewej kratki lecialo cieplejsze powietrze niż z lewej,dopiero po jakims czasie się wyrównywało.okazało się,że brakowało ponad 300 gram czynnika,teraz hula jak trza. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-26, 19:34
|
|
|
tak dokladnie u mnie brakowało 400gr tak jak pisałem powyżej. ale nadal trapi problem utrzymania temperatury w kabinie w trybie AUTO. i chcialbym zeby ktoś sprawdził czy wszsytkie te logi ktore wrzyciłem sa ok? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-26, 20:44
|
|
|
grzybek86, na trzeciej pozycji |(pierwsze zdjęcie) masz położenie głównej klapy, wskazuje 81 a miałeś przecież na LOW więc powinna być całkiem przysłonięta ...pewnie tu tkwi problem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-26, 20:46
|
|
|
No wlasnie bawilem sie klimatronikiem chyba z 30 minut rozne kombinacje ustawien i zawsze jest 81. A bledow w klimie brak. To jest ta klapa od strony silnika na podszybiu nastepna za obiegiem wewnetrznym? |
_________________ ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-26, 21:00
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | To jest ta klapa od strony silnika na podszybiu nastepna za obiegiem wewnetrznym? | To będzie chyba V113 ze zdjęcia które wkleiłem na pierwszej stronie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-26, 21:03
|
|
|
Tak tez obstawiam. Czasami byl blad sporadyczny od niego ale teraz nie ma. Za co konkretnie odpowiada ta klapa? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-26, 21:46
|
|
|
Odpowiada za regulacje temperatury ciepło/zimno. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-26, 21:56
|
|
|
Wymienie go jutro proforma bo mam taki silniczek. Ale u mnie na klimie leci lodowate powietrze a jak podkrecam w gore to coraz cieplejsze. Czy ten silniczek moze odpowiadac ze brak utrzymania temp skoro z kratek i tak leci lód? Ja tak sie skłaniam do tego ze cos swiruje ten jeż z dmuchawy. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-26, 22:28
|
|
|
grzybek86 napisał/a: |
wogole to ciekawe jest to co pisza tutaj wlasciciele D2 i D3 z takimi samymi objawami i wlasie po uzupełnieniu czynnika problem znika |
Bo w parowniku czynnik układa sie "warstwowo" , tak podaje elsa, i objawem jest niedochłodzenie lewej strony.
No i znow miałem racje Ale zanim do tego doszedłem to chwile sie mordowałem. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-07-27, 19:12
|
|
|
wiec tak dzisiaj troche sie pobawiłem i tak.
jesli chodzi o wartosc 81 w 3 pozycji na fotkach to jest to od klapy bodaj v68 od pokrętła pod kratkami środkowymi i bawiac sie nim na niebieskim polu było 81 a dajac na czerwone 200
Wymieniłem silniczek V113 tylko nie moge go zresetowac w ustawieniach bo jest tak ze jak dam obieg zamkniety na klimatroniku to klapa jest otwarta a jak otworze obieg to klapa sie zamyka:/ musze podjechac do mechanika z tym
i teraz najciekawsza rzecz sprawdzałem temepratury w trybie AUTO i tak:
dając 22st czujnik w panelu klimatronika G56 pokazuje temeprature 25-26st i wiatrak schodzi do 1 kreski i w aucie robi sie ciepło
dałem na 20st to czujnik G56 pokazuje 23-24st
dałem 19st to pokazuje 21st
Podmieniłem panel limatronika i wskazania sa identyczne wiec uszkodzony panel raczej odpada, w obu tez wyczysciłem tą turbinke ktora zasysa powietrze na czujnik.
Szczerze mowiąc troszke już opadam z sił przy tej klimie i nie mam juz pomysłów.
Jedynie chyba zostaje jeszcze rezystor dmuchawy. No i ciekawi mnie czemu ten czujnik G56 pokazuje wyzsze wartosci bo wg mnie powinien chyba tak zbijać temp az bedzie na nim taka jak zadana na wyświetlaczu. |
|
|
|
|
kamilsxt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 55 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2016-09-21, 14:56
|
|
|
...jeśli jeszcze aktualne.
Jeżeli czynnika jest tyle co trzeba na 99% dysza rozprężna. |
|
|
|
|
|
|
|
|