Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] wnętrze z D3 do D2  
Autor Wiadomość
Paweł777 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 53
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-10-09, 19:54   

Mnie osobiście wydaje się że na zwykłych wołgach w d2 było mi wygodniej niż teraz w recaro . Mam wrażenie że jakoś wyżej siedzę .Fakt jest taki że nie należę do najmniejszych :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-09, 20:46   

MONZA napisał/a:
Mnie osobiście wydaje się że na zwykłych wołgach w d2 było mi wygodniej niż teraz w recaro


ja mam dokładnie tak samo. Siedziałem w recaro i nie mógł bym w tym jeździć. Lubie jeździć "rozwalony" na siedzeniu a recaro to uniemożliwia (chodzi o trzymanie boczne uda) <bezradny>

za to siedziałem w sportowych fotelach w D3 i jak FOSS pisze, są szersze wygodniejsze, no i co najważniejsze, abstrahując od całej masy funkcji to są o wiele lepiej dostępne niż te z D2.

Chciałem typowe komforty z D2 (często występowały w wersji Long), ale trafić na takie jeszcze w kolorze graniczy z cudem. A dawać do tapicerowania mija się z celem jak za o wiele mniejsze pieniądze można mieć fotele z D3 ;)

pozostaje tylko kwestia montażu oraz podłączenia
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-10-09, 22:51   

MONZA napisał/a:
Mam wrażenie że jakoś wyżej siedzę .Fakt jest taki że nie należę do najmniejszych :)

Nie masz, tak jest. Dla wysokich osób sportowe są lepsze, bo mają w nich więcej miejsca nad głową.
_________________
Black Cars Matters
 
 
wordeck 


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8 D3, A8 D2, A6 C5, A 100
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2019-05-24, 07:35   

Pepek napisał/a:
Elektrycznie podłączyć kanapę z D3 do D2 to banał, bo sterowanie jest praktycznie identyczne. Za to pojedyncze fotele to łooo paaanie. Tu proponuję dwie opcje:
1. wyciąć z dawcy z całą wiązką tyłu + moduły
2. jeśli nie ma się powyższego od razu se palnąć w łeb


Odgrzewam kotleta.... Nie chcę popełnić samobójstwa, więc najpierw jeszcze zapytam...
1. Czy mechanicznie kanapa tylna pasuje z D3 do D2?
2. Czy poza masażami i wentylacją, regulacja elektryczna foteli przednich wymaga modułów sterujących, czy wystarczy podłączyć zasilanie i działa "pstryczkologicznie"?

Temat jest ciekawy, ale ciągnięcie wiązki z modułami odpada.

Pozdrawiam
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-24, 17:04   

wordeck napisał/a:

2. Czy poza masażami i wentylacją, regulacja elektryczna foteli przednich wymaga modułów sterujących, czy wystarczy podłączyć zasilanie i działa "pstryczkologicznie"?

Przednie fotele muszą mieć swoje sterowniki - te duże, zamocowane pod siedziskiem. Do nich wystarczy podpiąć zasilanie i regulacje będą działać (w tych co mam wprawdzie nie działa łamanie oparcia i wysuwanie podudzia, ale sterowniki kupowałem oddzielnie i mogą nie być poprawnie zakodowane).
_________________
Four rings to rule them all
 
 
wordeck 


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8 D3, A8 D2, A6 C5, A 100
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2019-05-25, 22:34   

Czyi trzeba szukać foteli razem ze sterownikami. OK. A co z tylną kanapą? Wodotryski i fajerwerki mogę sobie darować, czy pasuje pod względem wymiarów i mocowania?

Pozdrawiam
_________________

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-05-26, 00:18   

Mocowania nie. Co do projektu wrzucania foteli z D3 do D2, RUS już to opanowali, nie jeden samochód widziałem, kanapę z tyłu zostawiali jednak starą. Na upartego możesz iść dalej i wrzucić na tył pojedyncze fotele z D3, jeśli nie wozisz 5 os. Tylne fotele mają jeden wspólny moduł, a nie tak jak przednie, dwa osobne.

Co do kodowania: https://www.a8team.pl/d3-...0484.htm#288772
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-05-26, 00:34   

W tylnych pojedynczych fotelach z D3 są trzy moduły: jeden dla sterowania pozycjami i dwa bodaj dla ogrzewania/wentylacji osobno dla każdego i ZTCP awaryjne w uj, więc zakup używek to loteria.
@wordeck, widzę że szrota masz z 1997r. Odpuść sobie zabawę z D3 i poszukaj poliftowych komfortów z D2, chyba że bardzo zależy Ci na łamaniu oparcia z przodu, bo jedynie to jest ciekawa opcja.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
wordeck 


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8 D3, A8 D2, A6 C5, A 100
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2019-05-27, 09:06   

Taki mam zamiar, poszukam poliftowych z D2. Mam teraz komforty przedliftowe, ale raz, że skóra nie wygląda już na nową, a dwa (ważniejsze), że chcę mieć zagłówek pośrodku tylnej kanapy. Dobra, wyleczyłem się z foteli D3, chociaż są tańsze i ładniejsze.

Pozdrawiam
_________________

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-05-27, 14:19   

Komforty nie były w preFL. Masz po prostu standardowe stołki, które również były w FL.
_________________
Black Cars Matters
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2019-05-27, 15:10   

dice111 napisał/a:
Komforty nie były w preFL. Masz po prostu standardowe stołki, które również były w FL.


Tak zwane "Wolgi" <hihi>
_________________

 
 
wordeck 


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8 D3, A8 D2, A6 C5, A 100
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2019-05-27, 22:03   

Może i tak. W każdym razie odpuszczam temat foteli z D3.

Pozdrawiam
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.