Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] tuleje prowadzące zacisku  
Autor Wiadomość
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2011-03-15, 18:30   [D2 FL ALL ] tuleje prowadzące zacisku

Witam czy ma ktoś numery tuleji i sworznia prowadzących zacisku pływającego czyli zacisk z czterema klockami
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-03-22, 16:25   

Według etki to można jedynie dokupić uszczelniacze a tuleje i sworzeń jest kompletem razem z zaciskiem...tyle znalazłem w etce
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2011-03-23, 00:22   

wychodzi na to że nie kupi tulei osobno tylko kompletny zacisk
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-03-23, 11:05   

A co się stało z że chcesz kupić nowe?
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2011-03-23, 11:17   

mam wibracje przy chamowaniu na lewym kole , tarcze i klocki nowe , czytałem że wyrabiają się tuleje i prowadnice i przesto morze wibrować
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2011-03-23, 13:28   

http://www.a8team.pl/topics58/896.htm Ostatni post .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-03-23, 15:05   

Czyli zostaje ci tylko znaleźć dobrego tokarza...zawsze to wyjdzie taniej niż nowy zacisk...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23, 15:48   

Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-03-24, 11:54   

szeryfisch napisał/a:
Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala.


Ale przecież kolega napisał że już ma wymienione tarcze i klocki, a problem jest nadal...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-25, 22:48   

OK, ale nie wiadomo czy byly wymieniane przed czy po....
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2011-03-25, 23:07   

wymienione po i to samo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.