Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-14, 17:22 [S8 D2 98 LPG
] rozebranie zaworu servotronic
|
|
|
Witajcie. Macie może wiedzę jak rozebrać zawór? Kable kruszą się w palcach i jest zwarcie więc muszę je wymienić. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-08-14, 18:00
|
|
|
2 dłuższe śrubki na pokrywce trzymają servo do magla, 2 mniejsze przytwierdzają pokrywkę do zaworka. Potrzebujesz 2 oringi, są one calowe i na necie znajdziesz spokojnie. Ten pod pokrywką nie ma wymiaru w katalogu więc lepiej go nie uszkodzić. W środku jest talerzyk, iglica i broń boże coś zgubić albo zabrudzić bo będzie po zabawie. Nie wiem jak ten przewodzik zreperujesz ale nie widziałem za bardzo dostępu do jego początku (nie rozbierałem aż tak daleko bo mam go sprawnego) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-14, 19:13
|
|
|
Jak skorodował to nie rozbierze się juz bez szkód. |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-08-15, 19:53
|
|
|
Mnie sie nie udalo rozebrac tego dziadostwa - do konca. Kabelek mi sie upitolił przy samej du..., i porozkreceniu to nie ma nawet dostepu zeby cosik polutowac - szkoda roboty. |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-21, 14:42
|
|
|
Ja zalutowałem ale nie słyszę aby zawór działał. Jeśli odkręcę jeną śrubkę torx, tam gdzie wchodzi on do magla i ukaże mi się iglica, to czy powinna ona pracować góra-dół? I pod jakim bezpiecznym napięciu sprawdzać zawór?? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-21, 19:52
|
|
|
Przy 6V pobiera powyżej 3A. Mechanik mi mówił, że sprawdzał zawór pod 12V. Ciekawe czy jeszcze coś z tego będzie.
[ Dodano: 2016-11-20, 18:53 ]
Dzisiaj dobrałem się do wtyczki servotronica i zbadałem multimetrem zwarcie. Okazao się że na zamorze jest zwarcie. Tak ma być? Na yjściu z wtyczki zasilającej jest 13V. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-11-24, 10:29
|
|
|
Jak sprawdzałeś zwarcie? Tam powinno być 6-12 omów (może nawet nieco mniej). |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-24, 10:56
|
|
|
Wpiąłem W + i - wtyczki multimetr na pozycji sprawdzania zwarcia. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-11-24, 11:10
|
|
|
To ta pozycja z piszczeniem? Jeśli tak, to nie jest dobra metoda - piszczyk działa nawet przy kilkunastu omach. Sprawdź na zakresie pomiaru rezystancji (najniższym). No i wpinałeś się w czujnik, a nie we wtyczkę? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2897 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-24, 13:48
|
|
|
rzadko kiedy pada tam cewka raczej problemem są własnie upalające się
kable... życzę szcześcia w naprawie.... gwarancji nie ma że zadziała
a ponowne wyciąganie magla w d2 po to zeby coś po pary tygodniach poprawić
to jak ktos się dobierał do magla to wie ile to roboty.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-11-24, 13:56
|
|
|
To samo bez zaglądania pod auto można pomierzyć (piny 2 i 5) w skrzynce z przekaźnikami w nogach pasażera.
A48-0022.png
|
|
Plik ściągnięto 6353 raz(y) 27,75 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
|