Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-04, 20:42
|
|
|
olej biorę tylko i wyłącznie od znajomego z hurtowni ( jedna z największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce ) tak że mam pewność co bioę
A co do Midparts pewnie kręcą wały jak 3/4 firm w tym kraju dlatego warto kupować w takich firmach części po których widać że są z danej firmy i raczej nie do podrobienia |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-04, 21:57
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | U siebie założyłem ori(bo nie miałem wyjścia) jakiś czas temu do A6 5HP19 zakładałem zwykły kupiony na wymiar za 10zł- i do tej pory jest ok.
Nie rozumiem tu czasami filozofi co niektórych |
Widzisz a ja kiedys zapchałem zwykły uszczelniacz na szyjke konwertera. I co? Przy gwałtownym przyspieszaniu wystrzelił jak korek z butelki. I po co mi to było? Roboty 2x, koszty, i obciach. Sprawdziłem pozniej wymiary, sa rózne o 0.2mm więc prawie pasują...
Dlatego ostrzegam przed zapychaniem czegokolwiek do skrzyni. Co innego silnik, tam jest wszystko wymiarowe.
Z mojej strony to nie filozofia, raczej doswiadczenie. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-10-05, 16:59
|
|
|
Nie wiem- może miałeś pecha ,albo ja miałem szczęście- w każdym bądz razie problemu do dziś nie ma. A roboty tak dużo aż nie ma-można sie w niecałą godzinke uwinąć. |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-05, 19:37
|
|
|
dzięki bogu przy wale tyle roboty nie ma wybór padł na erlinga mam nadzieje że wasze przepowiednie się nie sprawdzą |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-05, 22:15
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | A roboty tak dużo aż nie ma-można sie w niecałą godzinke uwinąć. |
Chciałbym zobaczyc jak w niecałą godzine zwalasz skrzynie i wrzucasz ją spowrotem. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-06, 06:06
|
|
|
Po co mam zwalać skrzynie do wymiany uszczelniacza od strony wału napędowego ! Bo o tym uszczelniaczu cały czas mówimy |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-06, 09:50
|
|
|
Pare postów wyżej ja bym zrozumiał że chodzi o uszczelniacz dokladnie z drugiej strony. Namieszali |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
|
|
|
|