Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Większy dolot powietrza do 4.2  
Autor Wiadomość
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-31, 14:21   [D2 FL ALL ] Większy dolot powietrza do 4.2

Panowie z czego to jest dolot i kogo? Kolega hipcio w temacie tym stwierdził że
Cytat:
prawdopodobnie po chipie bo jest to najmocniejsze A8



 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-12-31, 14:35   Re: Większy dolot powietrza do 4.2

matii000 napisał/a:
Panowie z czego to jest dolot i kogo?

Dolot tzn. o co chodzi?
O kolektor cały czy o tą rurę?
Bo to że ta rura jest w innym kolorze to nic niezwykłego - pewnikiem oklejona, widziałem u kogoś identyczną :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-31, 14:58   

Chodzi o rurę od puszki do przepustnicy, bo kolektor jest taki sam w esce i a8 4.2?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-31, 15:10   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty



Kolektory będą te same ,ale przepustnica może być inna.

Z czego jest do lot,...to masz na myśli z jakiego materialu?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-12-31, 17:40   

matii000 napisał/a:
Chodzi o rurę od puszki do przepustnicy...

Nie wiem czy jakaś firma tuningowa robi takie w innym kolorze ale widziałem też takie zwykłe oklejone folią.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-31, 17:44   

Tak z jakiego materiału taki fajny kształt
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-02, 19:26   

Wg mnie ta rura ma kształt jak ori, a ten kolor raczej mocy nie dodaje :P Może hipcio napisze coś więcej o tym chipie, ale wątpię bo ten temat jest prawie sprzed czterech lat i nie jest to jego auto.
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-02, 23:34   

Dla mnie to jest ori rura polakierowwna albo jak FOSS napisał, oklejona.

Nic szczególnego co by dawlo większą moc. Slyszałem ze czujnik w przeplywce można na jakiś "sportowy" wymienić, ale ile prawdy w tym jest <bezradny>

Wsadź stożek K&N lub wkladke, wywal katy, wstaw przelot i moc nie co wzrośnie.

W wolnosacym silniku moc znacznie podniesiesz kompresorem ale to nie jest wydatek z rzędu kilkuset złotówek ;)

[ Dodano: 2017-01-02, 23:50 ]
OOo tu swoje zdjęcie znalazlem z ta "nie-stjuningowaną" rura ;) :D



Tylko moja trochę brudna jest <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-03, 00:01   

martin_rs4 napisał/a:
Slyszałem ze czujnik w przeplywce można na jakiś "sportowy" wymienić, ale ile prawdy w tym jest
Wystarczy wstawić opornik przy czujniku temperatury powietrza w przepływce, do tego katy, przelot, sportowy filtr, dać do zrobienia wałki, przeprogramować mapę wtrysku i może ugra się z 40-50 KM ...tylko pytanie, po co ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-03, 00:13   

danishow napisał/a:
martin_rs4 napisał/a:
Slyszałem ze czujnik w przeplywce można na jakiś "sportowy" wymienić, ale ile prawdy w tym jest
Wystarczy wstawić opornik przy czujniku temperatury powietrza w przepływce, do tego katy, przelot, sportowy filtr, dać do zrobienia wałki, przeprogramować mapę wtrysku i może ugra się z 40-50 KM ...tylko pytanie, po co ?


Tja...może... :D mnie to zawsze zastanawia czy te 300km to tak mało <bezradny> to juz lepiej S3 8L kupić i podkrecic na 300km i będzie włosy z głowy rwać... a nie dwu tonową kolumbryna A8 <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-03, 02:09   

martin_rs4 napisał/a:
to juz lepiej S3 8L kupić i podkrecic na 300km
Dokładnie, robienie z A8 wyścigówki to po prostu bzdura <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-01-03, 06:05   

Już nie jeden chciał tu zwiększać moc. Po za tym powiększenie samej rury dolotowej nie sprawi, że silnik będzie zasysał więcej powietrza.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-03, 19:26   

ernesto napisał/a:
powiększenie samej rury dolotowej nie sprawi, że silnik będzie zasysał więcej powietrza
Wręcz przeciwnie, kombinowanie z dolotem bez ingerencji w mapę wtrysku tylko pogorszy pracę silnika.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-03, 20:49   

wiele razy juz bylo udowadniane tu na forum na zywych prrykladach ze ingeremcja w silnik wolnossacy celem podniesienia mocy jest

a. malo oplacalna
b. ryzykowna dla samego silnika i asb
c. oprocz pieniedzy i czasu zabiera zdrowie ;)

to jesli juz to kupic kpciucha i tam sie bawic w podnoszenie kuni :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-04, 12:13   

Cytat:
wiele razy juz bylo udowadniane tu na forum na zywych prrykladach ze ingeremcja w silnik wolnossacy celem podniesienia mocy jest

a. malo oplacalna
b. ryzykowna dla samego silnika i asb
c. oprocz pieniedzy i czasu zabiera zdrowie


Wiem o tym panowie i się zgadzam. Lepiej kupić fabryczne auto z dużą mocą najlepiej z turbiną lub turbinami. Ja zacząłem od komputera s8 po wirusie, silnik to abz. Potem do wymiany idą wtryski z s8 i następnie dolot z s8 bo jest większy inny niż w abz'cie. Przy okazji nowy wydech robiony pod zamówienie, wkońcu padnie asb 4hp choć wątpię i wpadnie manualna skrzynia biegów z 6tką i krótkimi przełożeniami, wtedy poczuje moc, bo teraz 95km/h na pierwszym biegu to przesada.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.